Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Dat had ik ook wel willen wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:KingRoland ik drink een cappuccino nu.
Poh, lang geleden dat ik daar over heb gelezen. Even Michio Kaku z'n boek er bij pakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verdiep jij je nou maar in de snaartheorie.
Ik heb biefstukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Pizza en patatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Ik drink er melk in, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die thee drinken behoren tot de midden en hoge klasse van de samenleving
Kakugod.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Poh, lang geleden dat ik daar over heb gelezen. Even Michio Kaku z'n boek er bij pakken
Ja, je bent diabeet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik drink er melk in, dan weet je genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |