Neem gerustquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het levert wel kilo's speculaas op
Hij was gisteren heel erg teleurgesteld dat hij geen briefje of foto van zijn gezin had gekregen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
David Depoot had het vanmiddag ook best naar zijn zin. Die blijft nog wel verwacht ik. Van die andere kan ik geen hoogte krijgen.
Waar. Het is de febo echter zelden gelukt om iets onverwachts op tijd achter een SL te krijgen. Dus mijn conclusie is dan dat dit gepland was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat wat wij zien een aantal minuten achterloopt.
Ben blij daar geen last van te hebben. Ik heb zoiets we gaan het vanzelf wel zien. Speculaasje hebben geen zinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het levert wel kilo's speculaas op
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waar. Het is de febo echter zelden gelukt om iets onverwachts op tijd achter een SL te krijgen. Dus mijn conclusie is dan dat dit gepland was.
Hoop dat Pootje nog een beetje blijftquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:58 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
🤔🤔🤔😀😀😀ja ik speculaas dat er twee vertrekken, hoop het eigenlijk D en D bye bye
mijn geluid staat uit en extra klein beeld’ Jeff moe gekekenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg alleen wel een beetje mijn buik vol van de podcast
Gebak en speculaasje, wat een verwennerij hier in de SCquote:
Ja laten ze dan bv een aflevering van tv laten zien ipv keer op keer dezelfde podcastquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg alleen wel een beetje mijn buik vol van de podcast
DIt kan hierquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelfs ik heb de tijd nu om bij te lezen haha
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja laten ze dan bv een aflevering van tv laten zien ipv keer op keer dezelfde podcast
Ze hadden de nieuwe er al wel in kunnen gooien.quote:
Lekker weekendje weg, geniet er van.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ondertussen staat mijn koffer klaar voor weekendje schoonouders in NL, is het huis gestofzuigd en gedweild, en heb ik de hond uit gelaten. Wel benieuwd waarvoor die lange SL.
Mattquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zat nog wat oud spul terug te kijken. Het stormde op die dag in Amsterdam. Deze ging er vrijwillig na een aanbod van BB uit met ¤15000. Hoe heette die ook alweer?
[ afbeelding ]
Daggeld toch ook niet als ze vrijwillig gaan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
David s zal niks krijgen als ie vertrekt. Ja, zijn daggeld van die paar weken en de hartelijke groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |