We gaan het vanzelf wel horen of zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk, dat er een stelletje psychiaters daar nu aanwezig zijn.
Ruim 1 uurquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf wel horen of zien.
Hoe lang is de sl nu al dan?
O dat is al best een tijdje, was er enige aanleiding of kwam die uit het niets?quote:
Voor mij kwam hij uit het nietsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is al best een tijdje, was er enige aanleiding of kwam die uit het niets?
NOu afwachten dan maar waarom die lange SL en misschien komen we er ook nooit achterquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor mij kwam hij uit het niets
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor de SL begon zag het er toch niet uit of er iemand compleet was doorgedraaid. Daar leek het gisteren meer op.
Dat hadden we toen met Lennie ook, zo ineens uit het niets een lange SL en toen ze terug kwamen was Lennie weg.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Even teruggekeken ... er lijkt niks aan de hand te zijn.
15:30 gingen de streams op slot
Gefeliciteerd Irethquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:28 schreef Ireth het volgende:
* Ireth schuift ff wat gebak de slowchat in.
Heb een vast contract gekregen bij mijn werk!!!
Pootje was om 15.30 toen de SL begon net klaar met z'n knipbeurt van Jordy. Dat zou dan wel vrij rigoreus zijn .. maar alles kan bij BB.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:53 schreef Roxiebb het volgende:
Misschien gaan de twee Davidjes wel samen weg, dat is mijn gok.
Vanaf 15:30quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:54 schreef Roxiebb het volgende:
Iemand een idee hoelang de SL al bezig is?
David Depoot had het vanmiddag ook best naar zijn zin. Die blijft nog wel verwacht ik. Van die andere kan ik geen hoogte krijgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:53 schreef Roxiebb het volgende:
Misschien gaan de twee Davidjes wel samen weg, dat is mijn gok.
Die heeft vanmiddag gezegd dat het al vast staat dat hij weg gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
David Depoot had het vanmiddag ook best naar zijn zin. Die blijft nog wel verwacht ik. Van die andere kan ik geen hoogte krijgen.
Niet te vergeten dat wat wij zien een aantal minuten achterloopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu zat ook rustig op de bank te chillen toen de SL inging. Jordy was net klaar met z'n knipbeurt en was er erg tevreden mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |