En hoe strak zetten ze mijn boeien dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Taser en knuppel in je reet
Wat als dit mijn kink is?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Taser en knuppel in je reet
En als je klaagt over de service krijg je een stomp in je buik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:37 schreef Telefoonvork het volgende:
Dan word je in elkaar geslagen door oom agent. Ze meppen er dan net zo lang op los totdat jij bewusteloos bent. Daarna smijten ze je in een politiebusje. Eenmaal op het politiebureau wordt jij naakt in een eenzame politiecel gesmeten.
Hoe willen ze dan m'n armen op m'n rug draaien en er vervolgens boeien om heen doen?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En als je klaagt over de service krijg je een stomp in je buik.
Hoe willen ze dan m'n armen op m'n rug draaien en er vervolgens boeien om heen doen?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:39 schreef Geerd het volgende:
Gezien het aanname beleid...trek ik ff een sprintje van 2km al die dikke koeien met paars haar gaan toch eerst donuts eten
Gaat ze niet lukken omdat je al 2km verderop bentquote:Op zondag 9 februari 2025 21:48 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Hoe willen ze dan m'n armen op m'n rug draaien en er vervolgens boeien om heen doen?
Je wordt eerst tegen de grond gedrukt en de pakweg 6 agressors mogen lachend hun weg vervolgen. Vervolgens gaan ze allemaal heel verbaasd lopen doen dat je geen aangifte doet ofzo, ja hèhè.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:33 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Hoe willen ze dan m'n armen op m'n rug draaien en er vervolgens boeien om heen doen?
Klinkt als een mooi beroepquote:Op maandag 10 februari 2025 05:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je wordt eerst tegen de grond gedrukt en de pakweg 6 agressors mogen lachend hun weg vervolgen. Vervolgens gaan ze allemaal heel verbaasd lopen doen dat je geen aangifte doet ofzo, ja hèhè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |