Zijn er geen waypointsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Peejtur het volgende:
Ik kom aan het begin al niet verder als je net uit het water komt op de vlucht en je dan die kwal moet gaan zoeken. Wat doe ik verkeerd....
Met KCD2 btw.
Dan doe ik zeker iets fout want zodra ik de playstation dat laat doen krijg ik de melding dat PSN vereist is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven, licenties ophalen via instellingen werkt wel. Alleen multiplayer werkt niet.
Ik heb de disc versie en kon die gewoon probleem opstarten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Disc-versie schijnt hetzelfde issue te hebben, echt belachelijk. Hij moet de DLC kennelijk ophalen wat niet lukt.
24 dagen GENOTquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
18 uur mensen kinderen
Bij ons zijn ze al woest met 5 minuten downtime
24 dagenquote:
Holy shit lolquote:
Met PS3 begon online pas echt. PS2 had alleen zon module voor handvol games.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Holy shit lol
Maar was online toen al echt booming of was het iets wat nog wat in de kinderschoenen stond?
Oh ja was xbox 360 tijd he. Toen wel aardig online halo gespeeld deel 2 en 3 volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met PS3 begon online pas echt. PS2 had alleen zon module voor handvol games.
Net Sniper Elite Uitgespeeld
Ninja Gaiden 2 genot.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja was xbox 360 tijd he. Toen wel aardig online halo gespeeld deel 2 en 3 volgens mij.
Welke?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met PS3 begon online pas echt. PS2 had alleen zon module voor handvol games.
Net Sniper Elite Uitgespeeld
Yup.. 5 weiger ik te spelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke?
Resistance?
Die heb ik gisteravond uitgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |