ik had van de week een foto gepostquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou zo graag eens zien hoe hij eruit ziet met zijn haar gewoon naar achteren, of kort
hele vreemde obsessie heeft hij met die haarlijn
Vanmiddag zei ze dat ze zo graag haar haar wou doen, maar dat dat niet ging nu met de spullen die ze van BB kreeg. Hoog tijd dat die meid haar kledingkast eens kreeg.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was ik daarnet ook over aan het denken. Zag haar al slapen met die haarband en nu viel het me inderdaad ook op dat ze die zelfs onder de douche aanhoudt. Dat ding kan toch ook al lang niet meer fris zijn :/
Wel de deur even dichtdoen Jordy. We roepen wel als de live gaat beginnenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:28 schreef ledn81 het volgende:
Jordy je mag even wat leuks voor jezelf gaan doen op je kamer
Ja een foto van vroeger. Inmiddels is zijn haargrens flink verplaatst naar achterenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik had van de week een foto gepost
staat hem beterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Axel met zijn haar achterover.
[ afbeelding ]
Dat staat hem goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze dat ze zo graag haar haar wou doen, maar dat dat niet ging nu met de spullen die ze van BB kreeg. Hoog tijd dat die meid haar kledingkast eens kreeg.
Beterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
oei ziet er echt stukken beter uit zo!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik precies zo!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik wou tactisch op Eva stemmen, maar omdat de verschillen in de polls zo miniem zijn, heb ik dan toch maar op Jane gestemd zodat zij niet onverwacht slachtoffer zou worden van al dat tactisch stemmen waar velen het gisteren over hadden.
hij is hier vele malen leuker zoquote:
Jordy heeft van de week alle ramen samen met Jane gelapt, hij had schoonmaakwoede. Je kan veel van hem zeggen en over aanmerken, maar is zeker niet de meest luie persoon in die hut.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy vind alles er weer niet uitzien, hele dag doet die geen reet en nu heeft hij schoonmaakwoede![]()
nee ok maar de tijd stip nu ? hij heeft vandaag alleen maar gelegenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy heeft van de week alle ramen samen met Jane gelapt, hij had schoonmaakwoede. Je kan veel van hem zeggen en over aanmerken, maar is zeker niet de meest luie persoon in die hut.
stuk gespierder ookquote:
Maakt regelmatig schoon daar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy vind alles er weer niet uitzien, hele dag doet die geen reet en nu heeft hij schoonmaakwoede![]()
en de koude douche gaat naar....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff gaat op voor mogelijk zijn laatste Douchebeurt
ik weet het dat was ook mijn hele punt nietquote:
Klopt ook niet. En mssn nu energie door het eten. Wat maakt het uit, wanneer en hoe laat, hij doet het tenminste, Kan je van de meeste daar niet zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ok maar de tijd stip nu ? hij heeft vandaag alleen maar gelegen
Hopelijk voor de laatste keer dat kattengejankquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff gaat op voor mogelijk zijn laatste Douchebeurt
Maria mariaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:42 schreef Folies het volgende:
Die 2 hebben ook maar een klein repertoire.
Beter.....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
jaja hij is een topperquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt ook niet. En mssn nu energie door het eten. Wat maakt het uit, wanneer en hoe laat, hij doet het tenminste, Kan je van de meeste daar niet zeggen.
Daarom ook lekker naar huis straksquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:43 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor Matt met Jeff praten over als hij mag blijven dat ie weer 'terug zichzelf ' zal zijn ....
Ze zitten er pas 5 weken in, waarvan Jeff 2 weken met Jolien heeft liggen plakken en 3 weken sjaggo is geweest
Dus misschien is dit wel hemzelf ? Waarom altijd excuses zoeken als je iets verknald hebt, kennelijk hoort dat ook bij je, en als je je niet eens 3 maandjes kan gedragen terwijl je op tv bent zegt dat toch al genoeg?
Jeff is gewoon Jeff
Absoluut niet....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy heeft van de week alle ramen samen met Jane gelapt, hij had schoonmaakwoede. Je kan veel van hem zeggen en over aanmerken, maar is zeker niet de meest luie persoon in die hut.
Hij is niet zichzelf want er waren 2 heftige dingen gebeurd vlak voor het begin van BB..en hij weet verder niks van die dingen.. maakt hem onrustig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:43 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor Matt met Jeff praten over als hij mag blijven dat ie weer 'terug zichzelf ' zal zijn ....
Ze zitten er pas 5 weken in, waarvan Jeff 2 weken met Jolien heeft liggen plakken en 3 weken sjaggo is geweest
Dus misschien is dit wel hemzelf ? Waarom altijd excuses zoeken als je iets verknald hebt, kennelijk hoort dat ook bij je, en als je je niet eens 3 maandjes kan gedragen terwijl je op tv bent zegt dat toch al genoeg?
Jeff is gewoon Jeff
Jeff ziet er uit alsof zijn keutel vastzitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
als je ze zonder geluid ziet staan, lijken het echt net een stel idioten
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
als je ze zonder geluid ziet staan, lijken het echt net een stel idioten
Dat heeft ie leuk verzonnen jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij is niet zichzelf want er waren 2 heftige dingen gebeurd vlak voor het begin van BB..en hij weet verder niks van die dingen.. maakt hem onrustig.
Dat was zijn excuusje gister naar de groep
Als Jeff weg is, krijgt iedereen zijn persoonlijke spullen, en iedere dag catering.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zeg volgende week Couscous, Feta, Tomaten en Appel
uitstekend ideequote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Jeff weg is, krijgt iedereen zijn persoonlijke spullen, en iedere dag catering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |