Dat lijkt mij nog het leukste.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:20 schreef Limbus het volgende:
Hoop dat er 2 naar huis gaan vanavond , Jef en Eva, hoeft er ook niemand meer te stemmen op Eva om Jef weg te krijgen
Psychologe dag... toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:18 schreef renevanlaaren het volgende:
gaat er nog iets gebeuren,of is de vrijdag altijd zo saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolien staat af te luisteren deel 2 - 6 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zou geweldig zijn!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:20 schreef Limbus het volgende:
Hoop dat er 2 naar huis gaan vanavond , Jef en Eva, hoeft er ook niemand meer te stemmen op Eva om Jef weg te krijgen
Ja, wat een timing ... de kunstjes waren wel grappig, ga het straks even monteren ....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:13 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn de jongens bezig met de kunstjes van Keanu komt Eva met de stofzuiger er tussen.
Was op tv in de uitzendingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb Jeff niet horen praten in zijn stukje over zijn moeder idd.
Maar dat betekent niet dat het niet gezegd is? Was ook maar een stukje van 2 minuten en ze zaten er toch een uur ofzo.
Precies, tegen 1,5 uur hebben ze er gezeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb Jeff niet horen praten in zijn stukje over zijn moeder idd.
Maar dat betekent niet dat het niet gezegd is? Was ook maar een stukje van 2 minuten en ze zaten er toch een uur ofzo.
Ik hoop dat ze gelijk beginnen met de persoon die moet vertrekken, want dat zou betekenen dat er 2 uitgaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:27 schreef Verida het volgende:
het lijkt mij het leukste als vanavond eerst Jane wordt genoemd
en dan vervolgens Elsa
en dan Eva'
Ik ben dan heel benieuwd naar de reactie van Jeff. eerst verliezen van Jane, waar hij een pesthekel aan hebt en vervolgens verliezen van de twee andere vrouwen en dus als enige man naar huis te worden gestuurd...
ik geloof ook Jane wel, die na afloop heeft verteld dat Jeff had gezegd dat zij wel iemand thuis had zitten, waar ze naar toe terug kon en dat hij niemand zou hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, tegen 1,5 uur hebben ze er gezeten.
Ik zie op stream en ook in de afleveringen sowieso meer dingen van die gast die me niet bevallen. Aan wat ik zelf zie kan ik een beter oordeel vellen dan op basis een verknipt stukje DBK gesprek en een simpel geruchtje op X. Dat slaat sowieso als kut op slob.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, tegen 1,5 uur hebben ze er gezeten.
Ik zie op stream en ook in de afleveringen sowieso meer dingen van die gast die me niet bevallen. Aan wat ik zelf zie kan ik een beter oordeel vellen dan op basis een verknipt stukje DBK gesprek en een simpel geruchtje op X. Dat slaat sowieso als kut op slob.
dit stukje is ook in de uitzending geweestquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof ook Jane wel, die na afloop heeft verteld dat Jeff had gezegd dat zij wel iemand thuis had zitten, waar ze naar toe terug kon en dat hij niemand zou hebben.
dat is niet een verhaal wat Jane verzonnen zou kunnen hebben, daar moet een grond van waarheid in zitten. (denk ik)
Lekker gemakkelijk voor de gasten bezig met hun lunch, hoeven ze niet op te letten voor wat er gezegd wordt.quote:
Als Elsa eruit zou gaan dan zou het binnen notime een zootje zijn daar denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |