SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zou ik ook zeggen als iemand een hilarische grap maakt die ik wil claimen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hilarische grap had ik gisteren al gemaakt
Heh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Alsof jij 'm niet ook gewoon al elders had gezien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als iemand een hilarische grap maakt die ik wil claimen.
Die inspiratie was net andersquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof jij 'm niet ook gewoon al elders had gezien.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Heh?Zo antwoord ik altijd als iemand zegt, Maar jij bent ook een beetje doof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof @CherryLips . #teamCLquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als iemand een hilarische grap maakt die ik wil claimen.
Oeh, die tweede hoopte ik al een beetje op.quote:
Ik zal ook vast niet de eerste/enige zijn die dat heeft gezegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Les 1 van het internet: je bent nooit origineel.
Dit heb ik ergens anders al een keer gelezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Neuh. Is ook niet erg verder, je weet wel altijd hele mooie miems te verzamelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal ook vast niet de eerste/enige zijn die dat heeft gezegd.
Ik copypaste ook maar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit heb ik ergens anders al een keer gelezen.
Besta je dan wel?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hele identiteit is niet origineel
Je bent er eerlijk over en gaat niet lopen bitchen op een ander als je terecht wordt gewezen op het feit dat een grap al eerder was gemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hele identiteit is niet origineel
Ben je dan zelfs wel een vrouw?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een wind laat in het bos, ruikt ie dan niet?
Heb je een bril?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:07 schreef Crack_ het volgende:
Wie ben ik vragen zijn wel mooi, en ingewikkeld
Ligt eraan of ik mij die dag voel als een slechtziende, is wisselendquote:
Ze zeggen van wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je dan zelfs wel een vrouw?
Ook? Dus je mening is niet origineel?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook een mening aangaande copy paste humor.
https://www.technologyrev(...)up-looking-the-same/quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wij hadden een kantoor-variant.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En toch, bleef zooooo leuk om te spelen
Ik heb geen ego die moeilijk gaat doen om zoiets.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent er eerlijk over en gaat niet lopen bitchen op een ander als je terecht wordt gewezen op het feit dat een grap al eerder was gemaakt.
Zat daar ook een Bill bij?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hadden een kantoor-variant.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Nieuw netje mandarijntjes, de eerste heeft al bruine plekjes in het midden.
Hoe was die?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hadden een kantoor-variant.
Dat netje gaat smaken naar stilstaand slootwater.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Nieuw netje mandarijntjes, de eerste heeft al bruine plekjes in het midden.
Mijn sinaasappel was vandaag ook goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Tweede mandarijntje is wel geslaagd.
Lief dagboek.
sinaasappelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn sinaasappel was vandaag ook goed.
Dit is niet het enige dat hij niet begrijpt. Fideel dat hij 't nu in elk geval erkent.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god, wat een treurigheid.
We zien de recensie wel verschijnen op je foodie blog.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga alpro yoghurt proberen, of het heet NATURE
ja ok whatevahhh
Dat wordt genieten!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga alpro yoghurt proberen, of het heet NATURE
ja ok whatevahhh
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zien de recensie wel verschijnen op je foodie blog.
Smaakt een stuk beter dan huismerk plantaardige yoghurtquote:
Wat had je erin?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Smaakt een stuk beter dan huismerk plantaardige yoghurt
Ik las huiswerkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Smaakt een stuk beter dan huismerk plantaardige yoghurt
Gewoon preventief zo’n verdovingsgeweer aanschaffen die ze in de dierentuin gebruiken voor opstandige gorilla’s.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:57 schreef mschol het volgende:
gisteren 1 van mn logees in volledige opstandige bui bezig gezien, dan ben ik toch blij dat ze bij mij gewoon lief zijn
Die van mij gaf er een twist aan en mag derhalve origineel genoemd wordenquote:
quote:
Oef, hoe oud is de logee?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:57 schreef mschol het volgende:
gisteren 1 van mn logees in volledige opstandige bui bezig gezien, dan ben ik toch blij dat ze bij mij gewoon lief zijn
maar wel cadeautje aan collega gegeven toen alles beetje bedaard was![]()
Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
banaan en muesli met vruchten en noten
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon preventief zo’n verdovingsgeweer aanschaffen die ze in de dierentuin gebruiken voor opstandige gorilla’s.
12,5 ongv. moeder en dochter lijken erg op elkaar en dat botst schijnbaar (volgens haar therapeut oa)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dat smaakt sowieso niet
[..]
Oef, hoe oud is de logee?![]()
jarig dus dan doe ik dat, ik heb verder niet veel verjaardagen waar ik wat moet geven ofzoquote:En lief
Ik wou zeggen dat ik me gewoon niet kan voorstellen hoe je het als ouder zo ver kan laten komen. Toen bedacht ik me dat ik precies weet hoe je zulke kutkinderen krijgt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mij zoveel mogelijk afzijdig gehouden, want hun kids.. maar god wat was die aan et krijsen,gillen (en poging tot slaan)
gelukkig hebben ze hulp ingeschakeld, want dit gaat al weken zo als kind iets niet wil maar wel moet
Was je er ook eentje?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ik me gewoon niet kan voorstellen hoe je het als ouder zo ver kan laten komen. Toen bedacht ik me dat ik precies weet hoe je zulke kutkinderen krijgt.
wat zit er op?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:10 schreef kwiwi het volgende:
Even broodje eten en dan m'n nieuwe winterplantjes in potten zetten
Vrijwel iedereen is vroeger zo geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ik me gewoon niet kan voorstellen hoe je het als ouder zo ver kan laten komen. Toen bedacht ik me dat ik precies weet hoe je zulke kutkinderen krijgt.
dit heeft niet zo veel te maken met het zover laten komen, ze hebben niet stilgezeten en instanties net zo minquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik was lief en veel op mezelfquote:
Kleine Nattekat was ook een krijsert?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik heb ook een broodjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:10 schreef kwiwi het volgende:
Even broodje eten en dan m'n nieuwe winterplantjes in potten zetten
Ik mis @UitStraling gewoon.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik was lief en veel op mezelf
Was wel gevoelig voor driftbuien
Nou ja, in mijn hoofd nog steeds eigenlijk. Enige verschil is dat ik nu engelengeduld en zelfbeheersing heb ontwikkeld.
Sow.quote:
Heeft op zich z'n voordelen als er zogeheten verstorend gedrag vertoond wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dit heeft niet zo veel te maken met het zover laten komen, ze hebben niet stilgezeten en instanties net zo min
Pubers? Dat gaat vanzelf.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
wellicht, geen idee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft op zich z'n voordelen als er zogeheten verstorend gedrag vertoond wordt.
Geeft in ieder geval een signaal/noodzaak vanuit bijvoorbeeld school om uit te zoeken wat er speelt en hoe daar hulp bij geboden kan worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht, geen idee.
ik vind het zielig voor beide logees en mn collega,die ik overigens een weekendje weg stuur, mede omdat ze nauwelijks tijd voor haarzelf (en tijd samen met haar partner) heeft.
ik hoop dat de gevraagde hulp wel gaat helpen voor ze
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was het liefste en makkelijkste kind en puber ooit.
Dat zijn pubers toch ook?quote:
ahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geeft in ieder geval een signaal/noodzaak vanuit bijvoorbeeld school om uit te zoeken wat er speelt en hoe daar hulp bij geboden kan worden.
'beetje'quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het is later een beetje misgegaan.
Alleen niet zoveel narren dat ze vertikken om financieel te ondersteunen, anders wordt het erg zwaar bij 18+quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Maar puberen is doodnormaal, even de ouders narren zodat ze je het nest uitrappen en je zelf aan het volle rijke zelfstandige leven kunt beginnen, anders zit je dadelijk nog met een volwassen zoon van 40 jaar oud thuis.
Maar jouw huidige onzin is bijna beter te pruimen dan die van NKquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was het liefste en makkelijkste kind en puber ooit.
Oh, wel echt escalaties dus ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
mja, ze hebben een tijdje een pleegoudergezin gehad waar dochter heen kon als het even niet ging, maar dat leek niet meer nodig want het ging weer allemaal goed
Ontroerd ben ik nuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jouw huidige onzin is bijna beter te pruimen dan die van NK
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
yup, hoop ik ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, wel echt escalaties dus ook.Sneu, hopelijk krijgen ze snel hulp waar ze wat mee kunnen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt hier ineens naar oude kaas.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Goudse?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry. Je mannelijkheid is aangetast.
Sorry.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Beste wat je kan doen bij rugklachten is in beweging blijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:00 schreef Grotetijd het volgende:
Ik lig nu al weer een week in bed na rugklachten (als in, extreme rugpijn bij elke beweging) en hoewel dát weg lijkt te zijn. Kan ik m'n rug niet kraken, en vind ik 't vooral lastig dat het niet al he-le-maal weg is.
Ik kan nu iig weer gewoon normaal zitten/staan en dingen doen, maar het zit er nog een beetje.. Ver-ve-lend.
Ik durfde het al niet te zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beste wat je kan doen bij rugklachten is in beweging blijven.
Beter om er een pijnstiller in te duwen en daarmee (rustig) bewegen dan om stil te gaan zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te zeggen.
Zodra het weer even kan gaan sporten/wandelen/bewegen zodat je rugje en je spiertjes Grotetijd weer makkelijk kunnen rondsjouwen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:00 schreef Grotetijd het volgende:
Ik lig nu al weer een week in bed na rugklachten (als in, extreme rugpijn bij elke beweging) en hoewel dát weg lijkt te zijn. Kan ik m'n rug niet kraken, en vind ik 't vooral lastig dat het niet al he-le-maal weg is.
Ik kan nu iig weer gewoon normaal zitten/staan en dingen doen, maar het zit er nog een beetje.. Ver-ve-lend.
Pff, lijkt me een leeftijd die behoorlijk lastig kan zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
12,5 ongv. moeder en dochter lijken erg op elkaar en dat botst schijnbaar (volgens haar therapeut oa)
[..]
jarig dus dan doe ik dat, ik heb verder niet veel verjaardagen waar ik wat moet geven ofzo
zijn ook meer vrienden dan collega's hoor
Mensen die schreeuwen dat het aan de ouders ligt laten vooral zien dat ze niet weten hoe opvoeding werktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dit heeft niet zo veel te maken met het zover laten komen, ze hebben niet stilgezeten en instanties net zo min
Ja wel weer wat reisjes in de planning, maar voorlopig niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
vergeet niet te acclimatiseren
planning is stap 1 vriendjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel weer wat reisjes in de planning, maar voorlopig niet eigenlijk.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk beetje onzeker. Rest wel prima.
Volgende week weer eens Pig and Rye-beleving
Ja. Alleen maar pop-up, maar is ook dikke prima. Denk voor hem zelfs beter.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]'t is maar werk he
P&R is goed ja.. die doet nu alleen nog pop up dingen toch sinds die zaak opgedoekt is?
hoe is 't met de muziek?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Alleen maar pop-up, maar is ook dikke prima. Denk voor hem zelfs beter.
En werk even afwachten. Kijken wel hoe dat loopt.
Fijn om te lezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dikke prima, het leven floreert als altijd
Oh echt ja? Ik ging er vanuit dat het dan alleen maar erger zou wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beste wat je kan doen bij rugklachten is in beweging blijven.
Wat als je buiten bent?quote:
Eigenlijk zou iedereen minstens 20 minuten per dag buiten moeten lopen.quote:
Oh die zie ik eigenlijk nooit als ik buiten ben en naar boven kijkquote:
Ik loop bijna iedere dag een rondje buitenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen minstens 20 minuten per dag buiten moeten lopen.
Behalve als je heel druk bent.
Dan minstens een uur
Maar Hij ziet jou wel!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die zie ik eigenlijk nooit als ik buiten ben en naar boven kijk
Ja bij jou werkt het andersquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik loop bijna iedere dag een rondje buitenmeestal een half uurtje
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar Hij ziet jou wel!Weest bevreesd!
Verschil moet er wezenquote:
Bij rug zijn het meestal spieren die verkrampen, als je dan stil gaat zitten, wordt het alleen maar stijver.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh echt ja? Ik ging er vanuit dat het dan alleen maar erger zou wordenDus ik parkeerde mezelf de hele dag op de bank
Of ineens in je kuiten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
kramp in rugspieren is echt enorm kut
Oh das wel vroegquote:
Hehehe, lekker zo'n grote spier die ineens TSJAK doet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
kramp in rugspieren is echt enorm kut
Ah kijk, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij rug zijn het meestal spieren die verkrampen, als je dan stil gaat zitten, wordt het alleen maar stijver.
Dat je in bed ligt, je uitrekt en het in je kuit schietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
Top. Op wat nieuwsgierige pootjes na om het gordijn aan de kant te doen hangt
[..]
Of ineens in je kuiten.
chill?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
Dat heb ik eigenlijk praktisch niet meer. Spierpijn door een verkeerde beweging oid of dat het in de kramp schiet
2 stuks fruit per dagquote:
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:07 schreef essnhills het volgende:
Dat heb ik eigenlijk praktisch niet meer. Spierpijn door een verkeerde beweging oid of dat het in de kramp schiet
Ik heb ook geen rugpijn oid van al dat liggen/hangen/zitten bedenk ik me nuquote:
Denk niet dat je wil ruilen, met meer wandelen gewoon doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Al komt 't bij mij ook gewoon door te weinig bewegingMoet gauw maar weer wat meer gaan wandelen
Ja dat is KUT.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het zo vaak in bedDan schiet het helemaal langs de zijkant van m'n voet naar m'n kuit. Beetje om drie uur 's nachts rondjes lopen.
edit: er staat echt KUIT
Dat je de Vulcan-groet doet met je tenen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is KUT.
Dat 't er precies zo inschiet dat je niks anders kan dan "aahhhhh" roepen en maar even wat gaat waggelen in je slaapkamer tot het weg is![]()
Wat ķķk zo irritant is is wakker worden met een slapende arm, dan lijkt 't wel van rubber
ahh balen manquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praktisch geen tijd meer voor; en had even een dingetje waardoor ik wat cash kon gebruiken.
Franniequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ahh balen man
ik ben juist aan het uitbreiden..
nu aan 't nadenken over nieuwe audio interface..
Nee kramp in m'n kut heb ik niet zo vaak gelukkigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het zo vaak in bedDan schiet het helemaal langs de zijkant van m'n voet naar m'n kuit. Beetje om drie uur 's nachts rondjes lopen.
edit: er staat echt KUIT
Hahahaha precies diequote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je de Vulcan-groet doet met je tenen.
Wat is je budget?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ahh balen man
ik ben juist aan het uitbreiden..
nu aan 't nadenken over nieuwe audio interface..
Lol, dat had ik vroeger wel als we aan het zwemmen waren in het Markermeerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je de Vulcan-groet doet met je tenen.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kramp in m'n kut heb ik niet zo vaak gelukkig
quote:
ik heb meer i/o's nodig.. minimaal 8 outputs, bij voorkeur 12 (of meer)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is je budget?
Ik heb zelf de Focusrite Scarlett 2i2 maar zit te denken om te upgraden naar een mixertje met USB voor net even wat meer controle.
Leukquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh das wel vroeg
Hier zijn overal sneeuwklokjes
Ook in mijn tuin
En de Helleborus staat in bloei
Ik zou gaan voor een mixer met ingebouwde interface. Geeft je veel meer controle en is in "the long run" ook veel praktischer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb meer i/o's nodig.. minimaal 8 outputs, bij voorkeur 12 (of meer)
Twijfel nu ook of een mixer met ingebouwde interface een optie is of dat ik bij de tafel blijf die ik nu heb.
Nou spreek je in 2030 wel weer danquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik was trouwens op het onzalige idee gekomen om de Marvelfilms in chronologische volgorde te kijken
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er alweer veel mee geschreven vandaag
NEEquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hier zitten op alle bomen al nieuwe knoppen, maar las gisteren dat het hier in maart waarschijnlijk nog flink gaat vriezen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben m'n messing kaweco verlorenuit m'n zak gevallen ergens..
wat doe je kwa geluid productie?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een mixer met ingebouwde interface. Geeft je veel meer controle en is in "the long run" ook veel praktischer.
Ik loop met die 2 inputs bij die 2i2 ook te kloten regelmatig. Maar ben dan weer te eigenwijs om te zeggen "ik koop NU een andere interface, ik red het wel even" maar ondertussen moet ik twijfelen tussen of m'n mic links en keys rechts en dan in "mono" outputten zodat het toch over l+r gaat. Of mic uit en keys op beide kanalen
Mja ga niet m'n hele tuin inpakkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NEEniet weer
*doet plastic tasje om boompies en struikjes
Ik heb er al drie gekeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou spreek je in 2030 wel weer dan
Ik doe dat nu met muziek van Golden Earring.
Mijn god wat hebben ze een rommel opgenomen
Hmm, hier komt ook al vanalles.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hier zitten op alle bomen al nieuwe knoppen, maar las gisteren dat het hier in maart waarschijnlijk nog flink gaat vriezen.
Ik produceer simpele liedjes zo nu en danquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat doe je kwa geluid productie?
ik heb idd ook dat ik bepaalde dingen stereo wil hebben ipv gewoon mono. Voor meeste instrumenten is over een enkele gebalanceerde lijn gewoon dikke prima hoor.
Van de?quote:
truewaarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik produceer simpele liedjes zo nu en danGebruik Studio One en wat toetsinstrumenten, mag niet echt een naam hebben. Maar het is wel prettig om dingen volwaardig stereo te kunnen uitsturen i.p.v 1 kanaal en dan "pseudo stereo" maken
Ahh niet, allemaal een happy sock aanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ga niet m'n hele tuin inpakkenDus hoop dat alles het overleeft
Podcastsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
truewaar
Ik zit zelf in de podcasts, dj/productiewerk weer opgepakt en sinds een tijdje verbonden aan een theatershow
hebben een audiotechneut die de zooi afmixt enzo. ik doe meer het regie deel met geluid/muziek etc.
Geen idee eigenlijk, maar de afgelopen jaren kwamen de knoppen hier pas rond maart aan de bomen. Nou ja ze zullen wel wat gewend zijn. Hoop ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, hier komt ook al vanalles.
Maar het gebeurt toch wel vaker dat het in maart nog flink vriest? Ook in Nederland?
Denk niet dat alles in 1x kapot vriest
Mental image van hele tuin in dekentjesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ga niet m'n hele tuin inpakkenDus hoop dat alles het overleeft
Hier heeft de buurman deze week allemaal uien (en volgen mij knoflook) geplant langs de erfgrensquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar de afgelopen jaren kwamen de knoppen hier pas rond maart aan de bomen. Nou ja ze zullen wel wat gewend zijn. Hoop ik
Dekentjesquote:
HdPquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier heeft de buurman deze week allemaal uien (en volgen mij knoflook) geplant langs de erfgrens
ach 't zijn vriendelijke balkaniers.. als 't mee zit zijn we hier weg tegen dat de uien geoogst gaan worden..quote:
Jullie hebben nog even.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach 't zijn vriendelijke balkaniers.. als 't mee zit zijn we hier weg tegen dat de uien geoogst gaan worden..
Eenschquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jullie hebben nog even.![]()
Ik ben eigenlijk wel gecharmeerd van deze straatnaam.
https://www.funda.nl/deta(...)s-potvis-4/89249031/
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eensch
Ik wilde ook naar een van de andere straten omdat die namen mooier waren.. Achja. Het werd dit, het wordt een paleis
funda is een fijn tijdverdrijfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwbouw?
Hier staan de verhuisplannen even in de koelkast (over 5 jaar nog eens kijken, in de tussentijd huidige huis aanpakken), maar rondkijken blijft leuk
Klinkt als een cocktail die dimmy drinkt. Kaassaus-weidemelk-cola of zo.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als een cocktail die dimmy drinkt. Kaassaus-weidemelk-cola of zo.
Brotha ewwquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Iewquote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hard lopen, krijg je het vanzelf warm.quote:
Maar stuur je dan alleen je master over de interface, of ook ieder kanaal ook afzonderlijk?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een mixer met ingebouwde interface. Geeft je veel meer controle en is in "the long run" ook veel praktischer.
Ik loop met die 2 inputs bij die 2i2 ook te kloten regelmatig. Maar ben dan weer te eigenwijs om te zeggen "ik koop NU een andere interface, ik red het wel even" maar ondertussen moet ik twijfelen tussen of m'n mic links en keys rechts en dan in "mono" outputten zodat het toch over l+r gaat. Of mic uit en keys op beide kanalen
Als ik die mixer heb wil ik elk kanaal wel uitzonderlijk uitsturen ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar stuur je dan alleen je master over de interface, of ook ieder kanaal ook afzonderlijk?
Idee is dat je alles afzonderlijk naar een kanaal stuurt zodat je je mixer kan gebruiken waar ie voor bedoeld is. zo kan je dus ook optimaal gebruik maken van externe send/returnsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar stuur je dan alleen je master over de interface, of ook ieder kanaal ook afzonderlijk?
Daar kwam ik ook achter ja. Echt niet fijn.quote:
Ja die wind zeker?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter ja. Echt niet fijn.
Die wind is viez.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die wind zeker?
Straks maar goed inpakken als ik naar buiten ga
Ook hier wind ja. Zal daar nog wel wat erger zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die wind zeker?
Straks maar goed inpakken als ik naar buiten ga
quote:
Brrrrrrquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook hier wind ja. Zal daar nog wel wat erger zijn
Ik heb zelf nooit naar mixers met een interface gekeken dus ik heb geen idee of er normaal dus een interfacekanaal beschikbaar is voor ieder kanaal op de mixer of dat je alleen een stereo out uit stuurt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idee is dat je alles afzonderlijk naar een kanaal stuurt zodat je je mixer kan gebruiken waar ie voor bedoeld is. zo kan je dus ook optimaal gebruik maken van externe send/returns
anders kan je net zo goed af met een DAW controller
Vast ergens.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie geen jassen, mutsen en handschoenen ofzo?
Niets zo lekker om goed aangekleed door een koude storm te hupsen en jezelf daarna bij een open haard op te warmen met warme chocolademelk (met een drupje dure whisky)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
Eens, maar zonder de whiskyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets zo lekker om goed aangekleed door een koude storm te hupsen en jezelf daarna bij een open haard op te warmen met warme chocolademelk (met een drupje dure whisky)
Mutsen zijn gayquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
Moest lachen.quote:
Ik heb zo eerst nog een overlegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Jawel, maar wandelen met al mijn dekentjes en snugglehoodies is wat lastigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
Gedoequote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
Zeker wel, maar die wind over de platte vlaktes hier is naar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef kwiwi het volgende:
Yaydolf Yitler.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
Yup Ye is off the meds![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yadolf
Heeft ie al een eigen cryptomunt?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yaydolf Yitler.
Goed, genoeg aandacht weer aan die dwaas.
Hoeft ook niet. Leer net dat ze gay is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind haar echt niet aantrekkelijk.
Zij jou wel, al haar liedjes gaan over jou.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind haar echt niet aantrekkelijk.
Had niet gehoeven, ik bleef er zo ook wel vanafquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Leer net dat ze gay is.
Gaydolf?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit serieus te gnorken om Yaydolf.
Zo puntig zijn ze niet.quote:
Is hij aan het solliciteren bij DOGE?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
Yup Ye is off the meds![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yadolf
Nee, we hebben Gaylor en Yaydolf. Wel op blijven letten.quote:
quote:
IK ZIE GEEN KNIEquote:
Maar als die samen een baby krijgen is het dan Gaydolf Swiftler?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, we hebben Gaylor en Yaydolf. Wel op blijven letten.
Denk dat hij Tom Cruise zijn rol ook over gaat nemen in de Mission Impossible franchise.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week Trump ook in de halftime show bij de Superbowl verwacht ik
Die Tom Cruise was ook al niet meer om aan te zien, dus zoveel maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat hij Tom Cruise zijn rol ook over gaat nemen in de Mission Impossible franchise.
Dat vrijgelaten verkrachte Joodse meisje met doorgesneden achillespezen zal haar eerste baby straks eerder Donald noemen dan Mohammed in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vrijgelaten verkrachte Joodse meisje met doorgesneden achillespezen zal haar eerste baby straks eerder Donald noemen dan Mohammed in ieder geval.
@CherryLipsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die Tom Cruise was ook al niet meer om aan te zien, dus zoveel maakt het niet uit.
Dat wordt een prima show!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker inclusief.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaylor heeft mutsen in alle kleuren van de regenboog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |