abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216595162
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Jij geeft een extreem voorbeeld van iemand die alleen kip met broccoli eet en om 6 uur ‘s ochtends moet hardlopen, maar je kunt ook gewoon niet-obsessief met eten bezig zijn (normaal ontbijt, lunch en avondeten en een beetje matigen qua tussendoortjes, chips, fastfood enzo) en daarnaast 2-3 keer per week een sport doen die je leuk vindt op een tijdstip die je prima past.

Dat is heel goed vol te houden en vele malen gezonder dan de situatie die jij schetst.
Dat doe ik dan ook wel behalve het sporten dat is zeker niet 3x per week omdat ik het niet zo heel leuk vind. Maar van de zomer wil ik wel weer vaker gaan roeien.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 14:06:19 #62
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_216595303
Probeer eens intermittent fasting. Soms helemaal niks eten en dan weer wat je wilt vind ik zelf veel makkelijker dan continu alles afwegen, berekenen en limiteren. En je leert honger beter begrijpen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_216595629
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Probeer eens intermittent fasting. Soms helemaal niks eten en dan weer wat je wilt vind ik zelf veel makkelijker dan continu alles afwegen, berekenen en limiteren. En je leert honger beter begrijpen.
Ik doe aan intermittent fasting in de zin dat ik 's nachts niks eet

Ik eet alleen chips en andere dergelijke voorverpakte vette snacks als ik bezoek heb ik koop dit vrijwel nooit. Maar áls ik het koop is het ook in één keer op.
pi_216599300
Niet zo'n obsessie als TS, maar vind het wel moeilijk om mij in te houden als er lekker eten in de buurt is. Ik heb ook bijna nooit een vol gevoel, tenzij ik bizar veel eet. Als ik het laat afhangen van een honger gevoel dat ik ga eten, dan eet ik ook snel teveel (maar alsnog niet vol)
  zaterdag 8 februari 2025 @ 23:45:38 #65
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_216602702
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik doe aan intermittent fasting in de zin dat ik 's nachts niks eet
:')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  VIVA zaterdag 8 februari 2025 @ 23:47:47 #66
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216602722
Niets mis met eten...Das toch wel een primaire levensbehoefte,,,,Beter dan je er van geniet....De guldenmiddenweg is dat je alles vers bereid en geen instant rommel tot je neemt, erg makkelijk en 100x meer genieten van het eten
What lies behind makes no sense in my mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')