En dan ook nog dat sommige personen krijgen zelfs nog minder fruit, omdat een ander het opeet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als wij net als hun het zouden houden bij 3 maaltijden en 2 stukken fruit zouden we ook afvallen (niet 2 x opscheppen, en geen 5 broodjes )
Nu ben ik benieuwd naar de podcast!quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:47 schreef Puzzie het volgende:
Jeff heeft dus nasty dingen gezegd over Jane
Ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:48 schreef Verity het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de podcast!
Had niet anders verwacht van dat nare egoïstische ventjequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:47 schreef Puzzie het volgende:
Elsa had het over de vraag waarom ze vonden dat hij/zij moest winnen. Jeffrey had toen bij de argumentatie gezegd dat Jane maar blij moest zijn dat ze al zoveel had bereikt. Dat vonden ze allemaal raar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:47 schreef Puzzie het volgende:
Als hij er dan 30 goed in elkaar zet, krijgt hij een baan bij de vogelbeschermingquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:51 schreef Kodiak100 het volgende:
BB kan nog wel wat vogelhuisjes in de PR klaar zetten zijn we tenminste af van Jeffrey tot aan zijn exit morgen.
Het is een waardeloze timmerman. Hij kan nog niet eens een wipje maken met Jolienquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey timmert liever vogelhuisjes dan te strijden in koppels
Hij had nog meer dingen gezegd, begreep ik maar ik ben benieuwd naar de podcastquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Elsa had het over de vraag waarom ze vonden dat hij/zij moest winnen. Jeffrey had toen bij de argumentatie gezegd dat Jane maar blij moest zijn dat ze al zoveel had bereikt. Dat vonden ze allemaal raar.
Ik ben wel benieuwd naar zijn tweelingbroerquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Het hij is nog jong argument is ook wel klaar. Hij is gewoon negatief en een drammerig mannetje
Ook onzin om olijfolie door de pasta te gooienquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe snel deze fles olijfolie weer op is
Die zie je toch naast zijn vader zitten of is dat zijn oudere broer,quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar zijn tweelingbroer
hangt er ook vanaf hoeveel deuren er nog piepen daar in de hutquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe snel deze fles olijfolie weer op is
Die lag natuurlijk in dat kinderbedje dat in de promo in die huiskamer stondquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar zijn tweelingbroer
Deze gaat wel heel spannend wordenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:56 schreef Luna68 het volgende:
Poll Salar is ondertussenalweer iets veranderd:
Jeffje: 22%
Eva: 23%
Elsa: 26%
Jane: 28%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |