Voor jonge gezonde mensen is de hoeveelheid niet veel, daarnaast krijg je op pasta snel weer trek. Ik begrijp wel dat ze de hele dag door trek hebben. Ze zijn grotere maaltijden gewend, tussendoortjes etc.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
is gewoon voedzaam eten hoor, die slob, gezonde havermout
En de bewoners zelf, er zitten een aantal tussen die behoorlijk negatief zijn. Dat haalt de sfeer ook wel weg.quote:
Niels at de meeste slob daar en was bij thuiskomst 9.7 kilo afgevallen in 4.weken tijd. Dat is en als je al die koppies van iedereen zit zijn er veel kilo minder daarquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom ?
daar bereiken ze toch niets mee? Ze moeten het er mee doen, ze krijgen voldoende eten en het is saai. Het is aan hunzelf om daar iets leuks van te maken. Van de week extra dingen gekocht, lekker gekookt en lekker gegeten.
Nee, kan zijn maar is wel mijn punt. Had meer verwacht van een hooligans girl.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was het punt alleen totaal niet
Jezus dit meen je nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, kan zijn maar is wel mijn punt. Had meer verwacht van een hooligans girl.
Hooligans Girl is ook alleen maar werk voor haar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, je verwachting..dat zeg je goed.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
een arrogant iemand... ik kan er maar 1 iemand bedenkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:38 schreef Koos1958 het volgende:
Wie zit er te kijken naar ze of ze wat proeven.
ze vallen ook af omdat ze niet meer snacken tussendoor, geen alcohol drinken enz.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor jonge gezonde mensen is de hoeveelheid niet veel, daarnaast krijg je op pasta snel weer trek. Ik begrijp wel dat ze de hele dag door trek hebben. Ze zijn grotere maaltijden gewend, tussendoortjes etc.
Ze gaan er niet dood aan, maar doe niet net of het ruim voldoende is, ze vallen niet voor niets allemaal zo af.
Ze hebben geen weegschaal meer, dus hoeveel ze afvallen, is niet te controleren. Als ik kijk naar Wicky, die heeft geen kont meer in de broek een een heel smal bekkie gekregen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ze vallen ook af omdat ze niet meer snacken tussendoor, geen alcohol drinken enz.
en dat afvallen is de laatste weken niet echt veel erger geworden
En het is gewoon voldoende om netjes van in leven te blijven, voldoende verse spullen en voldoende slob. Dat het ontzettend saai is om te eten is een ander verhaal, de hele week hetzelfde zouteloze spul is denk ik niet fijn.
Maar de borden die er opgeschept worden bij het avondeten zijn hele flinke porties.
met meer eten zou deze groep ook de hele dag rondhangenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben geen weegschaal meer, dus hoeveel ze afvallen, is niet te controleren. Als ik kijk naar Wicky, die heeft geen kont meer in de broek een een heel smal bekkie gekregen.
Maar jij je zijn, ze hebben meer dan genoeg eten, daarom zijn ze ook zo lekker actief
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Inderdaad, je verwachting..dat zeg je goed.
Axel,elsa,jordy,wicky,keanu hebben allemaal jasje uitgedaan vooral in hun gezicht vind ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben geen weegschaal meer, dus hoeveel ze afvallen, is niet te controleren. Als ik kijk naar Wicky, die heeft geen kont meer in de broek een een heel smal bekkie gekregen.
Maar jij je zin, ze hebben meer dan genoeg eten, daarom zijn ze ook zo lekker actief
Ik ben het wel met je eens hoor, ik vind het ook te weinig ., en ze vallen erg veel af.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar jij je zin, ze hebben meer dan genoeg eten, daarom zijn ze ook zo lekker actief
Ik had me al zitten afvragen waarom we dit jaar nog niemand hebben zien sporten (vorig jaar werd er best veel gesport als ik me goed herinner). En waarom we Keanu bvb nog nooit hebben zien dansen, zelfs amper op de feestjes, terwijl hij zichzelf een danser noemt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:38 schreef Lillfex het volgende:
Ik hoorde van Niels dat die elke dag sport maar dat het weinige eten waar geen goede balans in zit je in het huis haast geen energie meer hebt als je ook maar iets gedaan hebt Maar goed ........
Als wij net als hun het zouden houden bij 3 maaltijden en 2 stukken fruit zouden we ook afvallen (niet 2 x opscheppen, en geen 5 broodjes )quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ze vallen ook af omdat ze niet meer snacken tussendoor, geen alcohol drinken enz.
en dat afvallen is de laatste weken niet echt veel erger geworden
En het is gewoon voldoende om netjes van in leven te blijven, voldoende verse spullen en voldoende slob. Dat het ontzettend saai is om te eten is een ander verhaal, de hele week hetzelfde zouteloze spul is denk ik niet fijn.
Maar de borden die er opgeschept worden bij het avondeten zijn hele flinke porties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |