2019 beldequote:Op zondag 9 februari 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
goddomme hier moet je toch gewoon met 0-4 van winnen
Grintaquote:
Kan dit niet meer aanzienquote:
Ik zie een oldbie naam.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef mitt het volgende:
Momentum ligt zo bij Ajax, die gaan gewoon winnen vanmiddag.
2-0
Voor het eerst in 827 dagen blijkbaarquote:
Realisme is een woord dat geert journaille niet kentquote:Op zondag 9 februari 2025 16:38 schreef The-BFG het volgende:
Ik gun het die Farioli steeds meer, dat gejank op hem over niet spelen van Ajax voetbal....
Wat moet ie dan? Ga klagen bij vd Sar en co die deze bende hebben achtergelaten.
Ja dan is plek 2 wel binnen, wat al ongelooflijk knap zou zijn. Laat staan als je die absolute hoofdprijs paktquote:Op zondag 9 februari 2025 17:02 schreef Urquhart het volgende:
Als je dat inhaalduel wint sta je gewoon 12 punten voor op plek 3Kampioenschap zou een erg leuke bonus zijn
Vind de wedstrijd tegen AZ enger, die verliezen de laatste jaren structureel.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - Heracles
Ajax - Go Ahead
Almere City - Ajax
PEC Zwolle - Ajax
Ajax - AZ
PSV - Ajax
Ajax - NAC
Willem II - Ajax
Ajax - Sparta
Utrecht - Ajax
Ajax - NEC
Groningen - Ajax
Ajax - FC Twente
PSV - Ajax kan wel eens heel cruciaal worden.
Als we die verliezen staan we gelijk in punten met PSV. Als we niet uitglijden ergens. Of PSV.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind de wedstrijd tegen AZ enger, die verliezen de laatste jaren structureel.
Ajax- FC Twente eerder denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - Heracles
Ajax - Go Ahead
Almere City - Ajax
PEC Zwolle - Ajax
Ajax - AZ
PSV - Ajax
Ajax - NAC
Willem II - Ajax
Ajax - Sparta
Utrecht - Ajax
Ajax - NEC
Groningen - Ajax
Ajax - FC Twente
AZ pak je niet nee.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede herinneringen aanquote:
Psv heeft dan ook nog Groningen, Twente en Feyenoord-uit. Drie duels waar ze historisch veel punten laten liggen. Twente-uit is zelfs maar drie dagen na de bekerfinale (als ze die halen).quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bal is rond alles kan knotsgekquote:Op zondag 9 februari 2025 17:29 schreef Black-Death het volgende:
Wordt pittig zat allemaal. Wel bizar dat we nu 1e staan
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
man man zo'n voorsprong en dan nog zo'n laffe mentaliteit hanteren. Waar is dat wzajwzdb gebleven dan?
Mokio is toch eigenlijk een verdedigende middenvelder?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:51 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een seizoen met dit materiaal. Het belangrijkste is om die tweede plek te behalen. Heit feit dat we meedoen voor de titel is mooi. Maar absoluut niet het doel dit seizoen. Tweede plek en de extra inkomsten vanuit de CL zijn meer dan welkom.
Overigens wat is die Mokio fantastisch gescout. 16 jaar en dan meteen sterk spelen. Bij een eventueel vertrek van Hato, staat de volgende al klaar…
Kloptquote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mokio is toch eigenlijk een verdedigende middenvelder?
De traditionele Bosz-meltdown.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mooie dag
Ik wil niets jinxen maar ze maken het in Eindhoven wel steeds moeilijker om niet enthousiast te worden
Al die reacties op die 100% penalty, heerlijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:04 schreef Wotte het volgende:
Ze zijn weer lekker zuur op de socials. Heerlijk.
Allemaal @klaasweetalles kloontjesquote:Op zondag 9 februari 2025 19:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Al die reacties op die 100% penalty, heerlijk.
Hij volleyt die bal weg en zaagt Wout bijna doormidden maar het is allemaal knjbquote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat penaltymoment nog even teruggekeken, maar dat is gewoon een 100% strafschop. Ik snap dat gejank eigenlijk niet zo goed.
Niet dat ik er daardoor minder van geniet overigens.
Grappig wel. Wijzen naar de scheids van de rivaal terwijl je zelf keer op keer dom punten laat liggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij volleyt die bal weg en zaagt Wout bijna doormidden maar het is allemaal knjb
Bij Jong voornamelijk wel ja. In België speelde hij centrumverdediging of linksback.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mokio is toch eigenlijk een verdedigende middenvelder?
Als handsbal of als overtreding?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat penaltymoment nog even teruggekeken, maar dat is gewoon een 100% strafschop. Ik snap dat gejank eigenlijk niet zo goed.
Het mag inmiddels in de krant als er een dag niet geklaagd is over scheidsrechters.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grappig wel. Wijzen naar de scheids van de rivaal terwijl je zelf keer op keer dom punten laat liggen.
Het heeft even geduurd en ik zag m niet helemaal aankomen, maar het lijkt er wel opquote:Op zondag 9 februari 2025 19:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De traditionele Bosz-meltdown.
Werk je in Eindhoven?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:06 schreef Black-Death het volgende:
Heerlijke dag. Had morgen een thuiswerkdag ingepland maar rij toch even naar kantoor denk ik
Los van hands vond ik ook al een penalty. Weghorst is er langs en die verdediger brengt hem ten val. Als je bij het kruisen de voeten aan tikt en de aanvaller struikelt is het ook een overtreding. Nu is het veel lomper, maar hij brengt hem net zo goed ten val.quote:
Nee godzijdank niet.quote:
Branco kan echt uitstekende statistieken op strafschoppen overleggen, maar die speelt niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is er niemand in de selectie die normaal een penalty kan inschieten?
Berghuis had ook 14 van de 15. Die kan het normaal echt welquote:Op zondag 9 februari 2025 22:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Branco kan echt uitstekende statistieken op strafschoppen overleggen, maar die speelt niet.
Ik zou het dan eens aan Taylor over laten. Drie genomen dit seizoen (2x Panathinaikos en 1x Sparta) en allemaal raak.
Ik mis Tadicquote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Niet mis met de lokale club hier toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee godzijdank niet.
Alhier moet ik het met MVV doen haha. Maar ik werk elders
Taylor of Gaaei. Die laatste bleef bijzonder koelbloedig tegen Panathinaikos. Pasveer trouwens ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 23:15 schreef Origami94 het volgende:
Ekkelenkamp gescoord voor Udinese tegen Napoli. Op een mooie manier!
Misschien terughalen op termijn?
Zit die jongen tegenwoordig in Udine?quote:Op zondag 9 februari 2025 23:15 schreef Origami94 het volgende:
Ekkelenkamp gescoord voor Udinese tegen Napoli. Op een mooie manier!
Misschien terughalen op termijn?
In dit soort wedstrijden onder steijn vloog ieder zondagsschot in de kruising. Ik denk dat ze karma opgebouwd hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:32 schreef Parafernalia het volgende:
Jezus zie nu die penalty pas
Dat is weer mazzelen geblazen boys
Utrecht - Ajaxquote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - Heracles
Ajax - Go Ahead
Almere City - Ajax
PEC Zwolle - Ajax
Ajax - AZ
PSV - Ajax
Ajax - NAC
Willem II - Ajax
Ajax - Sparta
Utrecht - Ajax
Ajax - NEC
Groningen - Ajax
Ajax - FC Twente
Was hij weer zuur?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:28 schreef Scorpie het volgende:
Van Hanegem’s column was weer om te smullen
We hebben het vooral weer aan de scheidsrechters te danken. Maar hij ziet bij ons wel inzet en de wil om een goed resultaat te halen!quote:
Er is maar 1 klaasquote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allemaal @:klaasweetalles kloontjes
Er is maar 1 klaasquote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allemaal @:klaasweetalles kloontjes
Ajax brilletje gekekenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |