Kan hier een mod naar kijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Users die gefeliciteerd ajax met die titel roepen (voor de laatste speelronde) mogen van mij een hele erge ziekte krijgen. Jullie weten welke.
Hou hiermee op
Ajax wordt kampioen, dat is wel zeker. Dat is voor PSV met de beste selectie van NL (doch flink overschat) nog een grotere fuckup dan dat Feyenoord geen 2e wordt.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:19 schreef Wotte het volgende:
Je moet gewoon net iets beter verdedigen dan de rest om kampioen te worden.
Precies. We moeten ook nog naar Eindhoven en Utrecht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik reken mijzelf nog lang niet rijk nee. Fortuna is lastig zat morgen, gewoon richten op plek 2 nu.
Eerst maar eens van Fortuna winnen vandaag, dat wordt nog moeilijk genoeg.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen, dat is wel zeker. Dat is voor PSV met de beste selectie van NL (doch flink overschat) nog een grotere fuckup dan dat Feyenoord geen 2e wordt.
Bananenschil in het kwadraat als je het mij vraagt.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Fortuna winnen vandaag, dat wordt nog moeilijk genoeg.
Dat is iedere wedstrijd toch dit seizoen, op wat uitzonderingen na.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bananenschil in het kwadraat als je het mij vraagt.
Hopelijk voor plek 1.quote:
Aantal verliespunten is leidend bij een ongelijk aantal wedstrijden. Dus we staan 1e vandaag als we winnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk voor plek 1.
Staan we 1e áls we vandaag winnen? Doelsaldo PSV is beter maar een wedstrijd minder gespeeld telt zwaarder, denk ik?
Klopt. Zie er de nodige discussie over op sociale media, maar de regelementen betaald voetbal van de KNVB zijn duidelijk:quote:Op zondag 9 februari 2025 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aantal verliespunten is leidend bij een ongelijk aantal wedstrijden. Dus we staan 1e vandaag als we winnen.
quote:Artikel 17 – Competitieresultaten
1. De rangorde gedurende een competitie wordt bepaald door het aantal behaalde wedstrijdpunten. Bij een gelijk aantal
wedstrijdpunten is het aantal verliespunten bepalend voor de positie op de ranglijst, dat wil zeggen hoe meer verliespunten,
hoe lager de positie.
Nee joh feyenoord gaat nog genoeg verliezenquote:
Nee dus. Wel Mokio, 16 jaarquote:Op zondag 9 februari 2025 13:08 schreef Black-Death het volgende:
Ook voor het moraal dus een belangrijk potje. Ben weer benieuwd naar de opstelling. 1 van de aankopen in de basis?
Eens.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nee joh feyenoord gaat nog genoeg verliezenals je kampioen wilt worden moet je dit soort wedstrijden wel winnen.
man man zo'n voorsprong en dan nog zo'n laffe mentaliteit hanteren. Waar is dat wzajwzdb gebleven dan?quote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Fortuna winnen vandaag, dat wordt nog moeilijk genoeg.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
man man zo'n voorsprong en dan nog zo'n laffe mentaliteit hanteren. Waar is dat wzajwzdb gebleven dan?
Flikker jij maar lekker op de jaar eigen topic, droeftoeter.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
man man zo'n voorsprong en dan nog zo'n laffe mentaliteit hanteren. Waar is dat wzajwzdb gebleven dan?
Ik durf inmiddels bijna op meer te hopen, al kan ik het me nog steeds niet voorstellen dat we de titel pakkenquote:
Is het ook wel hoor. Zelfs een kampioenschap mag je niet meer weggeven. Dat zou echt een enorme fuckup zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:15 schreef Heeinz het volgende:
Tweede plek zou nu toch wel bijna een zekerheid moeten zijn
Ik zie PSV nog wel weer in vorm komen, vraag is alleen of ze daarvoor voldoende punten hebben laten liggen dat we alsnog kans maken. Fuckup is niet aan de orde als je geen kampioen wordt natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 14:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is het ook wel hoor. Zelfs een kampioenschap mag je niet meer weggeven. Dat zou echt een enorme fuckup zijn.
Volgens mij zit je in het verkeerde topic te trollenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is het ook wel hoor. Zelfs een kampioenschap mag je niet meer weggeven. Dat zou echt een enorme fuckup zijn.
Dat was in Riga niet zo'n succes. Nou vond ik hem op links al nooit een succes. Dus denk dat Farioli maar gewoon dit nu doet. En dan 2e helft Rosa erin gok ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:17 schreef Black-Death het volgende:
Opvallend dat Mokio speelt. Je had ook met Baas kunnen schuiven
Waarom zou ik trollen? Jullie spelen zeer degelijk zonder goed te spelen. Als het straks echt loopt dan is het kampioenschap toch gewoon een zekerheidje?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic te trollen
nee geen zekerheidjes, daar is het spel te wisselvallig voor.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik trollen? Jullie spelen zeer degelijk zonder goed te spelen. Als het straks echt loopt dan is het kampioenschap toch gewoon een zekerheidje?
Zekerheidje is misschien overdreven. Maar ik zeg het al 1,5 jaar. Dit PSV is zwaar overschat. Alleen @VEM2012 en @PSVCL denken dat PSV wereldtop is. Worden in de CL door elke club top 30 club weggeblazen. En als ze een keer winnen is het tegen of een C-team of tegen 10 man.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee geen zekerheidjes, daar is het spel te wisselvallig voor.
Mja sowieso niet goed genoeg om europees echt door te breken. Maar wel voor de nl competitie de beste selectie.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zekerheidje is misschien overdreven. Maar ik zeg het al 1,5 jaar. Dit PSV is zwaar overschat. Alleen @:VEM2012 en @:PSVCL denken dat PSV wereldtop is. Worden in de CL door elke club top 30 club weggeblazen. En als ze een keer winnen is het tegen of een C-team of tegen 10 man.
Dit Ajax is veel stabieler.
Nee joh, PSV gaat zich wel weer oprichten en wij zullen vast wel ergens knullig punten gaan verspelen. Plek 2 is ook gewoon CL inkomsten en die zijn op dit moment het allerbelangrijkst.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik durf inmiddels bijna op meer te hopen, al kan ik het me nog steeds niet voorstellen dat we de titel pakken
Die kan alleen hard rennen en is goed op de counter. Hebben we dus niet zoveel aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:20 schreef Heeinz het volgende:
Ik had Edvardsen ook wel graag in de basis gezien in plaats van Berghuis trouwens, die voegt toch niks toe
Dit is echt bizar slecht.. Misschien nog wel slechter dan de velden die we de eerste jaren in de ArenA hadden..quote:
BANANENSCHIL IN HET KWADRAATquote:Op zondag 9 februari 2025 15:14 schreef Heeinz het volgende:
Typische wedstrijd waarin je het laat liggen
Farioli is een lieve jongon.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop dat Farioli een donderspeech heeft voorbereid
Die doet een wedstrijdje met Berghuis wie het minste kan toevoegenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:29 schreef PicoMMP het volgende:
Traoré heb je helemaal niks aan vandaag. Benieuwd naar Edvardsen.
Snap dat het veld niet meewerkt maar het wordt slechter en slechter.quote:
Dan moet je maar door de lucht heen.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:50 schreef Wertha het volgende:
Op dit veld kun je echt niet voetballen. Slaat nergens op. Dan krijg je een soort Ter land ter zee en in de lucht. Dat is wat we hier zien.
Daar mag je dus gewoon rood voor geven wat mij betreft.quote:
Gevalletje linksom of rechtsomquote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef Scorpie het volgende:
Dit is echt kenmerkend voor deze absolute kut wedstrijd.
Ging er volgens mij om of er te vroeg werd ingelopenquote:
Nee. 0-1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |