Snap ikquote:
Maar ze staan wel mooiquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik
Ik zag je op het balkon zitten in één van de shotsDe pauwenveren gaven het weg
Ik dreigde te ontsporenquote:
Zo'n goede invloed heb ik op mensenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dreigde te ontsporen
Maar nu zet ik kamille lavendel thee
Ook op badeendjes?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n goede invloed heb ik op mensen
Slaapverwekkend of rustgevend?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n goede invloed heb ik op mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slaapverwekkend of rustgevend?Zeg het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gewoon weer bij deel 1 beginnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dat moment dat je serie weer is afgelopen
Zou kunnen,quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon weer bij deel 1 beginnen.
Dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou kunnen,
al denk ik dat ik van de week een andere ga zoeken
Goed plan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |