abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216581949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:25 schreef HardeZaken het volgende:

[..]
Ik heb niets gezegd over een derde geslacht.

Jij stelt dat het zwart wit is.

Dit is feitelijk onjuist, hoeveel ideologisch gemotiveerde emotionele hersengymnastiek ook toepast, het blijft onjuist.

Er zijn mensen, met XXY, die zowel ovaria als testes ontwikkelen. Dat is letterlijk niet zwart-wit.
Foutje is een waardeoordeel, irrelevant, het bestaat gewoon. Net als rood haar, mensen met drie tepels, blauwe ogen, tumoren, gezellige sproetjes. Gaan we ook niet allemaal ontkennen vanuit emotie en ideologie.
Het is wel degelijk zwart wit.

Je hebt mannelijk en vrouwelijk geslacht.

En mensen met afwijkingen.

Mensen hebben 10 vingers, maar er worden ook mensen geboren met 7 vingers. Dat is geen andere variatie mens, dat is hetzelfde mens als jij en ik maar met een fout in de ontwikkeling.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216581973
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:43 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Aan je reactie blijkt dat die USAID transgender onderzoeken toch hard nodig zijn. :7

Even iets anders, hoeveel transseksuelen ken je eigenlijk, of heb je ontmoet in je leven? Hoeveel heb je echt een gesprek mee gehad? Voor mij is het namelijk een zeldzaamheid als ik zo iemand tegenkom, en ik zie een hoop mensen elke dag, zeker meer dan duizend per week in het openbaar vervoer en op straat.

Maar hee, ze zijn wel de oorzaak van alle problemen, omdat ze niet in je plaatje passen.

Ik weet niet waarom het relevant is hoeveel transgenders ik ken maar ik kende er 2.

Een collega van mijn vrouw en iemand uit mijn straat die ik ken van judo van vroeger.

Hoe kom je er bij dat transgenders de oorzaak van mijn problemen zijn? Ik heb helemaal geen problemen die veroorzaakt worden door transgenders.

Dat wil echter niet zeggen dat je mee hoeft te gaan met dit soort onzin.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216581993
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het is wel degelijk zwart wit.

Je hebt mannelijk en vrouwelijk geslacht.

En mensen met afwijkingen.

Mensen hebben 10 vingers, maar er worden ook mensen geboren met 7 vingers. Dat is geen andere variatie mens, dat is hetzelfde mens als jij en ik maar met een fout in de ontwikkeling.
Het ontkennen van mensen met 7 vingers, alle onderzoek verbieden naar het makkelijker maken van het leven van deze mensen, iedereen die heeft bijgedragen aan begrip voor deze mensen ontslaan en hun bestaan uitwissen overal, dat is wat jij steunt.
pi_216581998
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik weet niet waarom het relevant is hoeveel transgenders ik ken maar ik kende er 2.

Een collega van mijn vrouw en iemand uit mijn straat die ik ken van judo van vroeger.

Hoe kom je er bij dat transgenders de oorzaak van mijn problemen zijn? Ik heb helemaal geen problemen die veroorzaakt worden door transgenders.

Nou je hebt het er maar druk mee.

"Ik ken er twee" is wel echt classic natuurlijk. Niet relevant.
pi_216582025
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou dat je transgenders kent, er is toch enkel man en vrouw.
_O-
pi_216582231
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:55 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Hoe kan dat nou dat je transgenders kent, er is toch enkel man en vrouw.
_O-
Dat klopt. Transgenders zijn dan ook gewoon man of vrouw. Ze voelen zich alleen het andere geslacht. Transgender is geen derde sekse. Transgenders zijn mannen die zich vrouw voelen of vrouwen die zich man voelen.

Ik ken overigens een derde realiseer ik me nu. Mijn dochter heeft een vriendin die zich tegenwoordig jongen voelt.
pi_216582247
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:53 schreef HardeZaken het volgende:

[..]

Zoals ik in mijn eigen reactie al aangeeft is dat inderdaad niet relevant. Maar aangezien de vraag mij gesteld wordt en ik een aardige vent ben geef ik gewoon antwoord.

Het is wel een bekende strategie he. Eerst allerlei onzin verkondigen, en als dat dan weerlegd wordt roepen: je hebt het er maar druk mee.

Ik realiseer me overigens net dat ik er nog een derde ken.
pi_216582260
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:52 schreef HardeZaken het volgende:

[..]
Het ontkennen van mensen met 7 vingers, alle onderzoek verbieden naar het makkelijker maken van het leven van deze mensen, iedereen die heeft bijgedragen aan begrip voor deze mensen ontslaan en hun bestaan uitwissen overal, dat is wat jij steunt.
Nee hoor. Ik ontken het bestaan van transgenders niet en ik ben ook niet tegen onderzoek.

Hoe kom je bij die rare hersenspinsels? Ik stel dat er slechts 2 geslachten zijn. Dat zijn namelijk de feiten.

Transgenders bestaan en jij denkt dat dat een derde geslacht is. Dat is fout. Transgenders zijn gewoon man of vrouw.
pi_216582334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 12:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het is ook niet echt non-binair in de zin dat het binariteit veronderstelt. Maar ik vind het wel sneu dat deze mensen in die vlaag van ideologische onzin en de terechte tegenreactie daarop minder ruimte krijgen om erkend te worden voor hoe ze geboren zijn.

Ik zou best voor een derde persoonlijk voornaamwoord zijn, mits een enkelvoud, dat gewoon breed erkend wordt. Maar dat trandsideologen hebben de discussie zo binair gepolariseerd met hun gekkigheid dat dat voorlopig niet gaat werken.
In hetzelfde topic waarin jij niet kan erkennen dat je bent bedrogen door ideologen Musk en Trump anderen beschuldigen van polariseren en gekkigheid.
pi_216582343
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 13:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik ontken het bestaan van transgenders niet en ik ben ook niet tegen onderzoek.

Hoe kom je bij die rare hersenspinsels? Ik stel dat er slechts 2 geslachten zijn. Dat zijn namelijk de feiten.

Transgenders bestaan en jij denkt dat dat een derde geslacht is. Dat is fout. Transgenders zijn gewoon man of vrouw.
Dit topic gaat over bepaalde beleidbeslissingen in een bepaald land toch. Of mis ik de aanleiding van dit hele gesprek?
pi_216582542
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 13:23 schreef HardeZaken het volgende:

[..]

[..]
Dit topic gaat over bepaalde beleidbeslissingen in een bepaald land toch. Of mis ik de aanleiding van dit hele gesprek?
Ik ben het met je eens dat het niet relevant is hoeveel transgenders ik ken. Maar ik leg je net toch uit dat de vraag mijn gesteld wordt en ik hem gewoon beantwoord?

Zou je je frustratie niet moeten richten jegens de persoon die de irrelevante vraag stelt, ipv tegen de persoon die hem simpelweg alleen beantwoord?

Mis je de aanleiding van het gesprek, nou ik zou zeggen stel die vraag aan Jed1gam, dat is namelijk de persoon die vroeg hoeveel transgenders ik ken, misschien kan hij uitleggen waarom hij de vraag stelde.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 14:47:04 #162
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_216583161
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:29 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

En ja, dan moet je de wet gaan vervangen door noodwetten en decreten. Waar je moeilijk weer van af komt, zolang je het kunt rekken en iedere keer weer nieuwe manieren verzint om het congres en de senaat te weerhouden van hun werk doen.

Ik noem maar wat.
Dat heeft maar een beperkte houdbaarheidsdatum want voor de Amerikaanse bevolking is De Grondwet nog heiliger dan de bijbel. Als ie dus gaat proberen om zijn regime onconstitutioneel te verlengen voor onbepaalde tijd, dan pakken op een gegeven moment zelfs de Republikeinen de wapens op en is het land in oorlog met zichzelf.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_216583224
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 13:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Mis je de aanleiding van het gesprek, nou ik zou zeggen stel die vraag aan Jed1gam, dat is namelijk de persoon die vroeg hoeveel transgenders ik ken, misschien kan hij uitleggen waarom hij de vraag stelde.
Om je in je eigen valkuil te leiden.
pi_216583460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:55 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Om je in je eigen valkuil te leiden.
Dat is dus niet gelukt. Vervelend voor je.

Je geeft vooral blijkt er niks van te snappen.

Ja ik ken transgenders. Ja er bestaan alleen mannen en vrouwen.

Een transgender is dan ook niks anders dan een biologische man die zich vrouw voelt of een biologische vrouw die zich man voelen.

Ik ken 2 vrouwen die hun leven leiden als man. Maar biologisch gewoon vrouw zijn.
En ik ken 1 man die een geslachtsveranderende operatie heeft ondergaan en zijn leven nu leidt als vrouw. Biologisch is hij/zij echter man aangezien hij zaadcellen produceert en geen eicellen.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 15:21:12 #165
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_216583490
Gewoon opdoeken, het geld gebruiken om dingen zelf in het land op te lossen.
pi_216583532
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat is dus niet gelukt. Vervelend voor je.

Je geeft vooral blijkt er niks van te snappen.

Ja ik ken transgenders. Ja er bestaan alleen mannen en vrouwen.

Een transgender is dan ook niks anders dan een biologische man die zich vrouw voelt of een biologische vrouw die zich man voelen.

Ik ken 2 vrouwen die hun leven leiden als man. Maar biologisch gewoon vrouw zijn.
En ik ken 1 man die een geslachtsveranderende operatie heeft ondergaan en zijn leven nu leidt als vrouw. Biologisch is hij/zij echter man aangezien hij zaadcellen produceert en geen eicellen.
Kapitein :')
pi_216583636
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Kapitein :')
:')
pi_216584128
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dat heeft maar een beperkte houdbaarheidsdatum want voor de Amerikaanse bevolking is De Grondwet nog heiliger dan de bijbel. Als ie dus gaat proberen om zijn regime onconstitutioneel te verlengen voor onbepaalde tijd, dan pakken op een gegeven moment zelfs de Republikeinen de wapens op en is het land in oorlog met zichzelf.
De halve wereld staat tegenwoordig toch te roepen om krachtdadige leiders, die de bureaucratische regeringen aan de kant schuiven en spijkers met koppen slaan? Ze krijgen gewoon waar ze om vragen.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 16:22:45 #169
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_216584203
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:16 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
De halve wereld staat tegenwoordig toch te roepen om krachtdadige leiders, die de bureaucratische regeringen aan de kant schuiven en spijkers met koppen slaan? Ze krijgen gewoon waar ze om vragen.
Ja, dat kun je natuurlijk ook overdrijven. Er zit nog behoorlijk wat tussen "bureaucratische overheid die niets gedaan krijgt" en "dictator die boven de wet staat".

"Daadkrachtig" betekent niet dat je "democratie" en "rechtsstaat" moet negeren.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_216584219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ja, dat kun je natuurlijk ook overdrijven. Er zit nog behoorlijk wat tussen "bureaucratische overheid die niets gedaan krijgt" en "dictator die boven de wet staat".

"Daadkrachtig" betekent niet dat je "democratie" en "rechtsstaat" moet negeren.
Dat hangt er maar van af aan wie je dat vraagt. Ik zie regelmatig berichten voorbij komen die anders doen vermoeden.
pi_216584230
Met al dat bespaarde USAID geld kan ie dat makkelijk betalen.
pi_216584276
"Ivanka Trump Used USAID Money for Events, Records Show"

https://www.newsweek.com/(...)-house-event-2027132

Toch niet opheffen? :7
pi_216584445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 10:56 schreef HardeFeiten het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk gewoonweg niet waar maar een conservatieve ideologische leugen die nu wordt gepusht. Heeft verder niks met empirische wetenschap te maken.

Er zijn letterlijk wel meer smaken.
Zelfs op chromosomaal niveau.

Ben bang dat we straks in een tijd komen dat het verboden wordt de waarheid te spreken.

En hier nog een échte wetenschappelijke empirische onderbouwing voor je

Intersekse mensen zijn mensen die geboren worden met lichamelijke kenmerken (zoals chromosomen, geslachtsdelen of hormonen) die niet eenduidig in de categorieën "mannelijk" of "vrouwelijk" passen. Dit komt niet alleen bij mensen voor, maar ook bij andere zoogdieren en dieren in het algemeen.

Chromosomen en geslachtsontwikkeling

De meeste mensen hebben de chromosoomcombinaties XX (doorgaans vrouw) of XY (doorgaans man), maar er zijn variaties zoals XXY (Klinefelter-syndroom), X0 (Turner-syndroom), XYY, en andere mozaïekvormen.

Genen zoals SRY (op het Y-chromosoom) spelen een belangrijke rol bij geslachtsontwikkeling, maar hun invloed is niet absoluut: sommige mensen met een XY-chromosomenpatroon ontwikkelen zich bijvoorbeeld als vrouw vanwege een ongevoeligheid voor androgenen (Androgeen Ongevoeligheidssyndroom).

Er zijn ook intersekse variaties waarbij bijvoorbeeld een persoon ovotestikels (weefsel van zowel eierstokken als testikels) heeft of waarbij uiterlijke geslachtskenmerken niet eenduidig zijn.

In de dierenwereld bestaan er veel voorbeelden van variaties in geslacht:

Clownvissen kunnen van geslacht veranderen als de dominante vrouwelijke vis sterft.

Sommige reptielen ontwikkelen hun geslacht op basis van temperatuur in plaats van chromosomen.

Natuurlijke hermafrodieten, zoals slakken en sommige vissen, hebben zowel mannelijke als vrouwelijke voortplantingsorganen.

Zoogdieren, inclusief mensen, kunnen intersekse variaties hebben door genetische en hormonale factoren.

Kortom, de natuur kent veel variatie in geslacht en intersekse mensen zijn een natuurlijk onderdeel van deze diversiteit. De traditionele tweedeling van "man" en "vrouw" is biologisch niet sluitend en houdt geen rekening met de daadwerkelijke complexiteit van geslacht bij mensen en dieren.
Volgens mij maak je hier vooral erg duidelijk dat er slechts twee geslachten zijn, maar dat er afwijkingen (onterecht beschreven als geslachtsvormen) bestaan welke niet in voldoende mate voldoen aan de eisen van een van de twee categorieën.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216584454
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 14:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Trump veegt zijn reet af met de grondwet, en zijn volgers vinden het geweldig. Zie bv birthright citizenship.

Het hooggerechtshof heeft al bepaald dat de president niet gebonden is door de wet, en ook prima een staatsgreep mag proberen.

Nee hoor, de grondwet betekend in de US minder en minder.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 17:17:10 #175
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216584689
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:52 schreef Shotty het volgende:

[..]
Trump veegt zijn reet af met de grondwet, en zijn volgers vinden het geweldig. Zie bv birthright citizenship.

Het hooggerechtshof heeft al bepaald dat de president niet gebonden is door de wet, en ook prima een staatsgreep mag proberen.

Nee hoor, de grondwet betekend in de US minder en minder.
Hmm, nee hoor.

Een president kan wetten implementeren en in sommige (uitzonderlijke) gevallen niet strookt met de grondwet, dus wordt deze door de rechterlijke macht tegengehouden. Dit gebeurde bij de regering Biden ook.
pi_216591803
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, nee hoor.

Een president kan wetten implementeren en in sommige (uitzonderlijke) gevallen niet strookt met de grondwet, dus wordt deze door de rechterlijke macht tegengehouden. Dit gebeurde bij de regering Biden ook.
Blijf geloven in je eigen realiteit 🤣
pi_216591931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 18:35 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Standaards, bijvoorbeeld. Maar als je vindt dat het afgeschaft zou moeten worden, dan lijkt me de goede route dat via het parlement te doen met een wet, zoals het immers ook in het leven is geroepen, waar de president dan zijn handtekening onder kan zetten, in plaats van per presidentieel decreet als een koning, nietwaar?
Er zijn in de VS geen nationale standaarden.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 05:02:56 #178
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216591967
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Goed lezen van je eigen bron is blijkbaar ook al erg moeilijk.

White alone, not Hispanic or Latino, percent58.4

_O-
Ja, de 60% is exclusief het deel van de Latino's en andere groepen wat ook blank is.

De definitie van blank hier is:
quote:
White. A person having origins in any of the original peoples of Europe, the Middle East, or North Africa. It includes people who indicate their race as "White" or report responses such as German, Irish, English, Italian, Lebanese, and Egyptian. The category also includes groups such as Polish, French, Iranian, Slavic, Cajun, Chaldean, etc.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 05:09:28 #179
56749 BlaZ
pi_216591973
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:56 schreef HardeZaken het volgende:

[..]
Nope.

Er zijn intersekse mensen die zowel testiculaire als ovariale kenmerken hebben.
Zie ovotesticulair syndroom.

Die passen niet in jouw verhaal. Jouw stelling dat het zwart-wit is, is dus empirisch wetenschappelijk gezien onjuist.

Dat je dit toch blijft herhalen ondanks de gepresenteerde onweerlegbare feiten duidt op ideologische en emotioneel gemotiveerde uitspraken.

En zoals je zelf zegt, jouw gevoelens zijn verder niet relevant voor de feitelijke constatering dat het dus niet zo zwart-wit is zoals je eerder stelde.
Er is dan geen sprake van intersekse maar van tweeslachtigheid, men heeft immers, zoals je zelf aangeeft, kenmerken van beide geslachten. Inter zou juist op een situatie wijzen waarbij men tussen de geslachten begeeft, dat is iets anders.

Dit heeft verder niet zoveel met transseksualiteit te maken aangezien dat eerder over het gevoel dat men x of y is gaat.
pi_216591983
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 18:38 schreef wpor het volgende:

[..]
Het totaal van die lijst was iets van 0,0025% van de totale uitgaven van USAID per jaar :'). Makkelijk scoren voor de bühne. Als ik op werk moet bezuinigen en ik kom daarmee aan dan word ik weggelachen. Maar het bekt wel lekker op Twitter!!1!1!

Mensen zijn zo achterlijk tegenwoordig, mijn god.
Zoals jijzelf, dat zijn geen kleine bedragen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_216592228
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 05:09 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Er is dan geen sprake van intersekse maar van tweeslachtigheid, men heeft immers, zoals je zelf aangeeft, kenmerken van beide geslachten. Inter zou juist op een situatie wijzen waarbij men tussen de geslachten begeeft, dat is iets anders.

Dit heeft verder niet zoveel met transseksualiteit te maken aangezien dat eerder over het gevoel dat men x of y is gaat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef Akathisia het volgende:
Intersekse = zowel mannelijke als vrouwelijke kenmerken, oftewel; bestaande uit delen van de (enige) twee geslachten. Deze vorm heeft m.a.w. geen eigen geslachtskenmerken, en is daarmee géén geslacht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 08-02-2025 09:38:40 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216592900
Ik ben al decennia tegen ontwikkelingshulp. Maar heb toch ook vraagtekens over de manier waarop dit wordt afgewikkeld.
pi_216593571
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 01:54 schreef Shotty het volgende:

[..]
Blijf geloven in je eigen realiteit 🤣
Wat ik daar heb gesteld zijn simpelweg feiten.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 20:08:50 #184
56749 BlaZ
pi_216599235
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 08:29 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]

Inter betekent tussen, niet twee.
pi_216599624
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Inter betekent tussen, niet twee.
Klopt, maar dat is nou eenmaal het woord dat men gebruikt om te kunnen duiden wat niet als man of vrouw gedefinieerd kan worden. We komen hoe dan ook op dezelfde conclusie uit; er zijn maar twee geslachten (tweeslachtigheid).
  zaterdag 8 februari 2025 @ 20:33:05 #186
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216599668
Weer paginas vol onzindiscussies over wat een man of een vrouw is :') heeft FOK! ook USAID ontvangen? :') Sluiten die tent Trumpgod.
Graag op anoniem
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:08:41 #187
56749 BlaZ
pi_216600497
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:30 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Klopt, maar dat is nou eenmaal het woord dat men gebruikt om te kunnen duiden wat niet als man of vrouw gedefinieerd kan worden. We komen hoe dan ook op dezelfde conclusie uit; er zijn maar twee geslachten (tweeslachtigheid).
Duidelijke en correcte terminologie is belangrijk, daarom dient intersekse naar de prullenbak verwezen te worden.
pi_216600719
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 11:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jawel, dat doet het wel. In normale omstandigheden is het bij de geboorte meteen duidelijk welk geslacht een mens heeft, man of vrouw. Het menselijk geslacht is dichotoom, wordt door de natuur bepaald en is onveranderlijk.

Wat de user die jij aanhaalt echter probeert is aan de hand van aangeboren afwijkingen het argument maken dat het menselijk slacht een soort van spectrum zou zijn. Dit is natuurlijk niet waar en trouwens ook bespottelijk en respectloos jegens mensen met zulke afwijkingen. Deze hebben namelijk vaak ingrijpende gevolgen voor hun levenskwaliteit.

Zoals je zegt, er zijn soms afwijkingen. Waarom zou je mensen met zo'n afwijking moeten dwingen iets te zijn wat ze eigenlijk niet zijn?
pi_216600892
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Duidelijke en correcte terminologie is belangrijk, daarom dient intersekse naar de prullenbak verwezen te worden.
Eens.
pi_216602571
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:33 schreef Twiitch het volgende:
Weer paginas vol onzindiscussies over wat een man of een vrouw is :') heeft FOK! ook USAID ontvangen? :') Sluiten die tent Trumpgod.
DE EU en Soros kregen ook geld, het wachten is ook op de Epstein files. Wordt vervolgd !
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 23:46:42 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216602713

Dezelfde mensen straks weer aan het flippen als bijvoorbeeld deze persoon naar een vrouwenkleedkamer zou gaan.
  zondag 9 februari 2025 @ 00:35:50 #192
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_216603133
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:04 schreef HiZ het volgende:
Ik ben al decennia tegen ontwikkelingshulp. Maar heb toch ook vraagtekens over de manier waarop dit wordt afgewikkeld.
Ontwikkelingshulp is een linkse hobbie.
Alleen geld geven als het land zelf ervan kan profiteren.
Het word immers betaald van belastinggeld.
pi_216604276
twitter

Putin was right
pi_216604593
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 08:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Putin was right
Als hij zo een stoere vent was had hij Putin gevraagd hoe het zit met de persvrijheid in Rusland en of hij soms bang is op kritiek, maar goed, dat heb je met schoothondjes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216609424
twitter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_216609462
Agentschap voor Internationale Woke. Verkiezingen in landen beinvloeden, kleurenrevoluties en regimechanges organiseren. Corrupt zooitje weer van politiek links.
pi_216609488
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als hij zo een stoere vent was had hij Putin gevraagd hoe het zit met de persvrijheid in Rusland en of hij soms bang is op kritiek, maar goed, dat heb je met schoothondjes.
Gelukkig is in nederland elk alternatief geluid zogenaamd antisemitisch en wordt het verboden.
  zondag 9 februari 2025 @ 18:37:44 #198
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_216610953
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 08:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Putin was right
Gelukkig maar dat Rusland nooit publieke opinies in andere landen beïnvloedt
Krekker is de bom!
  zondag 9 februari 2025 @ 18:38:07 #199
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_216610962
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Jeo_Boden het volgende:

[..]
Gelukkig is in nederland elk alternatief geluid zogenaamd antisemitisch en wordt het verboden.
Voorbeelden?
Krekker is de bom!
pi_216611220
quote:
— $20 million for a new Sesame Street show in Iraq
Pino ak Bar
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')