SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Knuffelen is geweldigquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hoi, jij ook.
Lees echt veel mensen hier op FOK! die er niet van houden en het liefst ook mensen helemaal uit de weg gaan.
Ik ben juist een mensen mensen mens en vind het gezellig.
En knuffelen, en aanraken vind ik erg fijn
Oh, maar ik ben dol op knuffelen en aanraken. Alleen met een heel selecte groep.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hoi, jij ook.
Lees echt veel mensen hier op FOK! die er niet van houden en het liefst ook mensen helemaal uit de weg gaan.
Ik ben juist een mensen mensen mens en vind het gezellig.
En knuffelen, en aanraken vind ik erg fijn
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Naar Dune, in de grote zaal met één ander persoon die gvd precies voor me ging zitten. Teringlul.
Heel select, als in; 1 persoon....quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben dol op knuffelen en aanraken. Alleen met een heel selecte groep.
Ja, m'n moeder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heel select, als in; 1 persoon....
Oh, m'n zus/ouders ook wel hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heel select, als in; 1 persoon....
Genoeg spikes op je kleding en je kan misantropie en knuffelen prima combineren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen haten en van knuffelen houden kan heus samengaan.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, m'n zus/ouders ook wel hoor.
Ow nee, alleen met Artic. De rest hoef ik niet. Scheelt dat de meeste mensen ook niet zo knuffelig zijn.quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
"
Ik moet zo naar de mondhygiëniste
Ik ken er geenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik gok op één bekende naam:
https://www.etropolis-festival.de/bands
Ik ken geen enkele naam.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik gok op één bekende naam:
https://www.etropolis-festival.de/bands
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Knuffelen is geweldig
Daarom heeft god dieren gemaaktquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen haten en van knuffelen houden kan heus samengaan.
Ja met iedereen hoeft ook niet. Het is ook niet zo dat ik iedere vreemde knuffel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben dol op knuffelen en aanraken. Alleen met een heel selecte groep.
Hier wordt alles bezorgd, net zo makkelijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:21 schreef Karzai het volgende:
Ah bericht van de apotheek, kan mijn pilletjes ophalen, toch maar even opstaan dan
quote:
Ik heb er ook vooral een joker inzitten voor Solar Fake of Aesthetic Perfection. Die zijn "mild" genoeg om op wat meer mainstream spul langs te komen en gaan ook al een teringtijd mee.quote:
Lol, god.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom heeft god dieren gemaakt
Om op te eten toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cloacaknuffelen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij zwamt ook maar wat gewoon hequote:Op woensdag 5 februari 2025 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lui die ik hoogstens oppervlakkig ken, heb ik ook liever niet al te lang in m'n aura nee.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met iedereen hoeft ook niet. Het is ook niet zo dat ik iedere vreemde knuffel.
Maar soms lees je dat mensen het helemaal niet willen. Zelfs mensen niet in hun buurt willen hebben
Dieren zijn gewoon leuker dan mensenquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zwamt ook maar wat gewoon he
Neuhquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
PostNL heeft het niet druk genoeg kennelijk. We moeten nu weer Valentijnskaarten gaan sturen. Gaan jullie Valentijnskaarten sturen?
Nee. ik vind Valentijnsdag echt iets tenenkrommend..quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
PostNL heeft het niet druk genoeg kennelijk. We moeten nu weer Valentijnskaarten gaan sturen. Gaan jullie Valentijnskaarten sturen?
Natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg die meestal zowat 100.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dieren zijn gewoon leuker dan mensen
Neuh.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedenk me steeds na het handen schudden om dat niet te doen.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg die meestal zowat 100.
Ik ga dit jaar maar eens thuiswerken die dag. Ieder jaar hetzelfde liedje, ik kom mn huis niet meer in door de enorme berg met liefdeskaarten op de deurmat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje naar Taylor, eentje naar Blake, eentje naar Kiera, eentje naar Emma, eentje naar…quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
De foldertjes worden niet op naam verstuurd hequote:Op woensdag 5 februari 2025 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |