SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is dat je bezet bent anders had ik jullie aan elkaar gekoppeld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Goeden TT.
Is Harrie nog ergens goed voorProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ha ha ha ha ha tuurlijk dat zou een succes wordenquote:Op woensdag 5 februari 2025 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is dat je bezet bent anders had ik jullie aan elkaar gekoppeld.![]()
![]()
ik was dan allang van jou hoor en @MizzezAmy @Monsterkoekie @ieniminimuis @Kissingbird @greysbones @Lovely @Dotteke en nog wat vrouwenquote:Op woensdag 5 februari 2025 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is dat je bezet bent anders had ik jullie aan elkaar gekoppeld.![]()
![]()
Sorry, maar ik ben gay as fuck!quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik was dan allang van jou hoor en @:MizzezAmy @:Monsterkoekie @:ieniminimuis @:Kissingbird @:greysbones @:Lovely @:Dotteke en nog wat vrouwen
Ga liever met @mario390 @FreshFruit @Dr.Mikey @Harrie @devzero @JustinK @hemarookworst en nog wat andere kerels naar de sauna.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben gay as fuck!
Ga liever met @:mario390 @:FreshFruit @:Dr.Mikey @:harrie @:devzero @:JustinK @:hemarookworst en nog wat andere kerels naar de sauna.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben gay as fuck!
Ga liever met @:mario390 @:FreshFruit @:Dr.Mikey @:harrie @:devzero @:JustinK @:hemarookworst en nog wat andere kerels naar de sauna.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2025 02:58:15 ]![]()
Oh wacht, ik vergat:quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:57 schreef Harrie het volgende:
* Harrie heeft geen idee wie er nu wat denkt dus zeg maar ff niks![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: