Dat zou best kunnen, want ik denk dat hij al aanvoelt dat hij weg gestemd wordt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:53 schreef Hallojo het volgende:
Wat gaat Jeffrey zeggen?Dat hij gaat vertrekken?
Binnen dit topic afwachten, anders filmpje bekijken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:53 schreef Hallojo het volgende:
Ik ga morgen gewoon weer kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 21:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Binnen dit topic afwachten, anders filmpje bekijken.
Het werd nog mooier dan ik al had verwacht.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:05 schreef livelink het volgende:
Ik hoop volgende week Jeffrey en Jolien als koppel en dat Jeffrey dan continue boos op haar wordt omdat ze zijn winstkansen verprutst of zo. Maar BB zal het vast wel juist leuk vinden om ze uit elkaar te halen.
Dat kan ook dat hij nog snel zijn excuses gaat aanbieden voor zijn gedrag.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:02 schreef Skyx het volgende:
Ik hoop dat hij vertrekt maar het zal wel een slijm poging zijn.
Hij gaat er toch uit want tegen die 3 vrouwen kan hij niet op.
Bye bye
Mwoah, Jolien mag er van mij ook wel uit hoor. Ik heb geen medelijden of sympathie voor haar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat kan ook dat hij nog snel zijn excuses gaat aanbieden voor zijn gedrag.
Het is ook beter voor Jolien dat hij weg gaat want die is echt verblind door de liefde. Niet zo een klein beetje ook. Whoh.
Jeffrey misbruikt Jolien. Die moet er echt uit. Daarna wordt Jolien ook veel leuker.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:10 schreef livelink het volgende:
Maar goed, heeft het nou zin om te stemmen? Ik ga denk ik toch op Jeffrey stemmen om te blijven. Zorgt wel voor reuring en drama in het huis. Die drie vrouwen vind ik allemaal niet echt leuk.
Aan leuk heb ik niks in BBquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jeffrey misbruikt Jolien. Die moet er echt uit. Daarna wordt Jolien ook veel leuker.
Is ook wel weer zo. Maar ik vind het ook gewoon niet leuk om te zien hoe hij Jolien misbruikt.quote:
Ze is er zelf bij, en dacht dat het wel een goed plan was om iets te beginnen met Jef. Leuk toch een verliefd stelletje op tvquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo. Maar ik vind het ook gewoon niet leuk om te zien hoe hij Jolien misbruikt.
Ze is iets te goedgelovig. Een makkelijk slachtoffer voor mensen zoals Jeffrey.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is er zelf bij, en dacht dat het wel een goed plan was om iets te beginnen met Jef. Leuk toch een verliefd stelletje op tv
Lijkt me niet. Iedereen kan nu stemmen. Dus dan krijg je verloren stemmen (niet dat ik me kan voorstellen dat er veel mensen op hem zullen stemmen, buiten vrienden en familie).quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:53 schreef Hallojo het volgende:
Dat snapte ik ook niet waarom jolienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:21 schreef superniger het volgende:
Lafjes Jolien nomineren.
Valt me tegen van Elsa.
Omdat ze in duo stemde met keano en da jochie ging niet op jeffrey stemmen,quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:13 schreef Skyx het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet waarom jolien
niet jeffrey?
Elsa doet dat ze aardig is maar toch mis ik iets bij haar. Ik vind Milena inmiddels heel wat leuker.
Volgens mij gaan we Eva uitzaaien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
exit voor Jeff!!!
* Ireth doet schietgebedje
Kksstt... positief blijven!!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we Eva uitzaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |