Dat Jeffrey heel verliefd is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
Zo eens kijken wat de uitzending brengt
Op zichzelfquote:
Geen een spel mogen wij live zien. Ik vind dit jaar BB op tv vele malen beter dan op de streams.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
Weer een spel waar we live niets van mogen zien.
Op de streams wat gekook en vooral verveling, meer brengen ze niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen een spel mogen wij live zien. Ik vind dit jaar BB op tv vele malen beter dan op de streams.
TV is altijd wel een leuke aanvulling over hoe en wat. Grappig spel wel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen een spel mogen wij live zien. Ik vind dit jaar BB op tv vele malen beter dan op de streams.
Nou ja wel samen iets moeten verdelen he? als het goed of fout gaat.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Maar waaróm is Kleff niet blij? hij zit de hele dag aan Joilen te frunniken
Ja het mooiste zou zijn een van beide een nominatie moet krijgen binnen hun koppetjequote:Op donderdag 6 februari 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja wel samen iets moeten verdelen he? als het goed of fout gaat.
Ja was ook een leuk spel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
TV is altijd wel een leuke aanvulling over hoe en wat. Grappig spel wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |