Nog een vraag aan jou: zou jij je vrouw verlaten omdat ze geen seks zou willen met jou maandenlang? Je klinkt gefrustreerd als ze een week geen zin zou hebben. Ik zou me als vrouw echt enorm onder druk gezet voelen en dat zou de boel erger maken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is poeslief als jij goed voor hem zorgt… Hij is vast ook lief voor zijn moeder.
Geen seks hebben toont dat jullie echt een serieus probleem hebben. Maanden duurt het al en er is nog geen begin van een plan om het probleem op te lossen. Onbestaanbaar. Als mijn vrouw een week geen zin heeft in seks met mij, dan is dat voor mij een signaal dat er iets speelt en wil ik weten wat. En er voor haar zijn. Niet eens omdat ik weer seks wil, maar een probleem van mijn vrouw is ook mijn probleem omdat we partners zijn.
Bij jullie kan het maanden duren en er is nog niet eens goed besproken wat het probleem is. Say what???
Het is ook heel naïef om te denken dat de oplossing gaat zijn dan jij gaat vragen en hij dan wellicht doen. Nee, jullie hebben een groot communicatie probleem. En jouw kerel is een luie sodemieter die gelet op dat hij minder werkt dan jij, anders dan dat hij ziek is, uit zichzelf meer thuis moet doen dan jij.
Als jij alles moet blijven aansturen is het nog steeds jouw verantwoordelijkheid.
Ik begrijp dat als het je eerste relatie is je kan denken dat dit normaal is, maar wat jullie hebben zit extreem scheef en jij bent de enige die het op je neemt om het op te lossen.
Zo werkt dat niet in mijn systeem. In een huwelijk ben je er voor elkaar in goede en minder goede tijden. Niemand is perfect, dus we gaan werken aan wat we moeten doen en verbeteren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:17 schreef matspontius het volgende:
Lekker een andere kerel zoeken die dit allemaal wel doet
Succes ermeequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:35 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet in mijn systeem. In een huwelijk ben je er voor elkaar in goede en minder goede tijden. Niemand is perfect, dus we gaan werken aan wat we moeten doen en verbeteren.
Je bent zijn mama niet .....quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:11 schreef TheInnocent het volgende:
Ik ben gewoon niet meer de oude seksuele vrije persoon meer die regelmatig aan seks dacht, masturbeerde en mijn man opzocht vanwege de aantrekkingskracht. Ik denk dat ik vaginisme heb gekregen als ik zo bepaalde podcasts beluister.
De seksuele aantrekking vanuit mijn kant is helemaal omgeslagen in schattig-knuffel-energie. Mijn man wil natuurlijk ook wel seks maar legt er geen druk op, omdat ik het met van alles compenseer denk ik. Een voor hem mooie lieve verzorgde vrouw die veel van hem houdt, goed kan koken, het huishouden doet en het huis gezellig maakt en ook nog wat moois in de geldpot stopt en hem graag verwent.
Mijn vrouw en ik woonden al 10 jaar met 4 andere vrienden in een studentenhuis, waar we ook een schoonmaakster hadden voor de gezamenlijke ruimtes, en iedereen hield natuurlijk z'n eigen kamer netjes. We trouwden vanuit dat huis, en gingen daar weg omdat zij toen ook zwanger bleek. Ik heb dus nooit samengewoond zonder kinderen erbij. Maar ik denk dat ik dan wel wat makkelijker zou zijn geweest ja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:16 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Zo te zien dragen jullie beide jullie steentje bij aan de relatie. Je deed eerst voorkomen alsof je bijna niets deed in huis.Jullie hebben 3 kinderen en hebben de boel goed geregeld zo te zien. Was de taakverdeling ook eerlijk voordat jullie kinderen kregen? Was je als man bijv wat luier en had je een schop onder de kont nodig om zo te worden zoals je nu bent?
Random misschien, maar wie is 'iedereen'? Wonen er 30+ kinderen nog thuis bij haar? Klinkt heftig wat je beschrijft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Zijn moeder staat nog steeds op de dag van vandaag om 5u op in de ochtend om te koken voor iedereen, 3 gangen en bijgerechtjes, het huis spik en span, alles schoon, werkt erbij, doet letterlijk alles! Ze rent heen en weer en kan niet stilzitten, vrouw in de 60!
Gekke gedachte, aangezien hier achter steekt dat wij ook best tegen dingen aanlopen, maar daar gewoon over communiceren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou altijd het idee dat je in een soort perfecte wolk leeft waarin alles wat afwijkt van de norm 'apart' wordt gevonden
Maandenlang geen seks zonder dat er duidelijk is waarom en zonder dat er iets aan gedaan wordt? Dan ben ik wel weg denk ik zo…quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:33 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nog een vraag aan jou: zou jij je vrouw verlaten omdat ze geen seks zou willen met jou maandenlang? Je klinkt gefrustreerd als ze een week geen zin zou hebben. Ik zou me als vrouw echt enorm onder druk gezet voelen en dat zou de boel erger maken.
En als het wel duidelijk zou zijn waarom, of vermoeid of vaginisme of wat dan ook, zou je dan alsnog vertrekken? Kan zomaar nog best lang duren dat je geen seks hebt totdat “het probleem” is opgelost.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maandenlang geen seks zonder dat er duidelijk is waarom en zonder dat er iets aan gedaan wordt? Dan ben ik wel weg denk ik zo…
Het gaat niet erom dat je seks moet hebben. Het gaat erom dat er kennelijk een groot probleem is, maar daar niets mee gedaan wordt.
Overigens nooit aan de hand gehad.
iedereen = andere familieleden (dochter + gezin en kids, zusje + gezin en kids, gehandicapte zoon) en andere gehandicapte kinderen op de opvang van zoon + voor zichzelf en haar man natuurlijk en soms ook de burenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
Random misschien, maar wie is 'iedereen'? Wonen er 30+ kinderen nog thuis bij haar? Klinkt heftig wat je beschrijft.
Vraag gemist: als de ander er aan werkt om het probleem op te lossen en bij meer permanente problemen ook gesproken kan worden over alternatieven, dan is dat een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:39 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
En als het wel duidelijk zou zijn waarom, of vermoeid of vaginisme of wat dan ook, zou je dan alsnog vertrekken? Kan zomaar nog best lang duren dat je geen seks hebt totdat “het probleem” is opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door marretak op 16-04-2025 00:31:28 ]
Ik denk dat het best vaak voorkomt dat mensen, voornamelijk vrouwen, na x aantal jaren hun partner niet zo aantrekkelijk meer vinden. Bij mij persoonlijk werken dingen ook visueel. Ik werk aan mezelf, mijn lichaam/ uiterlijk en ik vind een buikje of lovehandles bij een man gewoon niet aantrekkelijk. Schattig ja, houden van ja, maar niet sexueel zeg maar.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vraag gemist: als de ander er aan werkt om het probleem op te lossen en bij meer permanente problemen ook gesproken kan worden over alternatieven, dan is dat een heel ander verhaal.
Dat is bij mannen niet anders…quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik denk dat het best vaak voorkomt dat mensen, voornamelijk vrouwen, na x aantal jaren hun partner niet zo aantrekkelijk meer vinden. Bij mij persoonlijk werken dingen ook visueel. Ik werk aan mezelf, mijn lichaam/ uiterlijk en ik vind een buikje of lovehandles bij een man gewoon niet aantrekkelijk. Schattig ja, houden van ja, maar niet sexueel zeg maar.
Ja ok, maar dat kun je uiteraard ook omdraaien. Als je wijf verslonst en geen enkele moeite meer doet om zich aantrekkelijk te maken dan kun je nog zoveel van haar houden maar je hebt geen zin meer om er op te kruipen en zodoende wordt de buurvrouw die drie keer per week hard loopt plots wel heel interessantquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik denk dat het best vaak voorkomt dat mensen, voornamelijk vrouwen, na x aantal jaren hun partner niet zo aantrekkelijk meer vinden. Bij mij persoonlijk werken dingen ook visueel. Ik werk aan mezelf, mijn lichaam/ uiterlijk en ik vind een buikje of lovehandles bij een man gewoon niet aantrekkelijk. Schattig ja, houden van ja, maar niet sexueel zeg maar.
Misschien wil die buurvrouw wel een drankje komen doen en een beetje spice aanbrengen in de verstandhouding. Dingen kunnen vlot gaan.quote:Op zondag 20 april 2025 19:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat kun je uiteraard ook omdraaien. Als je wijf verslonst en geen enkele moeite meer doet om zich aantrekkelijk te maken dan kun je nog zoveel van haar houden maar je hebt geen zin meer om er op te kruipen en zodoende wordt de buurvrouw die drie keer per week hard loopt plots wel heel interessant
"Een luisterend oor bieden"quote:Op zondag 20 april 2025 19:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien wil die buurvrouw wel een drankje komen doen en een beetje spice aanbrengen in de verstandhouding. Dingen kunnen vlot gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |