quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar ga dan niet zemelen over die laatste ¤75 extra voor een goede dashcam. Dat slaat compleet nergens op.
Misschien dat ik een dure koop voor m'n verjaardag maar ook dan wil ik deze erin laten als een soortement van back up zegmaarquote:
Moet ik naar de gamma om die te kopen? Of zal ik het maar gewoon bestellen anders. Misschien werkt dat jaquote:
Dit plaatje komt van bol.com en daar is het 2 tientjes, maar ik zie dat ze het elders voor 14 euro verkopen, maar dan zit je nog met verzendkosten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Moet ik naar de gamma om die te kopen? Of zal ik het maar gewoon bestellen anders. Misschien werkt dat ja
De dascham in kwestie was 17 euroquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit plaatje komt van bol.com en daar is het 2 tientjes, maar ik zie dat ze het elders voor 14 euro verkopen, maar dan zit je nog met verzendkosten.
Het werkt wss niet met die tape.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit plaatje komt van bol.com en daar is het 2 tientjes, maar ik zie dat ze het elders voor 14 euro verkopen, maar dan zit je nog met verzendkosten.
Okee dan, en tja als je over een dashcam van nog geen 2 tientjes praat is elke investering gewoon idioot veel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het werkt wss niet met die tape.
In de zomer in de zon kan zo'n dashboard wel 60 tot 70 graden Celsius worden.
Het valt er dan gewoon weer af.
De telefoonhouder van de action zuigt zich wel redelijk vast op mijn voorruit, ik moet maar af en toe het ding weer vastdrukken na een flinke drempel of rotonde. 10 euro.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan, en tja als je over een dashcam van nog geen 2 tientjes praat is elke investering gewoon idioot veel.
Ik zag gisteren trouwens een grappige reclame voor een soort vacuumpomp-houder voor mobieltjes in je auto.In die reclame bevestigden ze het op het gladde scherm van de boardcomputer van de auto, omdat het uiteraard nergens anders op hecht!
Ik had een collega die modems en routers met dat soort tape vastplakte omdat hij te beroerd was om 2 schroefjes in de meterkast te draaien.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan, en tja als je over een dashcam van nog geen 2 tientjes praat is elke investering gewoon idioot veel.
Ik zag gisteren trouwens een grappige reclame voor een soort vacuumpomp-houder voor mobieltjes in je auto.In die reclame bevestigden ze het op het gladde scherm van de boardcomputer van de auto, omdat het uiteraard nergens anders op hecht!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik had een collega die modems en routers met dat soort tape vastplakte omdat hij te beroerd was om 2 schroefjes in de meterkast te draaien.
Dat ging goed tot de zomer, apparatuur werd warm, ruimten werden warm en ineens vond je overal routers en modems op de grond, hangend aan de kabels
Ik heb een (inmiddels 11 jaar oude) DOD LS460W en een wat goedkoper model van rond de ¤99 ofzo (1 in bedrijfsauto, 1 in eigen auto) en daar heel wat jaartjes plezier van gehad. Zuignappen waren prima.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Waar zou ik hem verder nog aan vast kunnen maken hoe werkt dat bij duurdere dashcams dan? Valt of staat alles met hoe goed de zuignap is?
Dus alles valt of staat echt met de zuignap?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb een (inmiddels 11 jaar oude) DOD LS460W en een wat goedkoper model van rond de ¤99 ofzo (1 in bedrijfsauto, 1 in eigen auto) en daar heel wat jaartjes plezier van gehad. Zuignappen waren prima.
Ik maak de ruit op die plek wel goed schoon met een vetvrije vezeldoek.
Op die goedkope dashcams zuigen ze denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus alles valt of staat echt met de zuignap?
Zoog het rotding maarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op die goedkope dashcams zuigen ze denk ik.
Dat zou ook mijn advies zijn. In de pedaalemmer ermeequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
De dascham in kwestie was 17 euro
Ik heb wel TESA plakband die was ook 10 euro maar plakband kan elders in huis ook van pas komen niet alleen voor in de auto natuurlijk.
Maar misschien dan toch maar een nieuwe dashcam kopen
ik heb die van Tesa van 10 euro en dit plakt ook niet goed.quote:Op woensdag 5 februari 2025 03:09 schreef Invisibli het volgende:
Ducttape, is daar geen dubbelzijdige van?
Dan is het overigens alleen erop en voorlopig niet eraf lijkt me. Tot de zomerhitte dan misschien.
https://www.amazon.nl/ver(...)ducten/dp/B08LQ853QNquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
ik heb die van Tesa van 10 euro en dit plakt ook niet goed.
Protip ik ga googlen !quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:50 schreef sigme het volgende:
Google even: bevestigingsplaat voor zuignap dashboard
Zo'n ding is handig.
Hmm, dat zou ik dan weer niet gokken als je iets wil wat goed blijft zitten. Maar wie weet heb je geluk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik heb nu nieuwe plakstrips besteld bij Temu, lekker goedkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |