Hoeveel betaalde @wimderon daar ook alweer voor?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ethan Hayter weer niet gezien. Wat een grap is die gozer toch.
Ze zijn weer onderweg inmiddels. Race is stukje ingekortquote:
Nog steeds niet. Maar ze gaan wel starten. Schijnbaar zonder EF, Lidl en Ineos.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zijn weer onderweg inmiddels. Race is stukje ingekort
M'n vriend.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heeft Van Gils ooit je meisje ingepikt ofzo
Cofidis heeft nog een renner in de kopgroep?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:11 schreef TheArt het volgende:
Alle WT-teams + Lotto en een aantal losse renners, waaronder van Tietema, hebben opgegeven. Wat een farce.
Alle WT-teams bleek ook overdreven, aangezien er natuurlijk altijd Franse teams zijn die trouw blijven aan een Franse organisatie. Kortom, Cofidis, Groupama en Arkea zitten nog in koers.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Cofidis heeft nog een renner in de kopgroep?
Alpecin ook nog. Tietema doet een slechte beurt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alle WT-teams bleek ook overdreven, aangezien er natuurlijk altijd Franse teams zijn die trouw blijven aan een Franse organisatie. Kortom, Cofidis, Groupama en Arkea zitten nog in koers.
Tietema wilde in koers blijven, maar de ploegleiders begrepen de mededeling van een herstart gedaan in het Frans niet (dit verzin ik niet).quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alpecin ook nog. Tietema doet een slechte beurt.
Het is nota bene een Franse ploeg sinds dit jaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tietema wilde in koers blijven, maar de ploegleiders begrepen de mededeling van een herstart gedaan in het Frans niet (dit verzin ik niet).
Volgens berichten van o.a. Kubis blijkt dat niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tietema wilde in koers blijven, maar de ploegleiders begrepen de mededeling van een herstart gedaan in het Frans niet (dit verzin ik niet).
Tietema dacht vooral aan alle hartjes die hij kon scoren door straks op X van leer te trekken tegen de UCI en hoe zij wel rekening houden met 100.000 SLACHTOFFERS.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alpecin ook nog. Tietema doet een slechte beurt.
Zusje zat zeker weer in de wagen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |