Leuke beestjes zijn het. Misschien wel zielig om ze dan in een bakje te proppen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb ze niet als huisdier, maar in de zomer komen ze wel vaak bij ons chillen in de tuin.
ja misschien kan je daarvoor in de plaats onderzoeken hoe je het zo aangenaam mogelijk voor ze maakt in de tuin zodat ze daar veel komenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke beestjes zijn het. Misschien wel zielig om ze dan in een bakje te proppen.
Dan kunnen ze niet springen neequote:Op woensdag 5 februari 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke beestjes zijn het. Misschien wel zielig om ze dan in een bakje te proppen.
Ik heb een balkonquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja misschien kan je daarvoor in de plaats onderzoeken hoe je het zo aangenaam mogelijk voor ze maakt in de tuin zodat ze daar veel komen
daar willen ze misschien ook komenquote:
AD: giftigste spin van Nederland!quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
in mijn meterkast woont een Valse Zwarte Weduwe.
Ja maar die hoef ik niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
Weliswaar geen springspin, maar in mijn meterkast woont een Valse Zwarte Weduwe.
Daar kwam ik gisteravond achter.
Toen ik in de meterkast keek, kreeg ik in eerste instantie een hartverzakking omdat ik een Zwarte Weduwe zag zitten 😱
Gelukkig realiseerde ik mij meteen dat het toch geen Zwarte Weduwe was, omdat ie geen felrode zandloper tekening had.
Zaklamp erbij gehaald en deze had een hele donkerrode tekening.
Blijkt dus een in Nederland zeldzame, doch in opkomst zijnde, Valse Zwarte Weduwe te zijn.
Fijn, uitgerekend in mijn huis![]()
Australië.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:52 schreef Evangelion het volgende:
Komen die voor in NL? Nog nooit zo'n kleurrijke spin gezien hier.
Ook die kunnen bijten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon er geen bestaand topic over vinden, dus ik begin er zelf eentje.
Ik zit eraan te denken om een springspinnetje in huis te halenIk vind ze zo schattig met die oogjes
en ik vind een vogelspin nog een beetje spannend als huisdier.
Zijn er meer Fokkers die ze hebben (en dan niet gewoon in de schuur of de tuin ofzo) maar als huisdiertje? Alle tips zijn namelijk welkom
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |