SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik dacht aan een coach die de chauffeur van het ouderenvervoer zat aan te moedigenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jaIk zat anders te denken.
Maar van ons wel hoor @CherryLipsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:26 schreef Recce het volgende: [..] Frustrerend dat je daar geen waardering voor krijgt.
Het hele toeslagenstelsel is kromquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende: [..] Ik heb het toeslagensysteem zo goed mogelijk uitgemolken als student, en ben daarna vertrokken. Sloeg helemaal nergens op hoe ik daardoor op een gegeven moment woonde
![]()
Het leven gaat hier nou eenmaal iets sneller dan in luilekkerland.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
Jeetje man geef mij een paar seconden
ja moest toch even wat inspiratie op doen voor de tt aan de hand van de laatste postsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje het hoeft allemaal niet zo snel hoor
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
heb net ergens gegeten waar mijn schoenen uitmoesten. In mijn teen gestoken door een mug
mimimimimiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Het leven gaat hier nou eenmaal iets sneller dan in luilekkerland.
Zo'n autoracer heeft natuurlijk geen geduldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje het hoeft allemaal niet zo snel hoor
Voor straf 10 seconden pitstopquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n autoracer heeft natuurlijk geen geduld
Bewaren voor de volgendequote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moest toch even wat inspiratie op doen voor de tt aan de hand van de laatste posts
Drive-thru penalty.quote:
Nah gewoon wat geduld jongemanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bewaren voor de volgende
Geduld, wat is dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja oma.quote:
Ja maar het resultaat is een beetje als je niet wilde wachten tot de oven klaar was en nu zit je halfgare koude quiche te etenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Brotha eww.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar het resultaat is een beetje als je niet wilde wachten tot de oven klaar was en nu zit je halfgare koude quiche te eten
Dit zijn de echte vragenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Is de gerriederrie al weer onder controle?
Och, het is na tienen.quote:
Met van dat nog half vloeibare eimengsel gloep dat van je vork looptquote:
Brrrquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met van dat nog half vloeibare eimengsel gloep dat van je vork loopt
ja geloof ik wel. alleen energie van een vaatdoekjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Is de gerriederrie al weer onder controle?
Beterschap!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof ik wel. alleen energie van een vaatdoekje
Nou ja, zoiets. Ik dacht aan een coach bij dat bedrijfquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht aan een coach die de chauffeur van het ouderenvervoer zat aan te moedigen
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar van ons wel hoor @:cherrylips![]()
[ afbeelding ]
Gaat vast ontsteken en dan heeft ze zo bloedvergiftiging. En dan werken de antibiotica niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was leuk je gekend te hebben
Ja hier gaat het net zo goedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets. Ik dacht aan een coach bij dat bedrijfEn toen dacht ik aan een coach als in een bus.
Verder gaat alles goed hier.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat vast ontsteken en dan heeft ze zo bloedvergiftiging. En dan werken de antibiotica niet meer.
Die moest je met je teen tikken?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom was ik zo traag met de tt
Of malariaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat vast ontsteken en dan heeft ze zo bloedvergiftiging. En dan werken de antibiotica niet meer.
Het is ook maar een aanname van mijn kant hoor, maar ik kan me zo voorstellen dat een coach wel handig is als je langdurig werkloos bent.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets. Ik dacht aan een coach bij dat bedrijfEn toen dacht ik aan een coach als in een bus.
Verder gaat alles goed hier.
jullie zijn gewoon jaloersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Difterie. Rode hond. Gele nogwattes
wat is dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:48 schreef Recce het volgende:
Kijk maar uit dat je daar geen snackallergie oploopt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je ook in mijn teen willen prikken?
Ja, dat je niet meer tegen snacks kunt. Komt wel eens voor na een beet, maar ze weten nog niet precies van welk dier.quote:
Dat klinkt echt super naarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat je niet meer tegen snacks kunt. Komt wel eens voor na een beet, maar ze weten nog niet precies van welk dier.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Beetje zoals die tekenziekte in Amerika waardoor mensen allergisch worden voor vlees.
Ga je dan obsessief tekenen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Beetje zoals die tekenziekte in Amerika waardoor mensen allergisch worden voor vlees.
In Pakistan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat ze is opgenomen in een kliniek
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie gehoord over die Amerikaanse vrouw die claimt getrouwd te zijn met haar online vriend. een 19 jarige jongen uit Pakistan. Ze is er naar toe gegaan om met hem in pakistan te gaan wonen maar de jongen en zijn famile ontkennen en nu krijgt ze steeds meer media aandacht![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Gaat goed met d'r.quote:Onijah Robinson, who was camped outside Nidal's house, made two rather unusual requests: For her lover to shell out $3,000 per week (which is close to PKR 9 lakh) and to become a Pakistani citizen.
She also claimed that she was not just the lover of Nidal, but also his wife.
“My plan is to rebuild this entire country. I’m asking for $100k, and I need $20k in cash by the end of this week. That’s my demand from the government. The government needs to fix these streets… it’s ridiculous here, I don’t like it. You all need to understand that Pakistan needs new buses, taxis, and cars. Please listen to me, my name is Onijah Ahmed, wife of Nidal Ahmed,” she said.
Weet niet of het in de VS fijner is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt dolletjes
Hmm, vind dit niet echt lekker klinkenquote:Schuimige knolselderijsoep met zuurkool en ansjoviskoekjes
Op een bedje van gefermenteerde uilenbalquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, vind dit niet echt lekker klinken
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom was ik zo traag met de tt
Is dit een AI bedacht gerecht?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zag dat je me gementioned had vorige maand.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat kan zo niet langer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat pakistan wel een metamorfose kan gebruiken ja
Zij gaat het regelenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat kan zo niet langer.
Ze zijn niet echt van aanpakistan @Haagsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat kan zo niet langer.
Lijkt me nergens echt gezelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet niet of het in de VS fijner is.
Wilde zeggen nee want komt van 24kitchen, maar dat kan alsnog natuurlijkquote:
Foei!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat je me gementioned had vorige maand.
Sorry, had een ban.
je wilde er toch heen op vakantie?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt me nergens echt gezel
Wat had je gedaan dat je een maand kreeg?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat je me gementioned had vorige maand.
Sorry, had een ban.
Om te lijden zodat het leven in Nederland ineens wel mee lijkt te vallenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je wilde er toch heen op vakantie?
Niet om in een gesloten inrichting te gaan zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je wilde er toch heen op vakantie?
ohquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet om in een gesloten inrichting te gaan zitten
Ook lullig als je een pakketje verwacht maar niet thuis bent, dan laat je de bezorger daar ook met dat pakistaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt van aanpakistan @:haags
All in gesloten inrichtingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet om in een gesloten inrichting te gaan zitten
Ik ga morgen naar een ijssculpturen expositie tis min 10 daarquote:
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar een ijs sculpturen expositie tis min 10 daar
https://centralemarkthal.nl/program/2938/
Ik snap het ook niet, lijkt me niks.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
Inwonersaantal: 240,5 miljoen
zoveel mensen wonen er in pakistan
Denk dat ze vast ook in nederland willen wonenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, lijkt me niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |