zou het neusgat nog klein beetje blurren. Het trekt nu teveel de aandacht omdat het lijkt of dat het scherpstel punt is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even een snelle 3 minuten soep op losgelaten, vind het niet heel storend zo.
Normaal ga je ook niet 1 op 1 pixels staren.
Heb de ogen ook van de andere gebruikt, iets duidelijker.
Heb de neuzen redelijk uitgelijnd en vervolgens met gummetje (zacht en vloeiend ingesteld) wat weggeveegd.
Het kan vast beter
[ afbeelding ]
Ik was wat lui aan het Fotosoepen op m'n TV vanaf de bank, niet de beste monitor en zitpositie maar voor wat simpele taken volstaat het welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zou het neusgat nog klein beetje blurren. Het trekt nu teveel de aandacht omdat het lijkt of dat het scherpstel punt is.
En dan ogen iets sharpen zodat je ogen daar als eerste opvallen. En dan ben je er wel
Het eerste wat mij opviel.quote:
Haha ja een goedscherm ipv een tv scheelt een hoop jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik was wat lui aan het Fotosoepen op m'n TV vanaf de bank, niet de beste monitor en zitpositie maar voor wat simpele taken volstaat het wel
Normaal zit ik achter een redelijk gekalibreerde monitor (met schermbril om de pixels te zien) maar die kamer staat nu vol met verhuisdozen, kratten en voorwerpen ivm komende verhuizing.
Het schijnt een naaktfoto te zijn. Dus bij de hele foto zullen tanden vast niet het eerst zijn waar je naar kijktquote:
schermbril om pixels te zien? hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik was wat lui aan het Fotosoepen op m'n TV vanaf de bank, niet de beste monitor en zitpositie maar voor wat simpele taken volstaat het wel
Normaal zit ik achter een redelijk gekalibreerde monitor (met schermbril om de pixels te zien) maar die kamer staat nu vol met verhuisdozen, kratten en voorwerpen ivm komende verhuizing.
schijnt?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha ja een goedscherm ipv een tv scheelt een hoop jaMaar prima gelukt
[..]
Het schijnt een naaktfoto te zijn. Dus bij de hele foto zullen tanden vast niet het eerst zijn waar je naar kijktMaar zo close viel het mij ook wel meteen op ja
Ik heb nog geen bewijs gezien!quote:
Je snapt me wel: "blind as a bat" zonder lees- of schermbril.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:10 schreef DIR het volgende:
[..]
schermbril om pixels te zien? hoe werkt dat?
Helaesch...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het schijnt een naaktfoto te zijn.
Oh. Ik vind haar tanden trouwens wel echt heel erg opvallen.quote:
Dat moet ook nog gefixedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh. Ik vind haar tanden trouwens wel echt heel erg opvallen.
Maar ik geloof je wel!
Je blurt de geslachtsdelen, maar zet het model wel herkenbaar met haar hoofd op Internet.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je blurt de geslachtsdelen, maar zet het model wel herkenbaar met haar hoofd op Internet.
Heeft ze daarvoor toestemming gegeven?
Ontbreekt er daar niet een stukje, ik zie een klein sneeuwvlokje en daarbij is er een hap uit de neus?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even een snelle 3 minuten soep op losgelaten, vind het niet heel storend zo.
Normaal ga je ook niet 1 op 1 pixels staren.
Heb de ogen ook van de andere gebruikt, iets duidelijker.
Heb de neuzen redelijk uitgelijnd en vervolgens met gummetje (zacht en vloeiend ingesteld) wat weggeveegd.
Het kan vast beter
[ afbeelding ]
Dat maakt niet uit toch? Het is een snelle, slordige "proof of concept" voor TS, niet het eindresultaat. Dat moet hij zelf (of een ander) maar doenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ontbreekt er daar niet een stukje, ik zie een klein sneeuwvlokje en daarbij is er een hap uit de neus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |