Ja hij heeft al eerder een spel verloren dacht ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie niet waarom Jeff niet gewoon een keer laatste kan worden of kan verliezen
ik snap ook niet helemaal waarom Pootje dit zegt
Ja, ieder van dat clubje gaat naar huis als ze op de bank komen ....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Axel zijn leuk .. en super dat Pootje zich happy voelt bij dit groepje. Hopelijk lukt het ze om iemand van de boudoir-bedriegers naar huis te spelen.
Hij heeft deze week geen geld uitgegeven hij mag volgende week weer de kluis in.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij kan dat ding maar 1x inzetten, dat scheelt.
Ze voegt ook werkelijk geen moer toe.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef Verity het volgende:
Als Eva de nominatie pakt, dan gaat zij waarschijnlijk naar huis. Ben bang dat Jeffrey wat sterker staat.
janequote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:30 schreef Joyce-43 het volgende:
wie zijn er al genomineerd
Elsa ....... ik ben het echt even kwijt
Die heeft ze wel, maar die doet wat anders.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:31 schreef Lillfex het volgende:
Als Sharice de zwarte gamechanger heeft kan ze haarzelf of Eva er toch afhalen?
Nee, ze kan alleen een andere GC ongedaan maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:31 schreef Lillfex het volgende:
Als Sharice de zwarte gamechanger heeft kan ze haarzelf of Eva er toch afhalen?
Ze wilt ook naar huis, dan zal ze ook weinig stemmen krijgen. Wel jammer, want denk dat het huis Jeffrey gaat nomineren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ze voegt ook werkelijk geen moer toe.
Het ging over de GC die hij heeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft deze week geen geld uitgegeven hij mag volgende week weer de kluis in.
Waarom zijn Jolien en Axel samen en de andere alleen??quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:31 schreef rinardo het volgende:
Dit is wat er momenteel in bezit is
Die van Keanu kostte ¤400 en Axel en Jolien betaalden ¤1200 dus elk ¤600.
Jane heeft de prijs niet genoemd.
[ link | afbeelding ]
Je bedoelt bewoners vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:25 schreef Lrod01 het volgende:
Slangengroepje weer meteen plannetjes bekokstoven buiten. Ratten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |