Ook nu aan het kijken, nog bij de eerste aflevering maar heftig hoor. Zeker ook met die terugblikken. Zo hopeloos, zo uitzichtloosquote:Op maandag 3 februari 2025 22:27 schreef Anouk83 het volgende:
Ik heb de eerste documentaire gezien toen ik een puber was. Vond het zó indrukwekkend als 16jarige dat ik nooit drugs heb durven proberen, bang dat ik ook op zou eindigen.
Intussen 2 afleveringen van dit vervolg gekeken, met genoeg stukjes uit het verleden dat ik het nog steeds heftig vind.
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:35 schreef Papabear het volgende:
Ze heeft de prostitutie achter zich gelaten en is nu bdsm-meesteres.
en "Foute Vrienden" niet te vergeten. Zijn absolute meesterwerk.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:35 schreef Papabear het volgende:
Roy Dames is tevens de maker van de documentaireserie 'De Willemskantine' met o.a. Huisbaas Bob en Cowboy Jos.
Zat eerder vanavond met vriendje te kletsen en hij vroeg of ik die had gezien dus die staat voor hierna op de planning.quote:Op maandag 3 februari 2025 23:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
en "Foute Vrienden" niet te vergeten. Zijn absolute meesterwerk.
Verbrande Herman is een levende legende.
Heb je alle afleveringen al helemaal af gekeken?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:42 schreef roos94 het volgende:
Vind dat sommige van deze wel erg in een slachtofferrol zitten zegmaar. "Mijn pa was alcoholist, mijn ma was ernstig ziek, huilie huilie." Met jou nog velen meid, die niet in een warm nestje geboren worden, maar we worden niet allemaal crackhoer. De eerste snuif/spuit/slik doe je toch meestal zelf.
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb je alle afleveringen al helemaal af gekeken?
Ook was het een totaal andere tijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb je alle afleveringen al helemaal af gekeken?
Oké. In de laatste aflevering komt nog wel e.e.a. aan het licht dat wel iets verder gaat dan een dronken pa of zieke ma.quote:
Nee, het fenomeen lijkt inderdaad in Nederland amper nog te bestaan. In de VS heb je het wel (weer): van die halfdode fentanyljunks die sexuele handelingen verrichten voor een paar grijpstuivers.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook was het een totaal andere tijd.
Heroïnehoertjes, tippelzone’s etc dat bestaat volgens mij nieteens meer. Volgens mij was het toen ook veel makkelijker om af te glijden naar de onderkant van de samenleving.
Ja vreselijk. Blij dat dit soort dingen niet tot nauwelijks in ons straatbeeld nog bestaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, het fenomeen lijkt inderdaad in Nederland amper nog te bestaan. In de VS heb je het wel (weer): van die halfdode fentanyljunks die sexuele handelingen verrichten voor een paar grijpstuivers.
Wil hier later nog wel op reageren maar geen zin om te spoilerenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oké. In de laatste aflevering komt nog wel e.e.a. aan het licht dat wel iets verder gaat dan een dronken pa of zieke ma.
Overigens vond ik het met die slachtofferrol wel meevallen. Ik vind het juist wel strijdbare types.
Een echte aanrader.quote:Op maandag 3 februari 2025 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zat eerder vanavond met vriendje te kletsen en hij vroeg of ik die had gezien dus die staat voor hierna op de planning.
Tenminste als dat nog ergens terug te vinden is.
Zullen ook niet de meest frisse types zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Die hoerenlopers kan ik trouwens ook niet begrijpen, wat voor lol haal je eruit om met een verslaafde die half van de wereld is en fysiek letterlijk kapot te neuken…..
Te dik/smerig/vervelend voor een normale/schone hoertje.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Die hoerenlopers kan ik trouwens ook niet begrijpen, wat voor lol haal je eruit om met een verslaafde die half van de wereld is en fysiek letterlijk kapot te neuken…..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels gekeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een echte aanrader.
Kun je gewoon kijken op de site van de NPO
Wat vond je het meest bijzonder?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Inmiddels gekeken.
Bijzondere docu ook.
Het gaat gewoon buiten je eigen voorstellingsvermogen ten boven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |