SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had schijn een liggie op meeeeeeeeehI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Stomme topics gaan razendanel dicht joh
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Minder bolken danquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sow, nu kunnen we weer gerust slapen!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:33 schreef mario390 het volgende:
polse tv 90s platz 9 2 unlim. jump for joy![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
wat?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:33 schreef mario390 het volgende:
polse tv 90s platz 9 2 unlim. jump for joy:')![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:33 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
https://static.ah.nl/dam/(...)_Q85&fileType=binaryquote:Op maandag 3 februari 2025 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Klopt
[..]
Wat is dat nu weer voor iets?
Zijn in de bonus"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jammer wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Klopt
[..]
Wat is dat nu weer voor iets?I'm surrounded by morons!
42quote:Op maandag 3 februari 2025 19:34 schreef ToT het volgende:
Hoeveel tv-zenders uit hoeveel verschillende landen heb je daar allemaal gelijktijdig aan, man?
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
Ik ken ook veel muziek dat ouder is dan ikzelf.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen was ik nog maar 6![]()
![]()
Dat Ungawungah in z'n grot met een steen op een rots zat te rammen en het opperhoofd wat keelklanken zat te maken enzo.![]()
![]()
Maakte ze toen al muziek ja?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken ook veel muziek dat ouder is dan ikzelf.![]()
![]()
Is dat niet beter om proefondervindelijk vast te stellen ipv op mijn reactie af te gaan?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt eraan... ben je een goede zoener Fogel?I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
2 Unlimited kende ik wel van NONONONONONOquote:Op maandag 3 februari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken ook veel muziek dat ouder is dan ikzelf.:')![]()
quote:Helaas, ik was je al voor!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
Dat Ungawungah in z'n grot met een steen op een rots zat te rammen en het opperhoofd wat keelklanken zat te maken enzo.![]()
![]()
jaaaaaquote:Op maandag 3 februari 2025 19:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Deze versie is nog beter
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
blij nummerSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat niet beter om proefondervindelijk vast te stellen ipv op mijn reactie af te gaan?![]()
is altijd beter om zelf te ervaren dan af te gaan op wat iemand zegt
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
is altijd beter om zelf te ervaren dan af te gaan op wat iemand zegt
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is mijn blik Bolk.![]()
![]()
Lekker spamquote:Op maandag 3 februari 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is mijn blik Bolk.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bijna zwembadtijd
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/share/v/1aYTXi4uaU/?mibextid=wwXIfr![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik op grote tv gerät ongefähr 1500 , en op iptv doppelt zoveelDe tering!
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat die vent met zijn stem kan is echt geweldig.quote:
Hij kan ook jodelen, op polkamuziek, gaat echt nergens over. Het duo Polkabjørn og Kleine Heine![]()
Maar solo iessie iets serieuzer. Die keelzang is ie voor op studiereis naar Mongolie geweest.I'm surrounded by morons!
Was juist de bedoeling om die ene band er een beetje af te zwemmen.quote:I'm surrounded by morons!
Supermooiquote:Op maandag 3 februari 2025 19:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat die vent met zijn stem kan is echt geweldig.
Hij kan ook jodelen, op polkamuziek, gaat echt nergens over. Het duo Polkabjørn og Kleine Heine![]()
Maar solo iessie iets serieuzer. Die keelzang is ie voor op studiereis naar Mongolie geweest.
Ja het klinkt idd wel aardig zo, hoewel het ook Tibetaans kan zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat die vent met zijn stem kan is echt geweldig.
Maar solo iessie iets serieuzer. Die keelzang is ie voor op studiereis naar Mongolie geweest.![]()
Of inuitaansquote:Op maandag 3 februari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het klinkt idd wel aardig zo, hoewel het ook Tibetaans kan zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja ze heeft Crohn, maar valt wel redelijk mij te levenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
nance coolen![]()
maar zij heeft vanaf kindheit chronische darm
En tevens:
https://www.mediacourant.(...)werk-niet-voorkomen/
@hemarookworst![]()
moeten ze blij zijn dat ik niet bij hun werk, ik plan mijn poepsessie altijd op kantoorquote:Op maandag 3 februari 2025 19:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ze heeft Crohn, maar valt wel redelijk mij te leven
En tevens:
@:hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
oh dat is vor me tmiquote:Op maandag 3 februari 2025 19:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ze heeft Crohn, maar valt wel redelijk mij te leven
En tevens:
@:hemarookworst![]()
![]()
Ook vanuit de keelquote:Op maandag 3 februari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is toch wat meer voor in de mond dan diep in de keel?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deepthroat singing
Zitten we opeens in KPD?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is toch wat meer voor in de mond dan diep in de keel?I'm surrounded by morons!
Oh,dan maar even wat baantjes zwemmenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was juist de bedoeling om die ene band er een beetje af te zwemmen.
quote:quote:
Nee ik was weer rond 5 uur wakker.. wel weer in slaap gevallen ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je beter geslapen afgelopen nacht?
Slaap is wat verstoord.Smile, it's free therapy.![]()
Ik ga mijn best doen. Maar niet zoveel dat ik weer een schouderontsteking krijgquote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh,dan maar even wat baantjes zwemmen
![]()
EtenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:En meteen zijn mond open…. Mhhhhquote:
Elke keer rond die tijd?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik was weer rond 5 uur wakker.. wel weer in slaap gevallen ook.
Slaap is wat verstoord."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zij was in tv , bij de zendung hel nederland poept maar weet niet of ik het vindquote:Op maandag 3 februari 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vond dat nou echt iets voor jou![]()
quote:ja nu al 1,5 week..
toen wakker door gepieker.. nu een ietwat verschoven ritme lijkt wel.Smile, it's free therapy.![]()
Heel Nederland poeptquote:Op maandag 3 februari 2025 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij was in tv , bij de zendung hel nederland poept maar weet niet of ik het vind![]()
![]()
krijg hier een vreemd beeld bij in mn hoofdquote:Op maandag 3 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er zo een banjo in photoshoppen!
kan ook aan mij liggen
Ligt aan jouquote:Op maandag 3 februari 2025 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
krijg hier een vreemd beeld bij in mn hoofd
kan ook aan mij liggen![]()
![]()
Over dwars, dat-ie het aan het spelen is!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
krijg hier een vreemd beeld bij in mn hoofd
kan ook aan mij liggen![]()
![]()
Alfabetpoepenquote:
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ben blij dat mijn slaap in elk geval nog in orde isquote:Op maandag 3 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja nu al 1,5 week..
toen wakker door gepieker.. nu een ietwat verschoven ritme lijkt wel.:')![]()
Heb ik soms ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja nu al 1,5 week..
toen wakker door gepieker.. nu een ietwat verschoven ritme lijkt wel.
Laatst van die natuurlijke tabletjes gehaald die echt super goed werken.Meestal werkt dat soort zooi maar mild bij mij, maar dit werkt echt top!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Valdispert of zo?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik soms ook.
Laatst van die natuurlijke tabletjes gehaald die echt super goed werken.Meestal werkt dat soort zooi maar mild bij mij, maar dit werkt echt top!
:')![]()
Maar als je weer in slaap valt, tot hoe laat slaap je dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja nu al 1,5 week..
toen wakker door gepieker.. nu een ietwat verschoven ritme lijkt wel.
in de 90er videos ziet nance zo hammmmmerrrr uit, geen dag waar geen video op polse tv van twenty for seven komt![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 februari 2025 19:56 schreef mario390 het volgende:
in de 90er videos ziet nance zo hammmmmerrrr uit, geen dag waar geen video op polse tv van twenty for seven komt![]()
is heul niet waar jijquote:
Ow oke.. had ander beeldquote:Op maandag 3 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Over dwars, dat-ie het aan het spelen is!
The fuck?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is heul niet waar jij
[..]
Ow oke.. had ander beeld![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
cannabis snoepjesquote:Op maandag 3 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik soms ook.
![]()
nee ff serieus
wat had je gehaald? Melatonine of zo?Smile, it's free therapy.![]()
Zal er vast in zitten, maar dat helpt maar bij een beperkt aantal mensen, en zelden tot nooit in de dosering die in dit soort tabletjes zit. Je zou echt een stuk of 30 van die tabletten moeten innemen voor 1 nachtje goede slaap, als melatoninetekort het daadwerkelijke probleem al zou zijn.quote:![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
cannabis snoepjes![]()
nee ff serieus
wat had je gehaald? Melatonine of zo?Lucovitaal nachtrust.quote:![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat maakt het ook uit hoe het werkt, als het maar werkt.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal er vast in zitten, maar dat helpt maar bij een beperkt aantal mensen, en zelden tot nooit in de dosering die in dit soort tabletjes zit. Je zou echt een stuk of 30 van die tabletten moeten innemen voor 1 nachtje goede slaap, als melatoninetekort het daadwerkelijke probleem al zou zijn.
Mijn oom zei altijd 'vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan':')![]()
Nance - Kiss Itquote:Op maandag 3 februari 2025 20:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
song? video kenn ik niet geloof ik
Moet je ff kijken/luisteren![]()
![]()
neej dat werkt juist averechts.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal er vast in zitten, maar dat helpt maar bij een beperkt aantal mensen, en zelden tot nooit in de dosering die in dit soort tabletjes zit. Je zou echt een stuk of 30 van die tabletten moeten innemen voor 1 nachtje goede slaap, als melatoninetekort het daadwerkelijke probleem al zou zijn.
Melatonine gehalte laten testen in 1 van de 2 zkh in Ned waar ze dat doen..(Amsterdam en Ede)
Aanmaak stopt om 20 uur bij mij.
Er is juist weinig nodig.. niet veel.. om in slaap te vallen. Neuroloog waar ik toen was is er vaker mee op tv geweest.. bij docu's hierover. Hij is tegen vrije verkoop hiervan.
Juist omdat mensen vaak te veel ervan innemen.Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Volgens mij kon je het vroeger alleen maar op recept krijgenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neej dat werkt juist averechts.
Melatonine gehalte laten testen in 1 van de 2 zkh in Ned waar ze dat doen..(Amsterdam en Ede)
Aanmaak stopt om 20 uur bij mij.
Er is juist weinig nodig.. niet veel.. om in slaap te vallen. Neuroloog waar ik toen was is er vaker mee op tv geweest.. bij docu's hierover. Hij is tegen vrije verkoop hiervan.
Juist omdat mensen vaak te veel ervan innemen.
Nu haal je zo 5 mg bij de drogist:')![]()
Dat weet ik eigenlijk niet. Weet alleen dat er artsen zijn die hier voor pleiten.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij kon je het vroeger alleen maar op recept krijgenNeeheej dat vul jij dan zelluf inquote:
Dan vraag ik het wel aan @greysbones die zal het bevestigenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Neeheej dat vul jij dan zelluf in![]()
![]()
![]()
OHH dat is echt laag!!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan vraag ik het wel aan @:greysbones die zal het bevestigen![]()
![]()
![]()
Kom danquote:Op maandag 3 februari 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens uit meneertje!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er zo een banjo in photoshoppen!
quote:quote:Op maandag 3 februari 2025 19:33 schreef mario390 het volgende:
@mario390 wieviel abstandbedienungen hast du?!quote:Op maandag 3 februari 2025 19:34 schreef ToT het volgende:
Hoeveel tv-zenders uit hoeveel verschillende landen heb je daar allemaal gelijktijdig aan, man?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wie wathoe waar ?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan vraag ik het wel aan @:greysbones die zal het bevestigen
eine,de oude is putquote:Op maandag 3 februari 2025 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
@:mario390 wieviel abstandbedienungen hast du?!![]()
2 minuten fladder tijdquote:Op maandag 3 februari 2025 20:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit schept verwachtingen .. hoe goed zijn je skills?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee geen verwachtingen hebben @MizzezAmyquote:Op maandag 3 februari 2025 20:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit schept verwachtingen .. hoe goed zijn je skills?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben.ze bij jou op.'t werk geen toiletten?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moeten ze blij zijn dat ik niet bij hun werk, ik plan mijn poepsessie altijd op kantoor![]()
![]()
ja vor hem en schalldichte wckabinequote:Op maandag 3 februari 2025 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben.ze bij jou op.'t werk geen toiletten?![]()
![]()
ich kenn da genug vonquote:Op maandag 3 februari 2025 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh manndann kenn je weinig van hem
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vor hem en schalldichte wckabine![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vor hem en schalldichte wckabine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goffer GREYS!!!!! wat maak jij me nou!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neeeheej want ze heeft niet alles gelezenquote:
ze kijkt bondgenoten nu
dus.. haar ja telt niet
Haar ja telt altijdquote:Op maandag 3 februari 2025 20:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeeheej want ze heeft niet alles gelezen
ze kijkt bondgenoten nu
dus.. haar ja telt niet![]()
![]()
IK nietquote:Op maandag 3 februari 2025 20:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dit is echt mosterd na de maaltijd, we zijn allang weer verder
Meestal is "chocola" of "wijn" of "nieuwe schoenen" het beste antwoord.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
In dit geval ook het beste antwoord![]()
Of de "That's what she said".quote:Op maandag 3 februari 2025 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Meestal is "chocola" of "wijn" of "nieuwe schoenen" het beste antwoord.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dit is de uitzondering op die regelquote:Op maandag 3 februari 2025 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Meestal is "chocola" of "wijn" of "nieuwe schoenen" het beste antwoord.![]()
![]()
OMG neeeeejquote:Op maandag 3 februari 2025 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
In dit geval ook het beste antwoord
was geen bericht naar jou!!
NEE is het enige goede antwoord.
Greys is gewoon afgeleid nu
is die hunk weer thuis?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OMG neeeeej
Greys is gewoon afgeleid nu![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OMG neeeeej
Greys is gewoon afgeleid nu![]()
![]()
![]()
![]()
Ik steun jou in deze.quote:![]()
Waar gaat het eigenlijk over?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
neejquote:Op maandag 3 februari 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of de "That's what she said".![]()
matig grapje al te vaak gelezen![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goffer GREYS!!!!! wat maak jij me nou!!!
![]()
![]()
Ik ben al uren koffieloos!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die weet niet meer wat ie zegt na zoveel koffieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Niks zoals altijd hier in DTSquote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik steun jou in deze.![]()
Waar gaat het eigenlijk over?
maar heb wel steun nodig
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die weet niet meer wat ie zegt na zoveel koffiemoet lachen hier
![]()
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GG die in de avond geen koffie drinktquote:
Iets klopt er nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oh jij bent ergquote:
neen Jij denkt gelijk te hebben
is echter heulemaal niet zo!Smile, it's free therapy.![]()
@kree Hoe is het met jou dan!?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
JaJe bent lief justieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
precies die man leeft op (vieze) koffiequote:Op maandag 3 februari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG die in de avond geen koffie drinkt
Iets klopt er niet
Ik ook nog niet.quote:
Maar misschien kunnen we 'm zo oproepenWell, life can be a riot
Hoor ik daar een vogel schijten?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh jij bent erg
neen Jij denkt gelijk te hebben
is echter heulemaal niet zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar nietquote:Op maandag 3 februari 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook nog niet.
Maar misschien kunnen we 'm zo oproepenSmile, it's free therapy.![]()
Dat vroegen anderen ook al.quote:
Nee hoor wees gerust, koffie blijft!
Maar ik ga wat minderen, en zat zelfs aan de Skyr vanillekwark vanmiddag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hebben we het wel over mijn man nu ?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die is leuk![]()
lieve leuke meneer![]()
Leuk stel
Lief ?
Leuk?
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoor ik daar een vogel schijten?
Goed gehoor !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Paniek in het maasgebouw.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En jij raarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FrisjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan 'm soms wel waarderenMaar prima
Well, life can be a riot
als hij niet is ingelogd werkt dat niet hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook nog niet.
Maar misschien kunnen we 'm zo oproepen![]()
![]()
![]()
Kippensoepquote:Op maandag 3 februari 2025 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor koff...
Ohnee, even in de koelkast kijken wat ik kan pakken![]()
![]()
Nou daar heb ik nog een blik van liggen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
oh je gaat minderen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vroegen anderen ook al.
Nee hoor wees gerust, koffie blijft!
Maar ik ga wat minderen, en zat zelfs aan de Skyr vanillekwark vanmiddag
Geen pure koffie meer door je aders
Jup is ie welquote:Op maandag 3 februari 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben we het wel over mijn man nu ?
Lief ?
Leuk?![]()
je weet .. kan wel met hem lachen
Ja dat dacht ik alquote:Op maandag 3 februari 2025 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou daar heb ik nog een blik van liggen.![]()
![]()
Te Kloese overspannen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee maar als 'ie inlogt en hij ziet dit, wie weet denkt 'ie dan "oh hoi"quote:Op maandag 3 februari 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
als hij niet is ingelogd werkt dat niet hoor
Well, life can be a riot
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
En jij raar
is nie waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is nie waar![]()
Ah zie je!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op maandag 3 februari 2025 20:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar als 'ie inlogt en hij ziet dit, wie weet denkt 'ie dan "oh hoi"
als het goed is gaat hij dan vanaf de eerste mention bijlezen.
en dan is hij morgen weer bij![]()
![]()
![]()
Pasta?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb nog eten in de auto liggen![]()
![]()
![]()
En Odin, da's een schatje toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet .. kan wel met hem lachenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb nog eten in de auto liggen![]()
![]()
![]()
![]()
het is koud genoeg nu dat het goed blijft![]()
![]()
![]()
Kree leest niet terugquote:Op maandag 3 februari 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
ja
Straks hoor je hem boven weer spoken en 15x naar de wc gaan.... ?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uhuquote:Op maandag 3 februari 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En Odin, da's een schatje toch?![]()
nee is wel een lief beestje
Als ze niet zijn weggelopen welquote:Op maandag 3 februari 2025 20:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Chips is wel al 4 dagen open
kan het nog denk je?![]()
![]()
Heb je die dichtgebonden met zo'n knijper? Of bewaren in zo'n afsluitbare bus?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Chips is wel al 4 dagen open
kan het nog denk je?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon open en bloot.................... houd ik wel vanquote:Op maandag 3 februari 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je die dichtgebonden met zo'n knijper? Of bewaren in zo'n afsluitbare bus?
kan dat denk je?
Hebben we het nog over die chips?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon open en bloot.................... houd ik wel van
kan dat denk je?![]()
![]()
Ehhh, 4 dagen? Tsja, gewoon even proberen of het nog knapperig is?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gewoon open en bloot.................... houd ik wel van
kan dat denk je?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is alleen als zijn dinnetje blijft logeren!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Straks hoor je hem boven weer spoken en 15x naar de wc gaan.... ?![]()
![]()
Jouw chips.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
ja
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: