SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Klopt dus we kunnen het over vegan hapjes hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
We mogen geen leuke gesprekken hebben van Ger, dus even op letten jongens en meisjes.
Ballen gemaakt. Ze waren mwa en ik weet gelijk weer waarom ik geen vegan benquote:Op maandag 3 februari 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening hoe is het met je vegan hapjes afgelopen?
Ik ga vandaag weer een of ander hip insta-gerecht klaarmaken. Misschien ook wel vegan.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt dus we kunnen het over vegan hapjes hebben
[..]
Ballen gemaakt. Ze waren mwa en ik weet gelijk weer waarom ik geen vegan ben![]()
Had je niet gewoon een zak chips kunnen open trekken? Dat is ook vegan toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt dus we kunnen het over vegan hapjes hebben
[..]
Ballen gemaakt. Ze waren mwa en ik weet gelijk weer waarom ik geen vegan ben![]()
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat is wel lekker. In een pitabroodje met groenten
Mja ik ben er heilig van overtuigd dat vegan's slecht functionerende smaakpapillen en een onderontwikkeld mondgevoel hebben. Anders zou je wel proeven dat het niet te beuken is.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer een of ander hip insta-gerecht klaarmaken. Misschien ook wel vegan.
Je kan echt heerlijke dingen maken die vegan zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik ben er heilig van overtuigd dat vegan's slecht functionerende smaakpapillen en een onderontwikkeld mondgevoel hebben. Anders zou je wel proeven dat het niet te beuken is.
Er stonden chipjes en kaasstengels en borrelnootjes en dat soort droogvoer op de tafelsquote:Op maandag 3 februari 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je niet gewoon een zak chips kunnen open trekken? Dat is ook vegan toch?
Een van de beste restaurants van Nederland is vegan. Moet je daar eens gaan eten.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik ben er heilig van overtuigd dat vegan's slecht functionerende smaakpapillen en een onderontwikkeld mondgevoel hebben. Anders zou je wel proeven dat het niet te beuken is.
welke dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de beste restaurants van Nederland is vegan. Moet je daar eens gaan eten.
Is daar geen wachtlijst tot 2132 ?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Nieuwe Winkel, Nijmegen.
Ze hebben geen menukaartquote:Op maandag 3 februari 2025 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Nieuwe Winkel, Nijmegen.
Bij de eckten krijg je toch sowieso waar de chef zin in heeft?quote:
Daar zou ik dus al wegblijven, hou niet van culinaire verrassingenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij de eckten krijg je toch sowieso waar de chef zin in heeft?
Betaald die chef mij ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als je dit op je werk ook kon doen.quote:
Afgelopen Herfst bij Doner Dudes gegeven. Vegan Doner, was echt heerlijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de beste restaurants van Nederland is vegan. Moet je daar eens gaan eten.
takkiequote:Op maandag 3 februari 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als je dit op je werk ook kon doen.
"Als jullie mij een half miljoen per jaar betalen, lever ik elke dag iets af. Wat dat is, dat kan ik niet zeggen, ligt eraan waar ik zin in heb."
Dag 1: tekening van Jip en Janneke
Dag 2: tekening van huisje voor Takkie..
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:06 schreef kwiwi het volgende:
Bleekmiddel op m'n nieuwe zwarte legging geknoeid
Dan vraag jij op dag 3 een tekening van een palmstrand, want dat heb je echt al een tijd niet gezien. En dan tekent ie een grasveld want hij vind vandaag een grasveld dag.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Als jullie mij een half miljoen per jaar betalen, lever ik elke dag iets af. Wat dat is, dat kan ik niet zeggen, ligt eraan waar ik zin in heb."
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal wel iets van een impressie van wat ze serveren. Of hoe een menu gestructureerd is.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwekgoede restaurants hebben helemaal geen menukaart.
Vegan doner is wel gezond jaquote:Op maandag 3 februari 2025 15:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Afgelopen Herfst bij Doner Dudes gegeven. Vegan Doner, was echt heerlijk.
klinkt goed. en een wijn arrangementje er bij?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Meestal wel iets van een impressie van wat ze serveren. Of hoe een menu gestructureerd is.
Hier staat alleen “Menu overvloed 225,-“
Het menu wisselt 3 keer per jaar (met de seizoenen mee), hier een impressie van het voorjaarsmenu ("Ontwaken") van vorig jaar:quote:Op maandag 3 februari 2025 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Meestal wel iets van een impressie van wat ze serveren. Of hoe een menu gestructureerd is.
Menu Overvloed doet me aan @bitterbal denkenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Jumbo ook niet? Zie steeds vooral filmpjes dat mensen het bij de AH niet meer kunnen vinden.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik knalde de shoarma eerst in flatbread maar dat is nergens meer te krijgen
Het reclameteam van de Nieuwe Winkel komt zich gelijk meldenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het menu wisselt 3 keer per jaar (met de seizoenen mee), hier een impressie van het voorjaarsmenu ("Ontwaken") van vorig jaar:
Bekijk deze YouTube-video
Vorige week toen ik er was niet, en toen zag ik ook geen kaartje ofzo waar het hoorde te liggen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Jumbo ook niet? Zie steeds vooral filmpjes dat mensen het bij de AH niet meer kunnen vinden.
Ohquote:Op maandag 3 februari 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week toen ik er was niet, en toen zag ik ook geen kaartje ofzo waar het hoorde te liggen.
Dat is dus 1 van de 200 lurkersquote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het reclameteam van de Nieuwe Winkel komt zich gelijk melden![]()
![]()
Krijg je een alert als iemand de Nieuwe Winkel intikt?![]()
Maar nee, er staat niks op de kaart dat me ook maar enigszins prikkelt om er te gaan eten.
Het ziet er ook niet appetijtelijk uit![]()
En hoezo heeft dit 2 sterren? Ik kan thuis net zo platen
Ook lekkerquote:Op maandag 3 februari 2025 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog pitabroodjes.
lol, nee, al ben ik wel al een tijdje benieuwd naar het restaurant en n.a.v. jouw vragen was ik even op zoek gegaan naar de gerechten die zoal in het menu zitten, want dat wilde ik zelf ook weten. Als ik me over de kosten kan zetten zou ik er wel een keer heen willen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
![]()
Maar nee, er staat niks op de kaart dat me ook maar enigszins prikkelt om er te gaan eten.
domme insta hypequote:Op maandag 3 februari 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik knalde de shoarma eerst in flatbread maar dat is nergens meer te krijgen
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat van alle fokkers dit bij jou vandaan komt
Js bent zelf een plat broodquote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
waar komt de ah flatbread hype opeens eigenlijk vandaan?
Omdat niemand Bolletje wil.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
is easyquote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het wel een keer zelf maken. Zijn maar twee of drie ingrediënten dacht ik.
Getiktokt?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
Jaquote:
De TT meetquote:
5 minuten is wel erg kort ja.quote:
quote:
dag 3: handgeboetseerde asbak.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer tijd kosten die hapjes nietquote:
Dan kom ik wel bij jou eten binnenkort. Stuur maar even DM met je adres.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
![]()
GezonDERquote:Op maandag 3 februari 2025 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vegan doner is wel gezond ja
Ziet er toch anders uitquote:Op maandag 3 februari 2025 15:40 schreef drakin het volgende:
Flatbread is altijd al te koop bij ikea
Maar dat is ook flatbreadquote:
TikTokquote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
kunnen we daarna verder met de drankjesquote:
Op naar de betere meetquote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen we daarna verder met de drankjes
TikTokquote:
Doe ik ook vaak.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef Karzai het volgende:
Jr kunt toch ook tortillawraps gebruiken?
Zozo das een uur werken?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak.
Maar die flatbreads zijn een beetje luchtig. Maar als ik ze zelf kan maken scheelt dat weer, want ze zijn 2,20 per twee ofzo.
Is er eindelijk weer eens zon is 't weer niet goedquote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gordijn dicht moeten doen vanwege de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |