SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
wat hoe?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op het randje van het bed gaan walrussen.
Dan kan de ander de blubber opzij duwen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat hoe?waarom het randje, welk standje?
Is dat de tegenhanger van feboruari?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open van mist.
Dude..quote:Op maandag 3 februari 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Al vraag ik me soms wel af hoe mensen met extreem obesitas seksen![]()
DUDE!quote:Op maandag 3 februari 2025 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op het randje van het bed gaan walrussen.
waarom moet dat op het randjequote:Op maandag 3 februari 2025 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan de ander de blubber opzij duwen.
Nee had ik al. Maar wel weer aangekomen na ongelukquote:Op maandag 3 februari 2025 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij na de meet een buik gekweekt?
Zes maandenplanquote:Op maandag 3 februari 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahaha
[..]
Ook een meerjarenplan dus
Gewicht: 41.8quote:
Net echt een enorme mistbank hier.quote:
Het is nog lunchtijd hierquote:Op maandag 3 februari 2025 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was een grap omdat het antwoord op die vraag me nogal voor de handliggend leekquote:Op maandag 3 februari 2025 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewicht: 41.8
Doel: 45+
Heb je ze omgedraaid?
Ook als ze allebei obees zijn?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan de ander uit de benen tillen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom moet dat op het randje
ijs, je maakt het niet per se duidelijker
Wie wil er nou minder dan 45 wegen bij een normale lengte?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewicht: 41.8
Doel: 45+
Heb je ze omgedraaid?
Moet ze 38 gaan wegen ofzoquote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie wil er nou minder dan 45 wegen bij een normale lengte?
Oh je houdt het ook gelijk ergonomisch verantwoordquote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan de ander uit de benen tillen.
Ik heb mijn humor thuis laten liggen vanochtendquote:Op maandag 3 februari 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was een grap omdat het antwoord op die vraag me nogal voor de handliggend leek
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je houdt het ook gelijk ergonomisch verantwoord
Krek is wel een ukkie hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie wil er nou minder dan 45 wegen bij een normale lengte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |