SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Kun je daar in Nederland tegen in beroep gaan? Hier heb je geen recht op uitzicht, ook als dat de waarde van de huis doet dalen kun je er niks tegenin brengen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende: Ben wel als de dood dat ze hier achter appartementen gaan bouwen die m'n licht en uitzicht wegnemen.
ik haat alle dunne sokken, ook als ze heppie zijnquote:
Die leert het ook nooit.quote:
Aard van het aapje hè.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die leert het ook nooit.
Hier volgens mij ook niet. Ze zijn her en der extra woonlagen boven winkels aan het bouwen dus vandaar.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar in Nederland tegen in beroep gaan? Hier heb je geen recht op uitzicht, ook als dat de waarde van de huis doet dalen kun je er niks tegenin brengen.
Ik weet hier niks van maar ik weet wel dat een kennis zn zonnepanelen moest verwijderen van de gemeente omdat het zorgde voor een lelijk (!) uitzicht voor de burenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar in Nederland tegen in beroep gaan? Hier heb je geen recht op uitzicht, ook als dat de waarde van de huis doet dalen kun je er niks tegenin brengen.
Wat voor sokken draag je dan in nette schoenen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat alle dunne sokken, ook als ze heppie zijn
Wat nou dan weer.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles. Nummer 1. dat Justin 'blackface' Trudeau ze draagt.
ohja, ik draag op het moment vaak twee paar. Waar haal je dikkere sokken, of let je daar gewoon op bij het kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat alle dunne sokken, ook als ze heppie zijn
Ah ok. Ja dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier volgens mij ook niet. Ze zijn her en der extra woonlagen boven winkels aan het bouwen dus vandaar.
Ik heb bijna alleen maar vrolijke sokken. Ik draag nu Powerpuff Girls sokken haha.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Oh ik zat te denken wanneer ik hier was komen wonen maar kak over 3 dagen is mijn moeder alweer 6 jaar geleden overleden.![]()
(Vorige maand woonde ik dan hier 6 jaar).
Hier is het eigenlijk alleen de gemeente die je de vergunning niet verleent als wat je wil bouwen dat niet past bij de omgeving. Maar als buren heb je weinig inspraak.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hier niks van maar ik weet wel dat een kennis zn zonnepanelen moest verwijderen van de gemeente omdat het zorgde voor een lelijk (!) uitzicht voor de buren. Het waren vier zonnepanelen
.
De Canadese Jesse Klaver is toch wel klaar?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles. Nummer 1. dat Justin 'blackface' Trudeau ze draagt.
Ja zijn dit soort momentjes dat je even nadenkt en dan beseft ohja dat ging allemaal snel na elkaar en ze heeft nooit mijn eerste huurhuisje van binnen gezien. Maar daar denk je dan weer aan als je denkt aan het verhuizen.quote:
Ik heb hier ook een heel reglement liggen. Ik mag hier geen zonnewering plaatsen en als ik een scherm ofzo neem moet dat een bepaalde kleur hebben. En ik mag technisch gezien ook geen wasgoed op het balkon hebben. En de rolluiken mogen alleen aan de galerijkant maar die moeten ook een bepaalde kleur hebben. Die van mij wijken af maar heb nog geen klachten gehad.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hier niks van maar ik weet wel dat een kennis zn zonnepanelen moest verwijderen van de gemeente omdat het zorgde voor een lelijk (!) uitzicht voor de buren. Het waren vier zonnepanelen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |