Die blijft nog wel een tijd aan het klagen hierover.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Folies het volgende:
[..]
De meiden vinden het o zo zielig voor Milena. Ze is goed getroost, en nog.
Tuurlijk..dan lijkt het net alsof ze het heel erg vindtquote:Op maandag 3 februari 2025 11:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die blijft nog wel een tijd aan het klagen hierover.
Ja en Jef wil voor Jane , is bang dat zij een gamechanger gaat kopen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:25 schreef ledn81 het volgende:
Axel regelt even dat hij voor Mattie de kluis in mag![]()
Goedzo kerel. Beetje voor jezelf op komen
Jordy is veel te competatief die kan dat niet ik zie Jeff dat wel doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy kon al niet meer winnen, maar als Jordy had verloren kon hij ervoor zorgen dat Jeffrey genomineerd zou worden.
omgekeerd is KiKi niet voor niets IkIkquote:Op maandag 3 februari 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
Keanu heeft de vrijstelling
whoeptiedoe
nog een week ik ik ik
Hoorde jij het ook haha vond hij logischquote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey had de vrijstelling sowieso aan Jordy gegeven hoor ......
Sure
Keanu (kiano)quote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb streams aan op achtergrond en hoor BB nu al 2x zeggen David en Milano.
Wie is Milano?
Duhhhhh Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoorde jij het ook haha vond hij logisch
En Jordy zei "Wat nobel!"quote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey had de vrijstelling sowieso aan Jordy gegeven hoor ......
Sure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |