Beter of slechter dan Younes?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uitzonderlijk snelle voeten, met een beetje meer rust in de kop moet daar toch wat in zitten.
Tjonge, dat is alweer even geleden. Overzicht en de juiste keuzes maken is beter aan te leren dan snelheid en snellle voeten, dus in die zin zie ik wel potentie, meer dan in Boerrigter.quote:
Overzicht en de juiste keuzes maken zijn juist heel moeilijk aan te leren. Prima afgeleide van hoe goed een speler is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tjonge, dat is alweer even geleden. Overzicht en de juiste keuzes maken is beter aan te leren dan snelheid en snellle voeten, dus in die zin zie ik wel potentie, meer dan in Boerrigter.
Dat is juist een kwestie van veel herhalen, herhalen en nog eens herhalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overzicht en de juiste keuzes maken zijn juist heel moeilijk aan te leren. Prima afgeleide van hoe goed een speler is.
Ook nog wel erg jong.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uitzonderlijk snelle voeten, met een beetje meer rust in de kop moet daar toch wat in zitten.
Klopt, maar er is met training progressie in te boeken. Het zal geen Litmanen worden maar op de vleugel hoeft hij sowieso maar een kant op het overzicht te behouden dus dat is ook eerder genoeg om zijn kwaliteiten tot hun recht te laten komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overzicht en de juiste keuzes maken zijn juist heel moeilijk aan te leren. Prima afgeleide van hoe goed een speler is.
Nope. Heeft vooral ook te maken met handelingssnelheid, en dat hangt weer sterk samen met je algemene niveau (zie je op elk niveau trouwens).quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is juist een kwestie van veel herhalen, herhalen en nog eens herhalen.
Snelheid heb je, of niet. Dat kun je alleen optimaliseren.
Redelijke speler voor de bank van een Eredivisie ploeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Echt? Wat moet je daar nou nog mee? Ik had liever Ramaj gehouden en Mannsverk zit ook nog potentieel in.
Genieten. Gruwelijk slecht en defensief voetballen en toch kampioen worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:30 schreef Houniet het volgende:
Wat is dit toch voor een seizoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2,3 miljoen p/j salaris voor een redelijke bankzitter?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Redelijke speler voor de bank van een Eredivisie ploeg.
Scheelt natuurlijk wel of je een hele flank kan bestrijden of dat je maar 25-30 meter hebt waar het in moet gebeuren. Grappige bij deze jongen is dat hij echt een klassieke linksbuiten is, met z'n goeie been aan de zijlijn, op de momenten dat hij aan de andere kant speelt, zoals tegenwoordig iedere buitenspeler eigenlijk moet, begrijpt hij er niets meer van.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik denk dat met de trainers kwaliteiten van Farioli en co er wel muziek in zit. Dat zie je ook met Gaaei die kan niet opeens heel erg goed voetballen. Maar volgens mij wordt een deel van het middenveld en Sutalo verteld wat meer verdedigende rugdekking te geven. En Gaaei zelf zoveel mogelijk als een blind paard naar voren te gaan en voorzetten af te leveren. Als je het allemaal vooraf bespreekt is het best werkbaar.
Zoiets kan ik me bij Forbs ook wel indenken. Geen bal in de voeten, maar achter verdediging dumpen en laat hem maar rennen. En voor hem persoonlijk, rennen, achter alles, je tegenstander, de bal, je moeder, blijven rennen en de bal braaf geven aan iemand die kan voetballen of schieten.
Schiet je alleen niks mee op tegen PEC die met 11 man voor de goal liggen.
Had hij naaktfotos van Sven?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
2,3 miljoen p/j salaris voor een redelijke bankzitter?
Nee alex de snuiver probeert alles de laatste minuut te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Black-Death het volgende:
Zijn die aankopen als officieel trouwens?
Op moment is er een fax reparateur aan de slag. Maak je geen zorgen, Kroes regelt dit wel even. Voor middernacht, iedereen braaf ingeschreven, en speelgerechtigd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Black-Death het volgende:
Duurt wel langquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Black-Death het volgende:
Daar is dus geen excuus voor en dan moet hij gewoon wieberen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
Zou dan de 3de keer zijn dat die de mist ingaat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |