Hij maakt altijd wel leuke video's. Straks even kijken.quote:
Echt? Zo ongeveer de meest gehate man van al die kansloze voetbalwedstrijdvloggers.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij maakt altijd wel leuke video's. Straks even kijken.
Je kan ze ook gewoon niet kijken. Dan hoef je ook niemand te hatenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt? Zo ongeveer de meest gehate man van al die kansloze voetbalwedstrijdvloggers.
Team @:tjacka
Het zal me de reet roesten G ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt? Zo ongeveer de meest gehate man van al die kansloze voetbalwedstrijdvloggers.
Team @:tjacka
Eens. Voor mijn gevoel is nu wel het maximale eruit geperst.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:27 schreef Black-Death het volgende:
Niet verkeerd dat Kroes nog wat heeft weten te slijten. Helaas staat er in de zomer weer een hoop brandhout op de stoep dat terugkomt van verhuur, maar nu scheelt het in elk geval al wat.
Ja precies. Zeker als die fullback er nog bij komt. Linksbuiten ook toegevoegd aan de selectie. Altijd even afwachten wat je precies binnenhaalt, maar het had erger kunnen uitpakken allemaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. Voor mijn gevoel is nu wel het maximale eruit geperst.
Weghorst mag van mij wel vertrekken. Ben er niet enthousiast over.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Brobbey weg in de zomer en kijken naar een normale spits.
Weghorst voor op het bankje.
Die levert nog niet zoveel als dat we gehoopt en gedacht hadden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weghorst mag van mij wel vertrekken. Ben er niet enthousiast over.
toch wel aantal punten aan hem te dankenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die levert nog niet zoveel als dat we gehoopt en gedacht hadden.
Mag ook, hebben wel zo'n figuur nodig af en toe als wisselquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weghorst mag van mij wel vertrekken. Ben er niet enthousiast over.
Hij levert wel ongeveer op wat ik verwacht had. Houthakkersvoetbal. Dat is met de terugkoop van Brobbey en het veel te duur halen van Bergwijn wel een mooi pakketje visieloze aankopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die levert nog niet zoveel als dat we gehoopt en gedacht hadden.
Ze maken daar zich vooral zorgen om een dinosaurusquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
In de Feyenoord- en PSV-topics maakt men zich ernstige zorgen over het uitblijven van versterkingen.
Dit is gespeeld.
Dat laatste is geen reden om hem te houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het heeft even geduurd, maar er is wat op gang gekomen.
Zul je zien dat een Tahirovic ineens de pannen van het dak speelt.
Klopt, wij hebben geen pannen op het dak van de ArenA.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat laatste is geen reden om hem te houden.
Echt? Wat moet je daar nou nog mee? Ik had liever Ramaj gehouden en Mannsverk zit ook nog potentieel in.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die mogen wel blijven. Branco wel met hakken over de sloot.
Uitzonderlijk snelle voeten, met een beetje meer rust in de kop moet daar toch wat in zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Forbs verdient wellicht nog wel een kansje onder Farioli de rest moet je nog "echt" zien te slijten in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |