Ik kan me nog een soortgelijke periode herinneren waar Dick Advocaat dat bij Feyenoord ook wasquote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dick Advocaat Light![]()
![]()
@:Caland
Farioli is een god qua resultaten
Überhaupt denken dat er voetballiefhebbers naar Ajax kijken is kolder. Dat zijn alleen de fans, en dan draait het om resultaten. Ze hoeven Truus uit Londen niet te vermaken.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:22 schreef Sabata het volgende:
het wil er op de een of andere manier niet in dat in club die in de financiële problemen geholpen is daar niet uit kan komen zonder realistisch te handelen.
- Je kan de toppers niet meer betalen dus heb je geen topvoetballers
- Je kan het topsysteem niet spelen want de voetballers die je hebt kunnen dat systeem niet aan
- je kan niet mooi voetballen want iedere tegenstander waar je tegenover komt te staan - op twee na - graaft zich in, pompt lange ballen naar voren en wacht rustig af.
en blijkbaar leeft bij het journaille dat dit allemaal de schuld is van de ploeg die er niet doorheen komt, dat je er met een beetje goede wil toch zo doorheen moet kunnen lopen. full circle terug bij het feit dat je daar de voetballers niet voor hebt. Je moet dus roeien met de riemen die je hebt en als ik eerlijk ben dat doet Ajax prima. Plus dat ze iedereen kwaad krijgen, dus wat is het probleem? deden ze namelijk vroeger ook toen ze alles wonnen
Dit zijn dezelfde mensen die zouden roepen dat we compleet naïef zijn als we aanvallend zouden spelen...quote:Op maandag 3 februari 2025 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Hugo Borst doet ook een duit in het zakje
https://www.ad.nl/voetbal(...)grijselijk~a386d1ad/
Daar is die al!quote:Op zondag 2 februari 2025 17:06 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nu is het wachten op Falentijn dat hij het allemaal weer beter weet.
quote:Neemt niet weg dat zijn gedrag in z'n gezicht is ontploft. Zodanig dat het masker is afgevallen. In een stuiptrekking zoekt Henderson de schuld bij de goed geïnformeerde media door een hoop lawaai te produceren met ongefundeerde beschuldigingen. Iets waarmee hij zichzelf voor de zoveelste keer te kijk zet.
Henderson is niet de persoon die hij graag wil zijn. Hij is een toneelspeler, een slechte ook nog.
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:46 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Gewoon compleet stoppen met aandacht geven. Niet op Huge Borst onzin klikken. Niet delen. Niet eens over nadenken. Geen Telegraaf rotzooi lezen, klikken of wat dan ook. Gewoon compleet negeren.
Geen rondo. Geen van der Vaart en die andere droeftoeters. Complete onzin blackout wat mij betreft.
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:07 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Koffiepauze maar gebruikt om even door FR12 te bladeren.
Dat is geen clickbait lieve Rotterdamse vrind. Dat zijn helaas, zwaar teleurgestelde mensen die een groot talent etaleren mij te vermaken.quote:
Ik ben blij dat je na gisteren toch besloten hebt gewoon hier weer te komen posten! Gezellig!quote:Op maandag 3 februari 2025 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me nog een soortgelijke periode herinneren waar Dick Advocaat dat bij Feyenoord ook was
FR12 is ook een goedlopende rubriek onder Feyenoorders, ik kan je van harte het account bestoffr12 op den twitters aanradenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is geen clickbait lieve Rotterdamse vrind. Dat zijn helaas, zwaar teleurgestelde mensen die een groot talent etaleren mij te vermaken.
En denk, dat deze users op FR12 er ook niet voor betaald krijgen. Zoals bv een Hugo die toch wat biergeld krijgt per regel onzin die hij uit zijn toetsenbord perst.
Vind ik ook makker!quote:Op maandag 3 februari 2025 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je na gisteren toch besloten hebt gewoon hier weer te komen posten! Gezellig!
Echt genieten.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, en het wordt nog mooier als je hoort wat hij 3 seconden voor dat 'nee toch' hoort zeggen.
https://x.com/Prof_Gasselich/status/1886156161038102665
'De wedstrijd die leuk is geworden en pas echt leuk wordt als feyenoord nog die winnende hier maakt, en dan moeten ze wel zorgvuldiger omgaan met een uitbraak zoals zo even. Nu moet feyenoord eerst weer verdedigen als Ajax over de rechterkant door wil komen.. de voorzet is daar.'
![]()
falentijn moet even laten zien dat ze wel betrouwbaar zijn en dat hij op moet komen voor zijn faalvriendje verweij.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Daar is die al!
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-een-toneelspeler
[..]
Al besproken.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:09 schreef Scorpie het volgende:
"Nee toch, nee toch, nee toch. Kenneth Taylor tikt hem binnen"
Dit wordt de slogan van dit seizoen.
Kunnen we dit niet als topicwarning neerzetten voor even?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:09 schreef Scorpie het volgende:
"Nee toch, nee toch, nee toch. Kenneth Taylor tikt hem binnen. Wat is dit toch voor seizoen"
Dit wordt de slogan van dit seizoen.
Tijd dat ze de pen van deze gozer in zijn reet drukken.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Daar is die al!
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-een-toneelspeler
[..]
Toegegeven, radio rijnmond commentaar maakt een Klassieker overwinning altijd compleet.quote:
rechtsback incoming (die kennelijk ook op links kan) https://www.voetbalzone.n(...)/blt4bbaf8cf3fbe430aquote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef Black-Death het volgende:
Nu graag even wat inkomende transfers.
@klaasweetalles zit al klaarquote:Op maandag 3 februari 2025 14:22 schreef KingRoland het volgende:
We wachten op de nieuwe kale en kokkie
Hahahaha kerel zo lekker al 23 keer geluisterd.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, en het wordt nog mooier als je hoort wat hij 3 seconden voor dat 'nee toch' hoort zeggen.
https://x.com/Prof_Gasselich/status/1886156161038102665
'De wedstrijd die leuk is geworden en pas echt leuk wordt als feyenoord nog die winnende hier maakt, en dan moeten ze wel zorgvuldiger omgaan met een uitbraak zoals zo even. Nu moet feyenoord eerst weer verdedigen als Ajax over de rechterkant door wil komen.. de voorzet is daar.'
![]()
Gisteravond 3x, vandaag 5x.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hahahaha kerel zo lekker al 23 keer geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |