die Jay Gorter moet toch ook wel een keer denken wat doe ik hier?quote:
Van wat ik ervan begrijp vindt die zijn rol wel prima. Tegen een mooi salaris inderdaad. Wilde ook niet naar Heerenveen.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die Jay Gorter moet toch ook wel een keer denken wat doe ik hier?
Maar zal wel lekker verdienen
Stukje Owen Wijndal.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrijp vindt die zijn rol wel prima. Tegen een mooi salaris inderdaad. Wilde ook niet naar Heerenveen.
nee das waar, ja je zit dan prima idd als je verder geen ambities hebtquote:Op maandag 3 februari 2025 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrijp vindt die zijn rol wel prima. Tegen een mooi salaris inderdaad. Wilde ook niet naar Heerenveen.
Dat is gewoon een bogarde situatie in zijn chelsea tijd. Die gaat over 3 jaar pas weg vrees ik.quote:
Die rooie is Kale.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
Kale of Kokkie (ik haal die 2 altijd door elkaar, ook omdat ze beiden kaal zijn wat zeer verwarrend is) vindt dat we Ihattaren moeten kopen.
Ben benieuwd wat ie er van kan.quote:
Dat lijkt me wat overdrevenquote:
Nu al met afstand de allerbeste speler in de eredivisie van de afgelopen tien jaar, en KroesGOD regelt dat voor ons.quote:
En er mogen/moeten er nog wel een paar weg hoor ......quote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk minimaal 2de en dan in de zomer nog een paar gerichte versterkingen.
Ja uiteraard maar het is onrealistisch te verwachten dat je van alle rotzooi in 1x afkomt.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En er mogen/moeten er nog wel een paar weg hoor ......
Geen idee wat hij vangt maar zo verschrikkelijk vind ik 'm nou ook weer niet spelen dit seizoen.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bogarde situatie in zijn chelsea tijd. Die gaat over 3 jaar pas weg vrees ik.
Kon ook niet zo gek veel fout doen in die 20 minuutjesquote:Op maandag 3 februari 2025 20:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen idee wat hij vangt maar zo verschrikkelijk vind ik 'm nou ook weer niet spelen dit seizoen.
We moeten echt eens in een kringgesprek wat doen aan deze negativiteit van jou hoor.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kon ook niet zo gek veel fout doen in die 20 minuutjes
daar betaal ik al een professional voorquote:Op maandag 3 februari 2025 20:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
We moeten echt eens in een kringgesprek wat doen aan deze negativiteit van jou hoor.
We zijn nog niet eens halverwege de renovatie lijkt me.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef TornadoDK het volgende:
Reservekeeper kunnen verkopen, akpom weg, Rensch nog wat geld voor gekregen en een nog wat overbodige spelers kunnen verhuren.
Linksbuiten gehaald, rechtsback en reserve keeper.
Vooral even afwachten hoe die rechtsback het gaat doen maar al met al prima transferwindow.
Hopelijk minimaal 2de en dan in de zomer nog een paar gerichte versterkingen.
Heeft dit seizoen wel echt stappen gemaakt, zeker de laatste maanden. Al komt dit bedrag wel uit het niets.. wel aardige transferperiode voor Twente met 2 spelers die ze van Ajax hebben gehaald en nu voor een veelvoud weer verkopen in vrij korte tijd.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zou wel beter presteren in een team waar enig tactisch idee achter zit.
Maar wat was hij slecht zeg vorig jaar. Goede transfer voor Twente.
ja dat verlies moet je maar gewoon nemen. Je moet gewoon van dit soort spelers af, salarishuis zegt ook dank je wel met dit soort verkopenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef Black-Death het volgende:
Meh jong goed nieuws
Edit; wel 5 mio verlies op Tahirovic pfff
Klopt, ben ook blij hiermeequote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat verlies moet je maar gewoon nemen. Je moet gewoon van dit soort spelers af, salarishuis zegt ook dank je wel met dit soort verkopen
ja van salah eddine als dat doorgaatquote:Op maandag 3 februari 2025 21:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, ben ook blij hiermee
Hopelijk nog wat doorverkooppercentages
Zag vandaag ook nog ergens iets waar we een miljoen kregen met een doorverkooppercentage.
Ja, bij Salah-Eddine, hetzelfde bedrag waarvoor hij afgelopen zomer verkocht isquote:Op maandag 3 februari 2025 21:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, ben ook blij hiermee
Hopelijk nog wat doorverkooppercentages
Zag vandaag ook nog ergens iets waar we een miljoen kregen met een doorverkooppercentage.
Ohja. Maar denk dat die te laat isquote:Op maandag 3 februari 2025 21:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja van salah eddine als dat doorgaat
Fixedquote:Op maandag 3 februari 2025 22:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
avila ook. Veel wel tijdelijk helaas
Rekening sturen naar Sven uit Dort.. mund in dit gevalquote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef Black-Death het volgende:
Meh jong goed nieuws
Edit; wel 5 mio verlies op Tahirovic pfff
hoezo?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
deze mensen mogen van mij van de tribune afvallen
Hij maakt altijd wel leuke video's. Straks even kijken.quote:
Echt? Zo ongeveer de meest gehate man van al die kansloze voetbalwedstrijdvloggers.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij maakt altijd wel leuke video's. Straks even kijken.
Je kan ze ook gewoon niet kijken. Dan hoef je ook niemand te hatenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt? Zo ongeveer de meest gehate man van al die kansloze voetbalwedstrijdvloggers.
Team @:tjacka
Het zal me de reet roesten G ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt? Zo ongeveer de meest gehate man van al die kansloze voetbalwedstrijdvloggers.
Team @:tjacka
Eens. Voor mijn gevoel is nu wel het maximale eruit geperst.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:27 schreef Black-Death het volgende:
Niet verkeerd dat Kroes nog wat heeft weten te slijten. Helaas staat er in de zomer weer een hoop brandhout op de stoep dat terugkomt van verhuur, maar nu scheelt het in elk geval al wat.
Ja precies. Zeker als die fullback er nog bij komt. Linksbuiten ook toegevoegd aan de selectie. Altijd even afwachten wat je precies binnenhaalt, maar het had erger kunnen uitpakken allemaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. Voor mijn gevoel is nu wel het maximale eruit geperst.
Weghorst mag van mij wel vertrekken. Ben er niet enthousiast over.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Brobbey weg in de zomer en kijken naar een normale spits.
Weghorst voor op het bankje.
Die levert nog niet zoveel als dat we gehoopt en gedacht hadden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weghorst mag van mij wel vertrekken. Ben er niet enthousiast over.
toch wel aantal punten aan hem te dankenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die levert nog niet zoveel als dat we gehoopt en gedacht hadden.
Mag ook, hebben wel zo'n figuur nodig af en toe als wisselquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weghorst mag van mij wel vertrekken. Ben er niet enthousiast over.
Hij levert wel ongeveer op wat ik verwacht had. Houthakkersvoetbal. Dat is met de terugkoop van Brobbey en het veel te duur halen van Bergwijn wel een mooi pakketje visieloze aankopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die levert nog niet zoveel als dat we gehoopt en gedacht hadden.
Ze maken daar zich vooral zorgen om een dinosaurusquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
In de Feyenoord- en PSV-topics maakt men zich ernstige zorgen over het uitblijven van versterkingen.
Dit is gespeeld.
Dat laatste is geen reden om hem te houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het heeft even geduurd, maar er is wat op gang gekomen.
Zul je zien dat een Tahirovic ineens de pannen van het dak speelt.
Klopt, wij hebben geen pannen op het dak van de ArenA.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat laatste is geen reden om hem te houden.
Echt? Wat moet je daar nou nog mee? Ik had liever Ramaj gehouden en Mannsverk zit ook nog potentieel in.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die mogen wel blijven. Branco wel met hakken over de sloot.
Uitzonderlijk snelle voeten, met een beetje meer rust in de kop moet daar toch wat in zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Forbs verdient wellicht nog wel een kansje onder Farioli de rest moet je nog "echt" zien te slijten in de zomer.
Beter of slechter dan Younes?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uitzonderlijk snelle voeten, met een beetje meer rust in de kop moet daar toch wat in zitten.
Tjonge, dat is alweer even geleden. Overzicht en de juiste keuzes maken is beter aan te leren dan snelheid en snellle voeten, dus in die zin zie ik wel potentie, meer dan in Boerrigter.quote:
Overzicht en de juiste keuzes maken zijn juist heel moeilijk aan te leren. Prima afgeleide van hoe goed een speler is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Tjonge, dat is alweer even geleden. Overzicht en de juiste keuzes maken is beter aan te leren dan snelheid en snellle voeten, dus in die zin zie ik wel potentie, meer dan in Boerrigter.
Dat is juist een kwestie van veel herhalen, herhalen en nog eens herhalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overzicht en de juiste keuzes maken zijn juist heel moeilijk aan te leren. Prima afgeleide van hoe goed een speler is.
Ook nog wel erg jong.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uitzonderlijk snelle voeten, met een beetje meer rust in de kop moet daar toch wat in zitten.
Klopt, maar er is met training progressie in te boeken. Het zal geen Litmanen worden maar op de vleugel hoeft hij sowieso maar een kant op het overzicht te behouden dus dat is ook eerder genoeg om zijn kwaliteiten tot hun recht te laten komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overzicht en de juiste keuzes maken zijn juist heel moeilijk aan te leren. Prima afgeleide van hoe goed een speler is.
Nope. Heeft vooral ook te maken met handelingssnelheid, en dat hangt weer sterk samen met je algemene niveau (zie je op elk niveau trouwens).quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is juist een kwestie van veel herhalen, herhalen en nog eens herhalen.
Snelheid heb je, of niet. Dat kun je alleen optimaliseren.
Redelijke speler voor de bank van een Eredivisie ploeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Echt? Wat moet je daar nou nog mee? Ik had liever Ramaj gehouden en Mannsverk zit ook nog potentieel in.
Genieten. Gruwelijk slecht en defensief voetballen en toch kampioen worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:30 schreef Houniet het volgende:
Wat is dit toch voor een seizoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2,3 miljoen p/j salaris voor een redelijke bankzitter?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Redelijke speler voor de bank van een Eredivisie ploeg.
Scheelt natuurlijk wel of je een hele flank kan bestrijden of dat je maar 25-30 meter hebt waar het in moet gebeuren. Grappige bij deze jongen is dat hij echt een klassieke linksbuiten is, met z'n goeie been aan de zijlijn, op de momenten dat hij aan de andere kant speelt, zoals tegenwoordig iedere buitenspeler eigenlijk moet, begrijpt hij er niets meer van.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik denk dat met de trainers kwaliteiten van Farioli en co er wel muziek in zit. Dat zie je ook met Gaaei die kan niet opeens heel erg goed voetballen. Maar volgens mij wordt een deel van het middenveld en Sutalo verteld wat meer verdedigende rugdekking te geven. En Gaaei zelf zoveel mogelijk als een blind paard naar voren te gaan en voorzetten af te leveren. Als je het allemaal vooraf bespreekt is het best werkbaar.
Zoiets kan ik me bij Forbs ook wel indenken. Geen bal in de voeten, maar achter verdediging dumpen en laat hem maar rennen. En voor hem persoonlijk, rennen, achter alles, je tegenstander, de bal, je moeder, blijven rennen en de bal braaf geven aan iemand die kan voetballen of schieten.
Schiet je alleen niks mee op tegen PEC die met 11 man voor de goal liggen.
Had hij naaktfotos van Sven?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
2,3 miljoen p/j salaris voor een redelijke bankzitter?
Nee alex de snuiver probeert alles de laatste minuut te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Black-Death het volgende:
Zijn die aankopen als officieel trouwens?
Op moment is er een fax reparateur aan de slag. Maak je geen zorgen, Kroes regelt dit wel even. Voor middernacht, iedereen braaf ingeschreven, en speelgerechtigd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Black-Death het volgende:
Duurt wel langquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Black-Death het volgende:
Daar is dus geen excuus voor en dan moet hij gewoon wieberen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
Zou dan de 3de keer zijn dat die de mist ingaat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |