En hij houdt wrs Bounida binnenboord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef manny het volgende:
Los even van dat gezeik med die deadlines, daar moet Ajax intern echt aan de bak. Maar Kroes en team werken gestaag aan opruimen puinhoop en verminderen loonkosten. En laten we niet vergeten dat hij / ze besloten hebben om het risiko met Farioli te nemen.
Kroes kan de markt ook niet veranderen, geeft geen rare interviews, houdt de boel intern aardig op orde (heb het idee dat bijv scouting veel meer betrokken wordt dan de vorige 2 seizoenen).
Voor wat het waard is, dit is wel hun beste speler.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:11 schreef Ramboetan het volgende:
Een back van veruit de meest gepasseerde verdediging van de la liga. Back up materiaal dus. Laat Hato en Gaaei lekker in de basis.
Waarom laten ze die gaan in de winterstop voor 3 mio?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, dit is wel hun beste speler.
Echt geen idee. Maar als ik de fora's zo lees is dat echt het verhaal.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom laten ze die gaan in de winterstop voor 3 mio?
Als Ajax aanklopt is het natuurlijk onmogelijk om zo'n speler nog te houden. Die zullen wel bereid geweest zijn wat water bij de wijn te doen om die jongen zijn droom waar te kunnen maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoordquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Ajax aanklopt is het natuurlijk onmogelijk om zo'n speler nog te houden. Die zullen wel bereid geweest zijn wat water bij de wijn te doen om die jongen zijn droom waar te kunnen maken.
Was die linksvoor niet hun beste speler?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, dit is wel hun beste speler.
Omdat ze al zo goed als gedegradeerd zijn, zelfde verhaal als met Moro. Waarschijnlijk ook clausules in het contract voor degradatie dus wil je er nog iets voor krijgen dan moet het nu.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Al met al een goede transferperiode denk ik inderdaad. Rensch zou toch al de deur uitlopen en je bent van een hoop balast af van spelers die toch uiteindelijk niet zouden voldoen. De enige die ik enigszins betreur qua vertrek is Ramaj maar ik snap wel waarom daar nu voor is gekozen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:42 schreef Mestreech1990 het volgende:
De selectie is eindelijk in balans. Complimenten voor het technisch orgaan! Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat verhouden tot het spel op het veld. Vooral tegen de mindere tegenstanders op papier. Je mist nog steeds creativiteit en handelingssnelheid op het middenveld (uitdaging voor komende zomer..).
Wat is dit toch voor een seizoen!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Klassieker gewonnen. Deadline day zonder drama achter de rug. Midweeks een keertje vrij. Dat wordt heerlijk achterover leunen en kijken hoe vanavond de vlam in de pan slaat in Eindhoven of Rotterdam.
Vorig jaar was het hier toch ook superdruk? Alleen wat andere types. (Hallo @Caland)quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:00 schreef PSVCL het volgende:
Dit topic leeft weer, zou ajax na bijna 600 dagen weer eens bovenaan staan?
Ik heb hier gisteren nog gepost vriendelijke vriendquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:04 schreef GGMM het volgende:
Oh ja @:caland al een tijdje niet gezien
Hoop maar dat het goed met hem gaat
Of ze vinden hem goed genoeg om volgend seizoen de gaten die gaan ontstaan op het middenveld te dichten en/of ze denken dat hij meer waard is dan die gelimiteerde transfersom.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap trouwens het terughalen van Regeer niet, maar dat terzijde.
Nee. Ajax staat tweede.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:00 schreef PSVCL het volgende:
Dit topic leeft weer, zou ajax na bijna 600 dagen weer eens bovenaan staan?
Dit soort mensen wil ik zo ver mogelijk vandaan blijven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:56 schreef RipCity het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"Kom op Boys" "scherp blijven boys" "We doen het samen boys"
Wat een gelul van die makkelieEn hele tijd dat getetter in je oor. Rotbaan.
Toen was dit topic een verzamelplek voor trolls waar niets aan werd gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar was het hier toch ook superdruk? Alleen wat andere types. (Hallo @:caland)
die kan meer dan onze branco denk ik. Em toch wat middenvelders weg ondertussen. Niet het niveau waar je uiteindelijk naartoe wilt maar voor nu wellicht wel prima.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:25 schreef Scorpie het volgende:
Op de valreep heeft Kroes toch wat weten te fixen in de selectie. Nu maar even kijken of die rechtsback er wat van kan.
Ik snap trouwens het terughalen van Regeer niet, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |