SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me amice, kan je de vraag nog 1 keer stellen?quote:Op maandag 3 februari 2025 09:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Onlogisch Je hebt nog geen antwoord op mijn vraag gegeven
Ik was een beetje inspiratieloos. Ik heb de TT voor je aangepast.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:43 schreef Red_85 het volgende:
Zonde. Hadden we de kans even om feyenoorders hier te jennen door " '90+4 2-1 " in de tt te zetten.
Waarom die man niet in een gesloten instelling zit is me echt een raadsel.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn dit toch heerlijke maandagochtenden na zo'n topweekend. Zure reacties bij sommige analisten, een zure column van Van Hanegem. Genieten
Waar is @atypisch?quote:Op maandag 3 februari 2025 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het spijt me amice, kan je de vraag nog 1 keer stellen?
Super! Dank man!!!quote:Op maandag 3 februari 2025 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was een beetje inspiratieloos. Ik heb de TT voor je aangepast.
Wat vind jij van het gekozen platvorm van Willem, @GGMM ?quote:Op maandag 3 februari 2025 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat ze hem nog een platvorm geven. Wat een onzin kan die man uitkramen.
Ik heb geen idee. Ik denk dat hij aan het genieten is van zijn Bitcoin. Hoewel dat weinig reden tot vreugde is, als je de koersen vandaag ziet.quote:
bijkopen @Wereldgozerquote:Op maandag 3 februari 2025 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik denk dat hij aan het genieten is van zijn Bitcoin. Hoewel dat weinig reden tot vreugde is, als je de koersen vandaag ziet.
@onlogisch had gehoopt dat deze blunder van jewelste in de vergetelheid zou blijven, doordat het de laatste post van het vorige topic was, maar helaas.quote:
Ik zie dat forum moderator @onlogisch de honneurs ruimschoots heeft waargenomenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:54 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis de wekelijkse maandag-grap in dit topic van @:Caland nu wel.
Ik heb respect voor de man maar hij is echt zuurder dan Valentijn en Mike.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Seniele Willem heeft ook een mening hoor
Buy the dip!quote:Op maandag 3 februari 2025 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik denk dat hij aan het genieten is van zijn Bitcoin. Hoewel dat weinig reden tot vreugde is, als je de koersen vandaag ziet.
Ach, dan was het rood geweest en een vrije trap. Ook primaquote:Op maandag 3 februari 2025 10:13 schreef Houniet het volgende:
Het was toch helemaal geen penalty man. Gelukkig hebben we op de normale manier gewonnen.
Nee het was rood.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:13 schreef Houniet het volgende:
Het was toch helemaal geen penalty man. Gelukkig hebben we op de normale manier gewonnen.
vrij naar Pisa: Willem loopt vaak voor Joker. hijgend als een paard krijgt hij weer de gele kaart hij begrijpt het niet. geen gevoel voor de bal, ben je mal.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Seniele Willem heeft ook een mening hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |