SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De TT is helemaal accoord
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ben toen in de auto gaan zitten en tegen de deur geschopt.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:35 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Oooh dat heb ik ook wel eens gehad, dat ik het voorportier niet open kreeg. Achter wel, dus toen ben ik over de stoel heen geklommen en de auto aangezet om warm te worden. En ook wel eens dat de schuurdeur dichtgevroren zat, kon ik niet bij mn fiets
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja, ik klikte ook al op nieuw deelquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker punkten erbijquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doet me denken aan toen ik aan het re-integreren was bij een kringloopwinkel.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg dat je uitgegleden bent (dat je uitgleed en op de bank belande is een ander verhaal) en dat je daardoor onmogelijk naar werk kan komen.
Of gebruik de smoes van mijn collega: mijn hele auto zit dichtgevroren, ik krijg het zelfs met anti vries niet open!
De eigenaar kocht allemaal zooi op in andere kringloopwinkels en ik moest het dan weer repareren en schoonmaken enzo. Kerel was zo krenterig als de pest, er was geen verwarming daar.
's Winters was mijn werkplek zelfs zo koud dat als ik Glassex gebruikte om dingen schoon te maken, dat het als ijzel op de meubeltjes neerdwarrelde.
Uiteindelijk heeft hij wel een verwarming gekocht die op diesel liep.
Zat je daar de hele tijd in de dieseldampen fijnstof in te ademen enzo, maar je vroor tenminste niet dood.![]()
Ja dat probeerde ik ook eerst, maar het moest echt eerst opgewarmd worden. Ach, was wel leuke ochtendgymnastiek, zo door de auto klimmenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben toen in de auto gaan zitten en tegen de deur geschopt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: