Je top 100 doet het niet meerquote:
Wel toch? Alleen het plaatje niet meer.quote:
404 - Page Not Foundquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel toch? Alleen het plaatje niet meer.Maar dat kan ik denk ik niet meer veranderen. Hij kan trouwens wel geupdate worden, die link, volgens mij heb ik in 2024 ook een top 100 gepost.
Dat is de link naar mijn Last.fm account, die is idd kapot. Je moet die er rechts naast klikken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:58 schreef mitt het volgende:
[..]
404 - Page Not Found
Whoops! Sorry, but this page doesn't exist.
Why not use the links above or search to find what you're looking for? Alternatively, you could go back to where you were or start again from the home page.
Rip
Ohja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is de link naar mijn Last.fm account, die is idd kapot. Je moet die er rechts naast klikken.
Mooi lijstje. Wel tijd voor een updatequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:00 schreef Felagund het volgende:
Kapotte link is nu verwijderd, bedankt voor de herinnering.
Felagund in MUZ / [Doe mee!] De FOK! album top 100 aller tijden, editie 2024quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:16 schreef mitt het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Wel tijd voor een update
Nice, zal 'm later even checkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Felagund in MUZ / [Doe mee!] De FOK! album top 100 aller tijden, editie 2024Staat er nu ook in het profiel.
Te vroeg wakker worden (een uur geleden)quote:
De mini besloot ons ook om 5.55 wakker te maken. Gisteren nog flinke koorts, vanmorgen iets teveel energie voor het tijdstipquote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Te vroeg wakker worden (een uur geleden)
Héél veel sport kijken.quote:
Hier ook een die niet later dan 6u wakker wordt. En dan zijn we nog tevredenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:02 schreef franklop het volgende:
[..]
De mini besloot ons ook om 5.55 wakker te maken. Gisteren nog flinke koorts, vanmorgen iets teveel energie voor het tijdstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |