Zeker.quote:
Tweede pagina binnen een week. Dat ik dit nog mocht meemakenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:46 schreef mitt het volgende:
[..]
Zeker.
Maar dat gaat natuurlijk niet werken
Je kan Milaan wel overslaan, gaat dit niet meer overtreffen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Tweede pagina binnen een week. Dat ik dit nog mocht meemaken
Jij doet niet aan ochtenden hequote:
Ik moet maandag naar kantoor, maar ga de wekker wel extra vroeg zetten om te kijken. Wel uitgesteld dan, anders ben ik echt een zombie, maar beter dan niks.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:41 schreef tong80 het volgende:
Wie kijkt morgen ook Superbowl ? Vlak ervoor een briljante film op de BBC. Blue velvet.
Daar heb ik weinig mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:41 schreef tong80 het volgende:
Wie kijkt morgen ook Superbowl ? Vlak ervoor een briljante film op de BBC. Blue velvet.
Ik weet door m'n gezondheid nooit of ik het trek. Ik hoop het.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet maandag naar kantoor, maar ga de wekker wel extra vroeg zetten om te kijken. Wel uitgesteld dan, anders ben ik echt een zombie, maar beter dan niks.
Jeffrey Beaumont (Kyle MacLachlan) vindt op een dag een afgesneden oor. Nog voordat hij het zelf beseft, betekent dit het begin van een bloedstollende en verontrustende thriller waarin hij helemaal wordt meegesleurd. Het verhaal ontrafelt zich rond een emotioneel gestoorde nachtclubzangeres (Isabella Rossellini) en een aan drugs verslaafde, levensgevaarlijke sadist (Dennis Hopper). Hoe dieper Beaumont in de problemen raakt, hoe meer hij geobsedeerd raakt door de donkere onderwereld waarin hij is beland.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig mee.
Waar gaat Blue Velvet over?
Goedemorgenquote:
Kleinzusje in de ochtendquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |