Lekker man.quote:
Schaatsen (2x)quote:
Leuk hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Schaatsen (2x)
Shorttrack
IJshockey
Super leukquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Schaatsen (2x)
Shorttrack
IJshockey
Welke afstanden?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Schaatsen (2x)
Shorttrack
IJshockey
Goedemiddag!quote:
Klinkt leuk, nog andere dingen gepland?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Schaatsen (2x)
Shorttrack
IJshockey
De vrijdag en grootste deel van zaterdag de stad in. Verder nog afhankelijk of we gaan vliegen of rijdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klinkt leuk, nog andere dingen gepland?
5000 vr en 500m m (met de Q van TP)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Welke afstanden?
Ik ga naar de 10 kilometer, helaas (nog) niet voor de 1000.
Zeker.quote:
Tweede pagina binnen een week. Dat ik dit nog mocht meemakenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:46 schreef mitt het volgende:
[..]
Zeker.
Maar dat gaat natuurlijk niet werken
Je kan Milaan wel overslaan, gaat dit niet meer overtreffen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Tweede pagina binnen een week. Dat ik dit nog mocht meemaken
Jij doet niet aan ochtenden hequote:
Ik moet maandag naar kantoor, maar ga de wekker wel extra vroeg zetten om te kijken. Wel uitgesteld dan, anders ben ik echt een zombie, maar beter dan niks.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:41 schreef tong80 het volgende:
Wie kijkt morgen ook Superbowl ? Vlak ervoor een briljante film op de BBC. Blue velvet.
Daar heb ik weinig mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:41 schreef tong80 het volgende:
Wie kijkt morgen ook Superbowl ? Vlak ervoor een briljante film op de BBC. Blue velvet.
Ik weet door m'n gezondheid nooit of ik het trek. Ik hoop het.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet maandag naar kantoor, maar ga de wekker wel extra vroeg zetten om te kijken. Wel uitgesteld dan, anders ben ik echt een zombie, maar beter dan niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |