SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zie hem ook best vaak rustig zitten, hij staat niet 24/7 aanquote:Op zondag 2 februari 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:
Deze Wicky is 1 uur per dag prima.
Kom ik niet meer bij.
24 uur zou ik niet trekken.
De drama vanmiddag en vanavond viel erg tegen.. weltrustenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Oogjes dicht snaveltjes toe
Ik voorspel morgen drama waarom Jeff nog niet in bed ligt
yes exactquote:Op zondag 2 februari 2025 23:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waar komt die opeens vandaan, zat zeker bij Jeff en Keanu?
ja ik ben best aan het genieten, oh lekker drome van allemaal lekkersquote:
Ja preciesquote:Op zondag 2 februari 2025 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik ben best aan het genieten, oh lekker drome van allemaal lekkers
mijn zakje met dropjes is al opquote:Op zondag 2 februari 2025 23:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Moet me inhouden niet naar beneden te gaan om iets eetbaars
Hahahaquote:Op zondag 2 februari 2025 23:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mijn zakje met dropjes is al op![]()
Hij wordt nu een beetje in de maling genomen door de anderenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:59 schreef marky het volgende:
Axel gaat wel beetje naast zijn schoenen lopen.
Voelt zich de popi man nu Eva en Jane aan zijn zijde hangenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:59 schreef marky het volgende:
Axel gaat wel beetje naast zijn schoenen lopen.
Ze zijn ook gewoon leuk met z’n vierenquote:Op maandag 3 februari 2025 00:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Voelt zich de popu man nu Eva en Jane aan zijn zijde hangen
Tot wanneer Elsa aan een nieuwe monoloog begintquote:Op maandag 3 februari 2025 00:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon leuk met z’n vieren
Haar verhalen zijn ook best veel ik, ik, ikquote:Op maandag 3 februari 2025 00:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tot wanneer Elsa aan een nieuwe monoloog begint
De slaapkamer waar de 4 dames liggen is de bruidssuite was dus ook zo aangekleed met kaarsjes rozenblaadjes etc.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:20 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Het zijn wel rommelige slaapplekken. Kleine bedden tegen elkaar.
In de dames slaapkamer liggen ballonnen en op een tafeltje iets wat ik omschrijf als rozenblaadjes? en er branden kaarsjes. Geen echte natuurlijk maar van die led dingen op batterijen.
Hoe komen ze daar aan?
Van het etentje? Ze mochten toch niks mee nemen?
Bruidsuite?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De slaapkamer waar de 4 dames liggen is de bruidssuite was dus ook zo aangekleed met kaarsjes rozenblaadjes etc.
Nee om te vieren dat ze deze week verder gaan als voor duo’s Sharice en Eva mochten als DM:ers nog een duo kiezen en hebben voor Nilena en Elsa gekozen.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bruidsuite?
Dat heb ik helemaal gemist. Voor wie. Gaat er iemand trouwen?
Niet iedereen heeft een kastquote:Op maandag 3 februari 2025 07:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Die slaapkamers zijn wel echt chaos he. Andere jaren was BB daar streng op, mochten er geen dingen hangen en zo, want dat belemmerde het zicht van de camera's. Nu lijkt het wel een hostel.
Zijn heaters onder dat afdakquote:Op maandag 3 februari 2025 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Sta je dan bij -3 te wachten tot je kunt douchen.
Voor het echte camping gevoelquote:Op maandag 3 februari 2025 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Sta je dan bij -3 te wachten tot je kunt douchen.
Voor zover ik kon zien liepen Elsa en Milena voorop en waren er als eerste.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Erl iepen er al veel naar de douche als eerste Charice en Eva maar Elsa en Milena gaan eerst.
Ik snap er geen bal van.
ieuw...Jolien ligt er ook weer bij. En groot in beeld.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Het prinsje blijft nog even liggen.
[ afbeelding ]
2 bedden, maar tegen elkaar aangeschoven.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Liggen Jolien en die aartsgriezel in 1 bed..?
quote:Op maandag 3 februari 2025 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Iedereen heeft een bed sinds zaterdag.
Oh gemist, klusweekend gehad in de kinderkamer to bequote:
Thnx.... ieuwww...quote:Op maandag 3 februari 2025 08:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
2 bedden, maar tegen elkaar aangeschoven.
Is tweepersoonsbed en Jeffrey heeft een eigen 1 persoonsbedquote:Op maandag 3 februari 2025 08:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
2 bedden, maar tegen elkaar aangeschoven.
Foutje... hiquote:Op maandag 3 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vergeet steeds wie met wie een duo is.
Matt met Jane. Die douchen nu dus niet want ik zie Matt in bed liggen.
En Jeffrey en Jordy.
Die douchen ook niet want Jeff bleef liggen.
En Jolien met Axel. Maar ik zag Axel bij de douche en Jolien lag nog bij Jeff.
Ik haat chaos
Nee, Jordy/Jeff, Matt/Jane.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Matt en Jane zijn geen duo
Jordy en Jane zijn een duo als ik het goed gelezen heb...
Jordy is nu met Jeff...quote:Op maandag 3 februari 2025 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Matt en Jane zijn geen duo
Jordy en Jane zijn een duo als ik het goed gelezen heb...
Omg, ik ben helemaal de weg kwijt... dat heb je als je een dagje niet kijkt...quote:
Die Eva is typisch een mean girl. Verwend kreng. Ik begrijp niet wat ze daar doet.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik krijg een error van die stem van Eva zo 's ochtends vroeg.
quote:Op maandag 3 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vergeet steeds wie met wie een duo is.
Matt met Jane. Die douchen nu dus niet want ik zie Matt in bed liggen.
En Jeffrey en Jordy.
Die douchen ook niet want Jeff bleef liggen.
En Jolien met Axel. Maar ik zag Axel bij de douche en Jolien lag nog bij Jeff.
Ik haat chaos
nee op de basisschool heet het rekenenquote:Op maandag 3 februari 2025 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva : Bij ons heb je rekenen en wiskunde. Rekenen is een hoofdvak.
DavidS : Bij ons heb je alleen wiskunde ....
Het klopt wel wat Eva zegt, maar alleen op vmbo-k, b, en ... denk ik.
Ze vond wiskunde ook makkelijker dan rekenen....quote:Op maandag 3 februari 2025 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee op de basisschool heet het rekenen
op VMBO heb je gewoon wiskunde
Dat is in ieder geval zoals BB het bedoeld heeft.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat ze alleen s'avonds warm gaan eten en dan s'ochtends en lunch slob?
Nou ben benieuwd... wordt vervolgd..quote:Op maandag 3 februari 2025 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval zoals BB het bedoeld heeft.
De SV schrijvers doen giga goed hun werk.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omg, ik ben helemaal de weg kwijt... dat heb je als je een dagje niet kijkt...
What does it mean? Waar komt het vandaan?quote:Op maandag 3 februari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo noemt ze zichzelf toch
of Top Dog?
i dunnoquote:Op maandag 3 februari 2025 09:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
What does it mean? Waar komt het vandaan?
zit te denkenquote:
Als hij West-Vlaams gaat praten hebben wij het ook zwaar!quote:Op maandag 3 februari 2025 09:08 schreef greysbones het volgende:
Pootje heeft het zwaar
huffend en puffend buiten met sharice
plaat vlaams
BB schakelde ook snel weer terugquote:Op maandag 3 februari 2025 09:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als hij West-Vlaams gaat praten hebben wij het ook zwaar!
ChatGPT zegt er dit over:quote:Op maandag 3 februari 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit te denken
Top Dog is iets wat bepaalde groepen onder elkaar wel eens zeggen (rap gerelateerd, top dog,, de beste?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ChatGPT zegt er dit over:volgens mij was het inderdaad begonnen toen Jane en Axel aan het houthakken warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.top dog woef woef
Maar ik weet dit niet zeker.
het is maar goed dat er iemand is die dit in de gaten houdt.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
Elsa is weer bang dat het mis gaat met het eten
weer druk aan het bepalen wie wat eet
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Belgisch sims gelul tussen Pootje en Charice..
Halve woorden en tussengeluiden..
Ik weet het ook niet zeker, had het idee bij Elsa..quote:Op maandag 3 februari 2025 09:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
What does it mean? Waar komt het vandaan?
nee gewoon slobquote:
Ik had zo de dekens er vanaf getrokken. Of mag dat niet meer tegenwoordig?quote:Op maandag 3 februari 2025 09:27 schreef Roxiebb het volgende:
Pootje heeft deze nacht last gehad van langdurig gelebber van Jol en Jef. Hopelijk zegt hij dat ook tegen hen. Ook David S heeft hen bezig gehoord.
Heeft die maar Jolien zei dat hij zich daar teveel op focust en dat die dat niet moest doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:27 schreef Roxiebb het volgende:
Pootje heeft deze nacht last gehad van langdurig gelebber van Jol en Jef. Hopelijk zegt hij dat ook tegen hen. Ook David S heeft hen bezig gehoord.
Zeggen anderenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
Chocopasta door de havermout. Dat is vies. Waarom denken ze dat dat lekker is?
je kunt havermout kopen met choco erdoorquote:Op maandag 3 februari 2025 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
Chocopasta door de havermout. Dat is vies. Waarom denken ze dat dat lekker is?
jordy heeft de telefoon opgenomen gisteren en moest ruilenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:36 schreef Lillfex het volgende:
Hebben ze nu weer andere koppels moeten vormen dan? Dan klopt mijn antwoord niet van Jordy Matheus
Havermout dat je droog eet waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt havermout kopen met choco erdoor
niks mis mee
Jordy kreeg gister telefoon en moest van partner wisselen. Hij koos voor Jeffrey en nu is Jane met Mattheüsquote:Op maandag 3 februari 2025 09:36 schreef Lillfex het volgende:
Hebben ze nu weer andere koppels moeten vormen dan? Dan klopt mijn antwoord niet van Jordy Matheus
Dat wist ik dus niet dus BB heeft het weer naar zijn hand gezetquote:Op maandag 3 februari 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy heeft de telefoon opgenomen gisteren en moest ruilen
is nu met Jeff
en Matt dus met Jane
ik denk dat BB Jane in bescherming heeft genomen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet dus BB heeft het weer naar zijn hand gezet
niks mis meequote:Op maandag 3 februari 2025 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Havermout dat je droog eet waarschijnlijk.
Toch niet om te koken?
Ik denk het en als Jeffrey op de bank komt Jordy ernaast staan BB is niet gek ( tenminste zo denk ik erover)quote:Op maandag 3 februari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat BB Jane in bescherming heeft genomen.
Lekker makkelijk gezegd, dus een snurker kan ook zeggen dat een ander zich daar niet op moet focussen. Klef en bef hebben gewoon schijt aan de restquote:Op maandag 3 februari 2025 09:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Heeft die maar Jolien zei dat hij zich daar teveel op focust en dat die dat niet moest doen.
Foute gozers worden bewaard, maar zullen uiteindelijk nooit winnen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik denk het en als Jeffrey op de bank komt Jordy ernaast staan BB is niet gek ( tenminste zo denk ik erover)
Jordy mocht zelf kiezen met wie hij wilde ruilen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat BB Jane in bescherming heeft genomen.
De manier zoals hij praat, ik kan daar slecht tegenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:28 schreef greysbones het volgende:
ik ga echt slecht op dat monotone geluid van Keanu
Ja ik zou koppels die tevreden waren niet uitelkaar halen maar Jordy graaft nu zijn eigen graf denk ik. ( net wat ik zeg Mijn gedachten)quote:Op maandag 3 februari 2025 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy mocht zelf kiezen met wie hij wilde ruilen.
Hij vertelde dat iedereen wel tevreden was met zijn duopartner alleen Jane en Jeffrey niet. Daarom heeft hij met hun geruild.
Jeffrey verliest van zowel Jordy als Jane.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Foute gozers worden bewaard, maar zullen uiteindelijk nooit winnen.
Maar als ze op de bank komen wel met zijn tweetjes denk ikquote:Op maandag 3 februari 2025 09:47 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Jeffrey verliest van zowel Jordy als Jane.
of de waterleidingen bevriezen nuquote:Op maandag 3 februari 2025 09:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Idioot dat die keuken nog steeds aan de ketting ligt. Als die leiding van het aanrecht niet eens wordt doorgespoeld om de twee weken is er kans op legionella
jane zit ook alleen op de bankquote:Op maandag 3 februari 2025 09:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar als ze op de bank komen wel met zijn tweetjes denk ik
Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
of de waterleidingen bevriezen nu
Ik begrijp die actie nog steeds niet, ik hen de indruk dat BB dit aangestuurd heeft om Jeff te ontzien, die moet valentijnsdag halen ivm stelletje met Jolienquote:Op maandag 3 februari 2025 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij vertelde dat iedereen wel tevreden was met zijn duopartner alleen Jane en Jeffrey niet. Daarom heeft hij met hun geruild.
Zou wel leuk zijn als een van de twee op valentijnsdag exit gaat 😈quote:Op maandag 3 februari 2025 09:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik begrijp die actie nog steeds niet, ik hen de indruk dat BB dit aangestuurd heeft om Jeff te ontzien, die moet valentijnsdag halen ivm stelletje met Jolien
Jeff lag helemaal uit de groep en hoort er nu weer bij.
Het kan dat ik mis zit hoor, het is puur mijn theorie hierover
Denk dat het eerder te maken heeft voor de psychische veiligheid van Jane (en de groep?).quote:Op maandag 3 februari 2025 09:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik begrijp die actie nog steeds niet, ik hen de indruk dat BB dit aangestuurd heeft om Jeff te ontzien, die moet valentijnsdag halen ivm stelletje met Jolien
wauwquote:Op maandag 3 februari 2025 09:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk dat het eerder te maken heeft voor de psychische veiligheid van Jane (en de groep?).
Het spel mag best hard zijn, maar mensen die elkaar gaan haten kan je beter niet aan elkaar gekoppeld houden.
Wel jammer dat de boel gisteren niet geescaleerd is tussen de groep en (team)Jeff.
Interessantquote:Op maandag 3 februari 2025 09:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk dat het eerder te maken heeft voor de psychische veiligheid van Jane (en de groep?).
Het spel mag best hard zijn, maar mensen die elkaar gaan haten kan je beter niet aan elkaar gekoppeld houden.
Wel jammer dat de boel gisteren niet geescaleerd is tussen de groep en (team)Jeff.
Je bedoelt dat BB tegen Jordy heeft gezegd/gehint/aangedrongen dat hij met Jeffrey een duo moest vormen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vind dat echt overdreven hoor. Heb het wel eens erger meegemaakt in BB edities. Daar was dit nog niets bij.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
of het afstraffen van het gedrag van Jeff, richting BB en richting de groep.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
* greysbones zet in voor Puzziequote:Op maandag 3 februari 2025 09:59 schreef Puzzie het volgende:
Dat gejenk van Jordy is iig net om aan te horen
BB weet heus wel hoe Jordy inelkaar zit en die weet heus dat Jordy geen koppels uitelkaar haalt die tevreden zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je bedoelt dat BB tegen Jordy heeft gezegd/gehint/aangedrongen dat hij met Jeffrey een duo moest vormen.
Is mogelijk.
Maar ik denk dat Jordy dat niet voor zich zou kunnen houden.
Over het fysieke zal het wel loslopen, dat geloof ik niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
Als ze echt bang zijn dat Jeff zich niet kan gedragen hadden ze hem allang op de eerste beste taxi naar huis gezet
Had ie beter zichzelf bij Jane kunnen zetten...quote:Op maandag 3 februari 2025 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Moest nl-be zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ie beter zichzelf bij Jane kunnen zetten...
Alhoewel dan heb je matti en jeff weer bij elkaar...
welkom bij BBquote:Op maandag 3 februari 2025 10:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Over het fysieke zal het wel loslopen, dat geloof ik niet.
Maar 2 weken geleden hebben ze echt Jane gegaslight in dat hok.
Leugens, elkaar opnaaien, etc, we hebben het allemaal gezien en niet vergeten.
Gisterenmiddag ging het bij de andere kliek zo, alleen jammer genoeg heeft niemand Jeff erop aangesproken.
Dan gooi je een simpel telefoontje tegenaan en bijna iedereen had het team van Jeff wel uit elkaar getrokken, maar ze hebben wel de telefoon laten gaan toen Jordy in de buurt was, dat lijkt wel beetje gestuurd.
Ah grappigquote:Op maandag 3 februari 2025 10:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord maar het antwoord is NEE
Nou bedanktquote:Op maandag 3 februari 2025 10:08 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ach als je dat leuk vind wens ik je veel plezier. 🥳
Geeft hij nu Jane weer de schuld?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff over Jane met de sushi : Ik ga niet de vinger wijzen .. maar ...
Ja, op Bobbejaanland en K3 na, is het het meest Belgisch wat er bestaat volgens mijquote:Op maandag 3 februari 2025 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Is het huis even geen kleuterklas..................
Jordy vraagt of Jeff weet wat Walibi is ... is dat niet Belgisch?
walibi holland ligt al heel erg lang in Biddinghuizen.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, op Bobbejaanland en K3 na, is het het meest Belgisch wat er bestaat volgens mij
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff laat Jordy puzzelen...Slim na 2x falen
voor iemand met een grote ego is het opvallend dat hij aan kan geven dat hij dit niet kanquote:Op maandag 3 februari 2025 10:10 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker bewust het team laten verliezenquote:Op maandag 3 februari 2025 10:10 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet in voor Puzzie
ik weet nuuuuuuu
quote:Bewoners, wie van jullie is goed in puzzelen. Let wel, het is puzzelen onder grote druk. De inzet is bepaald niet gering, maar daarover later meer. Van elk duo komt de beste puzzelaar naar de gameroom.
Dan mag ik hopen dat jordy succesvol is en hij alleen een vrijstelling wint en jeff nietquote:Op maandag 3 februari 2025 10:10 schreef KinKiJan het volgende:
lijkt me sterk dat er dan maar 1 vrijstelling wordt gegeven aangezien er maar 1 kan spelenquote:Op maandag 3 februari 2025 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat jordy succesvol is en hij alleen een vrijstelling wint en jeff niet
Calimero en nog ff en zijn kapsel lijkt ook op een eierdop.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
keanu mag ook gewoon naar huis
keanu
ik denk dat ik dit niet kan
maar ik denk nu toch dat ik dit wel kan
Het is wel weer beter dan hard roepen dat je het kunt en gewoon weer op je bek gaanquote:Op maandag 3 februari 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor iemand met een grote ego is het opvallend dat hij aan kan geven dat hij dit niet kan
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Calimero en nog ff en zijn kapsel lijkt ook op een eierdop.
Vorige spel was er ook maar 1 vrijstelling en 1 nominatie en moesten ze kiezen wie het kreeg, dus laat me nou ff hoop houdenquote:Op maandag 3 februari 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat er dan maar 1 vrijstelling wordt gegeven aangezien er maar 1 kan spelen
moesten ze beide spelenquote:Op maandag 3 februari 2025 10:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige spel was er ook maar 1 vrijstelling en 1 nominatie en moesten ze kiezen wie het kreeg, dus laat me nou ff hoop houden
Jaquote:Op maandag 3 februari 2025 10:17 schreef Ireth het volgende:
Wicky met bril doet me denken aan Steve Urkel
Staat wel gewoon weer bij die deur.quote:
jeff of keanu?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Staat wel gewoon weer bij die deur.
Snap er niks meer van, wel/niet/wel/niet. Moet wel zeggen dat ik na 5 woorden vaak al z'n draad (of mijn interesse) kwijt ben, dus kan ook aan mij liggen.
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel, DavidS, Wicky, Eva, Jane, Jordy en Milena staan klaar om te gaan puzzelen.
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ok, dus Axel, Eva, Milena, David S., Jane, Wicky en Jordy spelen.
Eens, maar ik gun Elsa ook dr kleding en uiteindelijk is het wel tijd om iedereen zijn kleren te gaan geven.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ik wil dat Jane wint en dat haar team daarom hun kledingkast krijgt... Maakt die wissel nog mooier
Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ik wil dat Jane wint en dat haar team daarom hun kledingkast krijgt... Maakt die wissel nog mooier
En Elsa zeurt er verder ook niet om, die gun ik het ook wel ja.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eens, maar ik gun Elsa ook dr kleding en uiteindelijk is het wel tijd om iedereen zijn kleren te gaan geven.
Na 1 maand intensief gebruik zullen de gaatjes daar ook wel ontstaan in de kleding.
iedereen behalve Jeff gun ik de kledingquote:Op maandag 3 februari 2025 10:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eens, maar ik gun Elsa ook dr kleding en uiteindelijk is het wel tijd om iedereen zijn kleren te gaan geven.
Na 1 maand intensief gebruik zullen de gaatjes daar ook wel ontstaan in de kleding.
Er zijn ook mensen die nog geen kast hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 10:09 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou dat niet kunnen om uit de kast te komen in een programma als mijn ouders het nog niet wisten
yeah, BB bepaalt gewoon de eigen regelsquote:Op maandag 3 februari 2025 10:38 schreef Ireth het volgende:
@:greysbones hoor je dat?? 1 vrijstelling en ze mogen kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |