Northumberland Engels. Heerlijk accentquote:Op zondag 2 februari 2025 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is Lentin Goodijk van VI toch? Wel een intelligente man volgens mij, maar dit is niet sterk. Henderson komt hier wel goed over.
Wel een beetje vreemd om in je lokale dialect (bijvoorbeeld 'us' i.p.v. 'ik') tegen anderstaligen te spreken. Maar goed, blijft een Engelse tokkie natuurlijk.
Lekker ook wat we achter de hand hebbenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:18 schreef Sabata het volgende:
Tsja, zat er wel aan te komen. Ramage deed het zeker niet slecht, maar blijkbaar coacht hij niet voldoende tov Remko. En blijkbaar wil BVB hem ook niet bij het tweede stallen, maar naar FC Kopenhagen verhuren? #meerspeelminuten
Is gewoon handelswaar lijkt me. Gokje. Doet die het fantastisch in Kopenhagen dan mag die terug anders kan die wel voor 10 miljoen verkocht worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:18 schreef Sabata het volgende:
Tsja, zat er wel aan te komen. Ramage deed het zeker niet slecht, maar blijkbaar coacht hij niet voldoende tov Remko. En blijkbaar wil BVB hem ook niet bij het tweede stallen, maar naar FC Kopenhagen verhuren? #meerspeelminuten
Heerlijkquote:
Een stilte zegt meer dan 1000 woorden.quote:
[Telegraaf modus]quote:
Oprecht heel knap wat hij presteert met deze selectie.quote:
Ja vanaf volgend jaar mag het wel wat frisser, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Maar voorlopig heel blij met deze trainer.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Oprecht heel knap wat hij presteert met deze selectie.
Benieuwd of hij uiteindelijk ook aanvallender kan/wil gaan spelen als je daar meer en meer de selectie voor krijgt.
Heerlijke beelden.quote:
Toch had Q. Timber niet misstaan bij Ajax denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:23 schreef Houniet het volgende:
Zo, wat is het hier lekker onkruid vrij. Even een flink aantal posts teruggelezen en vooral veel domme posts maar laten gaan. Even een korte opsomming van mij;
- Gaaei, wat voor voorzet
- Taylor erg sterk
- Wout, tsja, hij blijft super eng maar ik ga er goed op
- Timber, de beste man bij Feyenoord die Ajax niet sterker maakt, typisch
- Henderson, stille zware kracht. Wat heeft hij goed gespeeld en zijn persco was nog beter
- Ik had Rasmussen die goal wel gegund, hopelijk pakt hij zijn moment nog zoals Gaaei
- Leuk dat de 2de plek verstevigd is, maar de weg is nog heel lang.
Seniele Willem heeft ook een mening hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja die hadden we ook nog. GERNOT
[ x ]
We weten gewoon even waar we vandaan kwamen vorig jaar. Diezelfde mindset van altijd beter worden en nooit goed is er nog steeds hoor.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Seniele Willem heeft ook een mening hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |