Hoooo, ik distantieer mij hiervan. Ik uitte vraagtekens bij de T en Kroes.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij wij allemaal wel. Kut krant.
Klinkt goed.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:12 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Even de Rosa cijfertjes bekeken. Is een linksback die ook rechts kan. Verdedigend vrij sterk, wint veel duels.
Aanvallend is het geen Gaaei zeg maar. De zin die ik nooit verwachtte te typen.
quote:Op zondag 2 februari 2025 22:09 schreef Tjacka het volgende:
Wij worden kampioen?
@:psvcl @:deboswachter @:coco
Hij is wel rechtsbenig. Speelde in de jeugd bij Juventus en Valladolid nog rechtsback.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:12 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Even de Rosa cijfertjes bekeken. Is een linksback die ook rechts kan. Verdedigend vrij sterk, wint veel duels.
Aanvallend is het geen Gaaei zeg maar. De zin die ik nooit verwachtte te typen.
Een hel is die stad inderdaad wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
30 maart zijn jullie weer de lul , in de hel van Eindhoven
Mijn ASML aandelen zijn een hel ja laatste weken.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Scherp. Waarschijnlijk optie voor farioli tegen sterke tegenstanders. 4 verdedigers die ook echt kunnen verdedigen.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij is wel rechtsbenig. Speelde in de jeugd bij Juventus en Valladolid nog rechtsback.
quote:Op zondag 2 februari 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
WE WORDEN AAN EEN KEEPER GELINKT
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 februari 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Lima en Lucas sloopbedrijf. Serieuze boevenkoppen, kunnen we wel gebruiken met al onze lieve gastjes.quote:
Er is dus gewoon 0 vertrouwen in Jay Gorter, anders hoef je deze kerel nu niet te huren. Denk dat men Ramaj toch als te onbetrouwbaar beschouwt om het achterin goed neer te zetten qua coaching.quote:
Gorter heeft ook wel flink wat kansen gehadquote:Op zondag 2 februari 2025 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is dus gewoon 0 vertrouwen in Jay Gorter, anders hoef je deze kerel nu niet te huren. Denk dat men Ramaj toch als te onbetrouwbaar beschouwt om het achterin goed neer te zetten qua coaching.
Die mag wmb ook wel vertrekkenquote:Op zondag 2 februari 2025 22:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gorter heeft ook wel flink wat kansen gehad
Daar hebben we Avila al voorquote:Op zondag 2 februari 2025 22:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Lima en Lucas sloopbedrijf. Serieuze boevenkoppen, kunnen we wel gebruiken met al onze lieve gastjes.
Of ze eindigen binnen 2 jaar in Rusland nadat ze hun neef neergestoken hebben op een feestje.
We hebben, voorlopig, helemaal geen Avilaquote:Op zondag 2 februari 2025 22:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar hebben we Avila al voor
En we hebben helemaal geen lieve gastjes
Dat klopt, van mij mag ie ook vertrekken hoor. Maar die heeft helaas zo weinig waarde of belangstelling dat we er aan vast zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gorter heeft ook wel flink wat kansen gehad
Toch nog iets dat Kroes goed heeft gedaan danquote:Op zondag 2 februari 2025 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben, voorlopig, helemaal geen Avila
Hij wil zelf niet, had dit seizoen al bij bv Heerenveen kunnen zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, van mij mag ie ook vertrekken hoor. Maar die heeft helaas zo weinig waarde of belangstelling dat we er aan vast zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |