SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik zou mogen kiezen was ik liever thuis, maar het is effe niet andersquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Utrecht, komt wel dichtbij zo:')![]()
Je vergeet een ding, ik kan alle berichten wijzigen ook de geqoutequote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
verkeerde UN, en ja, het is gekwoot dus wijzigen heeft geen zin
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is nu even anders iddquote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen was ik liever thuis, maar het is effe niet anders![]()
![]()
dat is machtsmisbruik maar ik heb een printscreen, en die kan je niet wijzigenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vergeet een ding, ik kan alle berichten wijzigen ook de geqoute
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Te laat, te laat,quote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef _UserName_ het volgende:
ik hoopte er nog wat van te maken maar helaas
Je weet wel hoe dat gaat.
Je haast je suf maar toch ben je te laat te laat te laat![]()
![]()
Je weet waar je het voor doetquote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen was ik liever thuis, maar het is effe niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neenee, de laatste was aan de huntquote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Te laat, te laat,
Je weet wel hoe dat gaat.
Je haast je suf maar toch ben je te laat te laat te laat
naar opnieuw een punt
en ik wilde dat blokken
maar jij was sneller met klokkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geqoute ook?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vergeet een ding, ik kan alle berichten wijzigen ook de geqoute![]()
![]()
Schattig bedoelde ikquote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die is niet grappig
Wel lief
In de juiste setting![]()
![]()
Je wilde graag opgenomen worden toch?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen was ik liever thuis, maar het is effe niet anders
Of bedoel je.. liever thuis dat t niet nodig was geweest..♡♡♡♡![]()
Goed opslaan dan maar.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat is machtsmisbruik maar ik heb een printscreen, en die kan je niet wijzigenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt wel op jaquote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik ben dat rebelse niet van je gewend![]()
kan ik ook maar dan val ik door de mandquote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vergeet een ding, ik kan alle berichten wijzigen ook de geqoute![]()
JIp ik kan alles wijzingenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat kan korter...quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan ik ook maar dan val ik door de mandTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Soms heb ik daar last vanquote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik ben dat rebelse niet van je gewend
Dan doe je het beter maar nietquote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan ik ook maar dan val ik door de mand
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
kan ik ook maar dan val ik door de mand
♡♡♡♡![]()
Viel wel mee dit keer. Heb slechtere nachten gehad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Liever dat het niet nodig was.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je wilde graag opgenomen worden toch?
Of bedoel je.. liever thuis dat t niet nodig was geweest..
Maar ik voel me ook meer op mijn gemak thuis. Maar het is daar ook wel oké. Het is niet zo dat ik weg wil.:')![]()
quote:
Oh dan kunnen we het netjes houden vandaagquote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel wel mee dit keer. Heb slechtere nachten gehad.![]()
![]()
HALLO MARIOquote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef mario390 het volgende:
wie van de bewohner vragte nach lactosevrij kip?![]()
![]()
Tot nu toe hou ik mij daar netjes aanquote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan kunnen we het netjes houden vandaag
Ik snap hetquote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liever dat het niet nodig was.
Maar ik voel me ook meer op mijn gemak thuis. Maar het is daar ook wel oké. Het is niet zo dat ik weg wil.
Gelukkig♡♡♡♡![]()
volgens mij was dat muttiquote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef mario390 het volgende:
wie van de bewohner vragte nach lactosevrij kip?![]()
Ja maar de dag is nog langquote:Op zondag 2 februari 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot nu toe hou ik mij daar netjes aan![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Niet zo lang mee, de helft is al voorbijquote:
Vrijdag mag ookquote:Op zondag 2 februari 2025 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was het maar vast zaterdag![]()
Is dat een nieuw soort gein of zo?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:45 schreef Harrie het volgende:
iemand vandaag al een 11 jarig meisje neergestoken![]()
![]()
Had een verwardiër in Nieuwegein gedaan.quote:
Meisje (11) doodgestoken in Nieuwegein, verwarde man (29) aangehouden![]()
Ja dat had ik vernomenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Had een verwardiër in Nieuwegein gedaan.
Meisje (11) doodgestoken in Nieuwegein, verwarde man (29) aangehouden![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op vrijdag moet ik nog even geduld hebben![]()
![]()
Dan heb je wel een schone zaakquote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op vrijdag moet ik nog even geduld hebben![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb niet zoveel geduld. Tijd gaat langzaam.quote::')![]()
Chinezen doen dit soort shit ook steeds meer buiten eigen land, uit wraak op de hele wereld omdat ze in eigen land zo'n kutleven hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
vind er weinig aan maar had mijn dagelijkse dosis slecht nieuws nog niet gehad![]()
Afleiding zoeken.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb niet zoveel geduld. Tijd gaat langzaam.
Buitenspelen.![]()
Nog weinig in het nieuws die doorgedraaide Chinezenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Chinezen doen dit soort shit ook steeds meer buiten eigen land, uit wraak op de hele wereld omdat ze in eigen land zo'n kutleven hebben.![]()
Ik ben geen chinees manquote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Chinezen doen dit soort shit ook steeds meer buiten eigen land, uit wraak op de hele wereld omdat ze in eigen land zo'n kutleven hebben.
En ik doe deze shit niet ik lees er alleen over![]()
Hier valt het gelukkig nog mee. Volgens mij was het in Engeland een tijdje geleden raak, kan ik straks wel ff opzoeken maar daar wordt geen mens gelukkiger van natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog weinig in het nieuws die doorgedraaide Chinezen![]()
Ik suggereerde niet dat jij dit deed!quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben geen chinees man
En ik doe deze shit niet ik lees er alleen over![]()
![]()
Nee iddquote:Op zondag 2 februari 2025 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig nog mee. Volgens mij was het in Engeland een tijdje geleden raak, kan ik straks wel ff opzoeken maar daar wordt geen mens gelukkiger van natuurlijk.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Klopt, die gast die er 3 neerstak. Nu ook in Nieuwegein en zie de volgende steekpartij met een 15 jarige dader al staan op de FP.. Messen moeten ze maar eens verbieden. Net als vuurwerk afsteken tussen 1 januari 2 uur en 31 december 18 uur.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig nog mee. Volgens mij was het in Engeland een tijdje geleden raak, kan ik straks wel ff opzoeken maar daar wordt geen mens gelukkiger van natuurlijk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dat is toch te ergquote:Op zondag 2 februari 2025 15:45 schreef Harrie het volgende:
iemand vandaag al een 11 jarig meisje neergestokenwat vor vresselijke mensen
![]()
![]()
He gatver!!quote:Op zondag 2 februari 2025 15:45 schreef Harrie het volgende:
iemand vandaag al een 11 jarig meisje neergestoken♡♡♡♡![]()
en dan komt er ineens een meisje aangerend met kort pittig blauw geverfd haar.. Kan gewoon!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eensquote:Op zondag 2 februari 2025 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was het maar vast zaterdag
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
en dan komt er ineens een meisje aangerend met kort pittig blauw geverfd haar.. Kan gewoon!![]()
![]()
Oké dat dan weer nietquote:Op zondag 2 februari 2025 16:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja.. want dan zijn we weer een week dichter bij Jyske
Maar wel fijn vor jou
Gaat ze Jyske heten?♡♡♡♡![]()
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké dat dan weer niet
Maar wel fijn vor jou
Gaat ze Jyske heten?
Heb ik bedacht.![]()
Wowquote:Op zondag 2 februari 2025 16:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eten slapen huilen serie kijken was vouwen![]()
Hou het positief: was vouwen, eten, serie kijken, slapenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eten slapen huilen serie kijken was vouwen
Das wel veelquote:Op zondag 2 februari 2025 16:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hou het positief: was vouwen, eten, serie kijken, slapen
Begin wel met 1♡♡♡♡![]()
Ah okquote:Op zondag 2 februari 2025 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee we hadden ff weekendje niet♡♡♡♡![]()
Ja mijn optie blijf ik bijquote:Op zondag 2 februari 2025 16:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eten slapen huilen serie kijken was vouwen![]()
![]()
Ja ik ook. Net als The Night Agentquote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Seizoen 1 vond ik tof
Nu aan 2 beginnen![]()
waarom zou je gaan huilen, ik denk dat de aanleiding nogal wordt gemistTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker bakkie van JussieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tevens heb ik zwaartekracht benoemd als mijn grootste vijand.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat gaf de weegschaal dan aan?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens heb ik zwaartekracht benoemd als mijn grootste vijand.![]()
![]()
Smakelijkquote:Op zondag 2 februari 2025 16:23 schreef mario390 het volgende:
berner würst,rösti en krautsalad is klaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Hee, weeg je eindelijk eens onder de 200 kilo?"quote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je hebt nu al pratende weegschalen, ik probeer de 180 kilo te halen om te weten wat de weegschaal da zegt...
[ afbeelding ]sinterklaaskapoentje
![]()
Nee geen alcoholquote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het alweer bier uur?![]()
![]()
@Paul
**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP** hoogste tijd![]()
![]()
![]()
Proost ouwe, half over Bier dus![]()
Geniet er maar weer van want de zon schijnt nog steeds
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Ja het ging ook wel. Scheelt dat mijn vriend ook niet drinktquote:Op zondag 2 februari 2025 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt het gisteren ook zonder overleefd toch?:')![]()
Ja dat is dan wel beter. Welke films hebben jullie gekeken?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het ging ook wel. Scheelt dat mijn vriend ook niet drinktsinterklaaskapoentje
![]()
The Untouchables (1987)quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel beter. Welke films hebben jullie gekeken?
Was wel een goeie
Daarna nog een docu over het economische beleid van de nazi's. Gezellig.:')![]()
Leuk en informatiefquote:Op zondag 2 februari 2025 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
The Untouchables (1987)
Was wel een goeie
Daarna nog een docu over het economische beleid van de nazi's. Gezellig.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:43 schreef _UserName_ het volgende:
waarom denk ik nu weer aan new kids?
Kapoen en z'n kameraad die lekker samen nazipropaganda zitten te kijken?![]()
![]()
Ja dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
ja maar die heb ik sowieso al, dat van new kids kwam net pas![]()
![]()
The Promised Landquote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kapoen en z'n kameraad die lekker samen nazipropaganda zitten te kijken?![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 februari 2025 16:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
deze weet jij..
ZE SMELTEN DE PAASHAAS!![]()
Ajax gewonnenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Valt er wat te vieren?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hahahquote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kapoen en z'n kameraad die lekker samen nazipropaganda zitten te kijken?
Nee de docu was vrij grijs en neutraal. Objectief wat er gebeurde.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Dus er werd niet furieus bij gefapt?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hahah
Nee de docu was vrij grijs en neutraal. Objectief wat er gebeurde.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja nu ga ik eens met je mee![]()
![]()
Mijn vriendin heeft ook al heel wat plannen!quote:Op zondag 2 februari 2025 17:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu wil jij de volgende keer ook mee natuurlijk![]()
![]()
Is ze je vriendin al ja?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook al heel wat plannen!![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja nu ga ik eens met je meeIk merk het!
![]()
![]()
Huh, whut? Gefeli!!quote:Op zondag 2 februari 2025 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook al heel wat plannen!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Die wil ook nazi documentaires kijken?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook al heel wat plannen!:')![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe ja dat hebben we inmiddels wel tegen elkaar uitgesproken!quote:
Gaat me allemaal wel behoorlijk snel hoor, ze wil het liefst zo snel mogelijk al komen, maar ik hou de boot nog even af.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die wil ook nazi documentaires kijken?!_O-
Nee, wat anders!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Doe gewoon over 3 maanden MAXquote:Op zondag 2 februari 2025 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja dat hebben we inmiddels wel tegen elkaar uitgesproken!
Gaat me allemaal wel behoorlijk snel hoor, ze wil het liefst zo snel mogelijk al komen, maar ik hou de boot nog even af.:')![]()
Snap ik, als ze nu al bij je wil komenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja dat hebben we inmiddels wel tegen elkaar uitgesproken!
Gaat me allemaal wel behoorlijk snel hoor, ze wil het liefst zo snel mogelijk al komen, maar ik hou de boot nog even af.
Kan gewoonquote:Op zondag 2 februari 2025 17:10 schreef _UserName_ het volgende:
zou wat zijn, komt er ineens een negertje uit!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat fijn!quote:Op zondag 2 februari 2025 17:10 schreef ToT het volgende:
Haha nou met m'n vorige waren we ook binnen 3 maand bij elkaar.
Maar dit voelt wel veel beter!:')![]()
nou ja, het kan wel.. is wel eens voor gekomen dat een blank stel een donker kindje kregen.. afwijking kan per chromosoom zijn, zo ook de huidskleurquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
keep that feeling!quote:Op zondag 2 februari 2025 17:10 schreef ToT het volgende:
Haha nou met m'n vorige waren we ook binnen 3 maand bij elkaar.
Maar dit voelt wel veel beter!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vooral die logo's.. respect for the man in the ToT-van
Valt mee hoor, dit was het origineel!![]()
![]()
Dit is onmogelijkquote:Op zondag 2 februari 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
Het kwebbeltje van meneertje hier naast me hangt nog vaker open dan dat JustinK hier bolkt!![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
Het kwebbeltje van meneertje hier naast me hangt nog vaker open dan dat JustinK hier bolkt!![]()
![]()
Mini stoot Justin gewoon van de eeuwige nr1 af.. tegen de tijd dat ?Mini gaat bolken, is Justin te traag om wat terug te doenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
Het kwebbeltje van meneertje hier naast me hangt nog vaker open dan dat JustinK hier bolkt!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: