Gaslighting ten voeten uit!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef Hznootje het volgende:
Jeff wou haar een hug geven, en Jane wilde dat niet. Toen zei Jeffrey ook nog, ik vind het jammer dat je er zo negatief in staat
Zeker logisch! Maar bedoel dat ze er gisteren ook uren zo bij zat om een verloren etentje, als ze dat weer doet gaat dat haar geen stemmen opleveren.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Logisch dat ze dit even moet verwerken na zo'n intens gesprek met die gaslighter.
that's the gamequote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat hij alles voor zichzelf opeist, de belangrijkste wil zijn, de overhand moet hebben.
stomme vraag wat is ambutant?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Ik voel me niet ambetant. Ik blijf achter mijn argumenten staan. Zij heeft 'm gewoon genomen.
![]()
![]()
![]()
Je was niet de enige, er waren er wel meer hier die hem ineens zo 'lief' vonden. Luister altijd naar je nekharen. Als die overeind gaan staan dan is het foute boel. Gisteren had hij zijn masker weer opgezet die hij de eerste week op had.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben er ook ingetrapt gisteravond. Toen hij eten maakte voor hem en Jane.
Fokking hell
Dat waren denk ik onderdelen van een spel. En constant camera's er op. Meer scenes en dan klaar. ?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef odie22 het volgende:
wat een jankerd die jane zeg, hooligirl my ass, in bak met slangen gelegen, met vogelspinnen, levend begraven , en dan om een nominatie helemaal stuk gaan , poppekast
Dat ze voor haar werk enkel een stoere versie van haar laat zien, betekent niet dat ze ongevoelig is.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef odie22 het volgende:
wat een jankerd die jane zeg, hooligirl my ass, in bak met slangen gelegen, met vogelspinnen, levend begraven , en dan om een nominatie helemaal stuk gaan , poppekast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |