Nee, dit is Nederland over een paar jaar.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:48 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Is dit wel een foto van het keurig islamitische Afghanistan? Want ik zie allemaal blote handen en ogen, daar horen handschoentjes over, en gaasjes voor, volstrekt onzedelijk dit.
Veel te opwindend dit voor de gemiddelde talib, dan kun je niet verwachten dat ze zichzelf kunnen beheersen, je reinste uitlokking.
.
Lijkt me wel makkelijk spijbelen of afkijken zo. De docent weet toch niet wie jij bent.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De laatste klassenfoto voordat het verbod op onderwijs voor meisjes ingevoerd wordt:
[ afbeelding ]
Daarom hebben ze die gaasvariant bedacht.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me wel makkelijk spijbelen of afkijken zo. De docent weet toch niet wie jij bent.
Het werkt uitstekend moet ik zeggen. En de afspraken met werkgevers lijkt ook wel goed te zitten als ik zie hoe vol de moskeeën op vrijdag zijn met werklui. Nee, we vermaken ons hier prima. Fijn man.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Die vastgestelde tijden fluctueren, wat het volstrekt onwerkbaar maakt.
Dan gaan ze onder het huidige systeem maar lekker naar een Islamitische school. Maar beter nog, lekker naar een Islamitisch land waar dat wel normaal is. Hier zou juist minder religieuze invloed op school moeten zijn, niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas, het gebed is op vastgestelde tijden waarvoor alles moet wijken.²
Lol, die lachen je, net als fok, uit waar je bij staat.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het werkt uitstekend moet ik zeggen. En de afspraken met werkgevers lijkt ook wel goed te zitten als ik zie hoe vol de moskeeën op vrijdag zijn met werklui. Nee, we vermaken ons hier prima. Fijn man.²
Ik zou je graag willen uitnodigen om zelf eens een kijkje te nemen anders. Je hoeft me niet te geloven. Maar een ervaringsdedkundige gebruiken om je blik te verbreden is altijd aan te raden.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:07 schreef havanagila het volgende:
[..]
Lol, die lachen je, net als fok, uit waar je bij staat.
Omdat er constant mensen zijn die er op in gaan. Begrijpelijk, maar niet minder vervelend.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:07 schreef havanagila het volgende:
[..]
Lol, die lachen je, net als fok, uit waar je bij staat.
Wat haal je eigenlijk uit je getroll, soort validatie oid? Of verveling?
Maar er ook op ingaan alsof ze serieus posten. Joh, Bansheeboy geeft continu hints dat hij niet serieus is. Het is niet eens zeker of hij wel moslim is. Waarom dan serieus erop ingaan?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat er constant mensen zijn die er op in gaan. Begrijpelijk, maar niet minder vervelend.
Als individuele afspraak tussen werknemer en werkgever kan het werken, en dat is ook precies wat ik schreef.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het werkt uitstekend moet ik zeggen. En de afspraken met werkgevers lijkt ook wel goed te zitten als ik zie hoe vol de moskeeën op vrijdag zijn met werklui. Nee, we vermaken ons hier prima. Fijn man.²
Dat klopt, maar dit soort getrol en gedram heeft invloed op emoties en meningen die dieper gaan dan zijn kleine trol overwinning.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat er constant mensen zijn die er op in gaan. Begrijpelijk, maar niet minder vervelend.
Dat betwijfel ik, maar goed.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar er ook op ingaan alsof ze serieus posten. Joh, Bansheeboy geeft continu hints dat hij niet serieus is. Het is niet eens zeker of hij wel moslim is. Waarom dan serieus erop ingaan?
Ik vind het wel vermakelijk. Hij is creatief met zijn posts.
Of je past de regels van je gastland beetje bij beetje aan.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Dan gaan ze onder het huidige systeem maar lekker naar een Islamitische school. Maar beter nog, lekker naar een Islamitisch land waar dat wel normaal is. Hier zou juist minder religieuze invloed op school moeten zijn, niet meer.
Denk gaat 76 zetels winnenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee, dit is Nederland over een paar jaar.
Die malloot neemt iedereen hier in de maling - gewoon negeren werkt altijd het bestequote:Op maandag 3 februari 2025 18:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar er ook op ingaan alsof ze serieus posten. Joh, Bansheeboy geeft continu hints dat hij niet serieus is. Het is niet eens zeker of hij wel moslim is. Waarom dan serieus erop ingaan?
Ik vind het wel vermakelijk. Hij is creatief met zijn posts.
En dan moeten katholieke scholen islamitische gebedsrituelen toestaanquote:
Hij maakt het me ook moeilijk moet ik zeggen. Maar ik filter alle ruis weg en ga louter in op de inhoud. Maar dat is een methode die niet iedereen is gegeven, dat besef ik me ter dege.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Die malloot neemt iedereen hier in de maling - gewoon negeren werkt altijd het beste
Ik zeg al wekenlang - negeren die mafkees. Want hij/zij neemt iedereen gigantisch in de maling hier. Als je daar serieus op in gaat ................................quote:Op maandag 3 februari 2025 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat ben ik met je oneens. Daarmee heb je een vals gegeven als startpunt: dat absolute objectiviteit zou bestaan. Dat is onzin. Zelfs het meest elementaire, waar je niks aan kunt doen, zoals bijvoorbeeld huidskleur of groot geschapenheid, gaat bepaalde subjectiviteit vanuit. We moeten naar expertise kijken en niet naar dat soort onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:35 schreef Telefoonvork het volgende:
Religie hoort niet thuis in openbare gebouwen, behalve gebouwen die daar een bestemming voor hebben (dan bedoel ik dus alle varianten van tempels).
Nee niet .quote:Op maandag 3 februari 2025 12:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas, het gebed is op vastgestelde tijden waarvoor alles moet wijken.²
Wat zeg je allemaal man?quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee niet .
Er zijn vaste tijden als het toestaat.
Zie mijn anderen post op pagina 2 .quote:
Dank voor je effort. Maar ik heb moeite je berichten te begrijpen door je manier van posten. Post eens zonder dat het lijkt op een Sinterklaas gedicht.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:05 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zie mijn anderen post op pagina 2 .
Daar staat de koran geschreven over het bidden en in halen.
Kennis opdoen is goed
Kennis is namelijk net zo sterk als een wapen namelijk.
Omdat je ze vast kan zetten met hun eigen rommel .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |