Bij mij in de klas wil je ook niet biddenquote:Op zondag 2 februari 2025 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar daar wil ik niet bidden. Dus bespaar je de dapperheid.²
Antalya is een groot toeristische oord. Hoe weet jij nou of de meiden in het filmpje Turks zijn?quote:Op zondag 2 februari 2025 21:40 schreef havanagila het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, ongeveer 5% van Nederland is moslim, en 99% denkt niet eens aan bidden op school.
En zelfs in een gemiddeld islamitisch land is het, buiten middeleeuwse dorpjes, een gevalletje spot de burka.
Bekijk deze YouTube-video
Staat dat overigens in de koran dat "jullie" die dikke wagens persé met drugs- of anderszins crimineel geld dienen te financieren?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoelde. Dat is verleden tijd. We zijn fier. We zijn overtuigd en we are here to stay. Beye beye Uncle Tom mentaliteit. En we hebben een goede smaak m.b.t. dikke auto's. Prima toch.²
quote:Op zondag 2 februari 2025 21:40 schreef havanagila het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, ongeveer 5% van Nederland is moslim, en 99% denkt niet eens aan bidden op school.
En zelfs in een gemiddeld islamitisch land is het, buiten middeleeuwse dorpjes, een gevalletje spot de burka.
Ze willen gewoon bidden man. Vanwaar de behoefte om slimmer te doen dan nodig en er een agenda achter te zoeken. Ze willen bidden. Meer niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:55 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ongelofelijk, hebben we eindelijk het theisme uit (niet-bijzonder)onderwijs weggewerkt, worden de leerlingen zelf fundamentalistisch. Niemand heeft er last van als mensen bidden nee, en het is je eigen keuze, maar de facto komt het er op neer dat dat helemaal niet zo vrijblijvend is. Het is allemaal gedreven door ongebreidelde bekeringsdriften, anders kon het wel in de beslotenheid en zonder ruchtbaarheid.
ze willen vooral tonen dat ze biddenquote:Op maandag 3 februari 2025 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze willen gewoon bidden man. Vanwaar de behoefte om slimmer te doen dan nodig en er een agenda achter te zoeken. Ze willen bidden. Meer niet.
Dan zouden ze wel pontifcaal staan bidden op het bureau van de mentor of in de aula. Ze kiezen er voor om heel discreet het gebed te verrichten in het fietsenhok. Je weet wel, de plek waar menig ontmaagdingen hebben plaatsgevond en startseinen voor abortussen. Maar laten we ons vooral druk maken om een vredig, discreet en rustig gebed.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:43 schreef Loverboii het volgende:
[..]
ze willen vooral tonen dat ze bidden
hmm discrete moslims, weer iets nieuwsquote:Op maandag 3 februari 2025 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zouden ze wel pontifcaal staan bidden op het bureau van de mentor of in de aula. Ze kiezen er voor om heel discreet het gebed te verrichten in het fietsenhok. Je weet wel, de plek waar menig ontmaagdingen hebben plaatsgevond en startseinen voor abortussen. Maar laten we ons vooral druk maken om een vredig, discreet en rustig gebed.²
Nee, je wil vooral op geniepige wijze tonen dat je totale schijt hebt aan de samenleving hier.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zouden ze wel pontifcaal staan bidden op het bureau van de mentor of in de aula. Ze kiezen er voor om heel discreet het gebed te verrichten in het fietsenhok. Je weet wel, de plek waar menig ontmaagdingen hebben plaatsgevond en startseinen voor abortussen. Maar laten we ons vooral druk maken om een vredig, discreet en rustig gebed.²
Mooi man. Erg sereen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:00 schreef Tengano het volgende:
Bidden ?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze willen gewoon bidden man. Vanwaar de behoefte om slimmer te doen dan nodig en er een agenda achter te zoeken. Ze willen bidden. Meer niet.
Plat gezegd; ze willen meer en meer ruimte voor islam. En dit gaat niet stoppen. Nooit.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:43 schreef Loverboii het volgende:
[..]
ze willen vooral tonen dat ze bidden
Jesus’ teaching on prayer (Matthew 6:5-8)quote:
Ik bid gewoon op het werk en het maakt me juist productiever.quote:
God van het kapitalismequote:Op maandag 3 februari 2025 11:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bid gewoon op het werk en het maakt me juist productiever.²
Ze mogen ook bidden, alleen een onderwijsinstelling hoeft dat niet te faciliteren. Daar zijn kerken c.q. moskeeen voor.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Mogen"quote:Op maandag 3 februari 2025 11:22 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ze mogen ook bidden, alleen een onderwijsinstelling hoeft dat niet te faciliteren. Daar zijn kerken c.q. moskeeen voor.
Het mag natuurlijk altijd. Met een beetje geluk sleept school er nog een door Qatar gefinancierde gebedsglijbaan of fatbikestalling uit.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Mogen", alsof we daarop wachten. We bidden wanneer we willen waar we willen. Dan is dat bij wijze van 1 meter buiten het schoolplein. Prima toch.
Prima.²
Waarbij het opvallend is dat het lijkt dat er in de westerse wereld er veel meer extreem conservatieve moslims lijken te zijn in verhouding tot veel conservatieve moslim landen.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:40 schreef havanagila het volgende:
Het is als touwtje trekken, hoe harder je er aan trekt hoe meer weerstand de ander geeft. Dus ga met zijn allen maar lekker door met afgeven op de Islam. We varen er wel bij.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:30 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben in Iran geweest daar heb ik maar 2 vrouwen met een complete gezichtsbedekking gezien in 2 weken rondreizen terwijl ik in Nederland deze extreem conservatieven veel vaker zie.
Zeker weten!quote:Op maandag 3 februari 2025 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is als touwtje trekken, hoe harder je er aan trekt hoe meer weerstand de ander geeft. Dus ga met zijn allen maar lekker door met afgeven op de Islam. We varen er wel bij.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |