Ik zat ook op Sophie maar zie inderdaad geen opties meer om dat vol te houdenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:51 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat is duidelijk. En Sam zat vol op Sophie, dus die is het ook niet.
Nog steeds blijf ik bij Roos of Stijn.
Voor mij blijft Sophie nog wel de hoofdverdachte. Vond haar zeker bij de 1e opdracht wel wat verdachte momenten hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat ook op Sophie maar zie inderdaad geen opties meer om dat vol te houden
True, maar hoe verklaar je de exit van Sam dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij blijft Sophie nog wel de hoofdverdachte. Vond haar zeker bij de 1e opdracht wel wat verdachte momenten hebben.
Sam en Roos. Sophie niet zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Sophie en Roos zijn wel irritant overigens.
In zijn biecht over de test heeft hij volgens mij in het midden gelaten op wie hij zat, kan dus net zo goed zijn dat hij hem op iemand anders heeft ingevuld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True, maar hoe verklaar je de exit van Sam dan?
Eens + Samquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Sophie en Roos zijn wel irritant overigens.
Ik dacht al, zijn ze dat nu of niet, luister die podcasts ook al jaren welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef KaBuf het volgende:
Was wel tof Trust Nobody als molloten terug te zien
Kom de rest niet zien of je op de knop duwde of niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:27 schreef TLC het volgende:
Wat zat Sophie te dansen achter haar desk bij die quiz, moest ze hoognodig naar het toilet of zo ?
Stijn toch ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:27 schreef TLC het volgende:
Wat zat Sophie te dansen achter haar desk bij die quiz, moest ze hoognodig naar het toilet of zo ?
Wat zijn de woorden die na 'de juiste' komen. Wellicht zit daar een hint in richting de Mol.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef TLC het volgende:
Behalve bij aflevering 1 begint alles met 'de juiste....'
Hmmmz
Ik keek dus dat als kind, rond de 10jr zo was ik , en dat was ZO intens! Ik zat er toen echt helemaal in en was er zoveel mee bezig. Heel andere manier van kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:58 schreef TLC het volgende:
"een loop, en nog een loop !!"![]()
![]()
Beste seizoen ooit met MM en Yvon in Australië
Ook n bekend citaat uit die serie :quote:Op zondag 9 februari 2025 09:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik keek dus dat als kind, rond de 10jr zo was ik , en dat was ZO intens! Ik zat er toen echt helemaal in en was er zoveel mee bezig. Heel andere manier van kijken![]()
voorafgaand aan de finale had ik gewoon buikpijn van de spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |